Είναι τελευταία ωρα και η Μελ δεν ήρθε...
Θα μείνει από απουσίες αλλά δεν την νοιάζει...
Όταν πια χτυπάει το κουδούνι ανοίγω το κινητό μου και την περνώ...
Δεν το σηκώνει...Ωραία... Πολύ ωραία...
"Bridget;;"
"Hm..."
"Πάμε να εκνευρίσουμε την Μελ..;"
Λεει η Γιοβαννα ενώ εγώ απλα χαμογελάω συμφωνώντας...
Οταν φτάνουμε πέρνει παραγγελία από ενα τραπέζι... Το βλέμμα της πέφτει πάνω μας και φαίνεται κουρασμένο...
"Άντε αποφάσισες..;"
Λεει στον πελάτη της και εκείνος τρομάζει...
Χαμογελάμε με την φάτσα του και λέει την παραγγελία...Καθόμαστε σε ένα τραπέζι και ο Λουκ κάθεται δίπλα μου...
Η Γιοβαννα απέναντι μας ενω η Ann είπε ότι θα έρθει λίγο πιο μετά...Έρχεται προς το μέρος μας και χαμογελάει...
"Τι θα πάρετε; "
"Εσένα..."
"Είμαι ελεύθερη μετά τις 3"
Λεει κλείνοντας της το μάτι... Με κοιτάει απο την άκρη των ματιων της αλλα η αλήθεια είναι πως δεν με πειράζει.
Ξέρω την Γιοβαννα πολύ καιρό το μόνο που της έμεινε μετά τον χωρισμό της με τον Ντερεκ είναι να πάει με κορίτσια."Bridget?"
"Εμ ενα χυμό βισινο..."
"Εγώ έναν φραπέ..."
Λεει ο Λιαμ και η Γιο παίρνει το ίδιο...
"Η Ann?"
"Θα είναι εδώ σε λίγο..."
Λέει η Γιοβαννα και γελάει...
Η Μελ κάθεται δίπλα της και σπρώχνει τα μαλλιά της από τον ώμο..."Για πες..."
"Με την Βανέσα..."
Τσήριξε...
Και γελούσαν μαζί..."Μελ βλεπω καλα;;"
Λεει ο Λιαμ..
"Εξαρτάται τι βλέπεις..."
"Πιπιλιες είναι αυτες;;"
Λεει και κοιτάω τον λαιμό της και ανοίγω τα μάτια μου...
"Ποιος είναι ο τυχερός...;;"
Λεει η Γιοβαννα και γελάει....
Εκείνη γυρνάει της κόρες το ματιών της και μετά με κοιτάει...Η παρέα μας δεν ξέρει τίποτα... Ο Λιαμ είχε υποψιαστεί κάτι στην αρχή...
Με ήξερε πολύ καλά αλλά μετά σταμάτησε να κάνει εκεινες της ηλίθιες ερωτήσεις "πως είναι να φιλάς το ίδιο φύλο" εφόσον του ειπα ότι δεν τρέχει τίποτα και όλα ήταν η ιδεα του..."Πάντως έκανε καλή δουλειά..."
Λεει η Γιοβαννα ενώ γύρισε το κεφάλι της για να τα δει καλύτερα υποθέτω...
"Θα μας τον γνωρίσεις..;"
Λεει με ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά ενώ η Μελ σηκώνεται από το καναπέ χαμογελώντας να πει για την παραγγελία μας...
Η Άννα πλησιάζει το τραπέζι μας και κάθεται δίπλα στη Γιοβαννα..."Και δεν μου λες Ανν.."
Λεει ο Λιαμ και κάνει μια παύση...
"Πώς είναι να φιλάς το ίδιο φύλο...;"
"Δεν θυμάμαι..."
"Ίσως πρέπει να φωναξω την Βανέσα... Ξέρεις για να σου το θυμίσει..."
Λεει η Γιο και παίρνει απλά ένα δολοφονικό βλέμμα...
"Ορίστε και οι καφεδες σας..."
"Ann...;"
"Ένα χυμό μπανάνα..."
YOU ARE READING
My Adopted Cousin...
Teen FictionDaddy said... "If boys don't like you, they are absolutely gay..." But if I don't like boys what does that...