*Dian*
No, naše diskuze trvala ještě hodinu, jak jsem potom zjistila. Zatím jsem zjistila, že Nat chodí s Brucem, Tony s nějakou Pepper, Clint má manželku a dvě děti( to nám sice odmítal říct, ale zjistila jsem si to z jeho myšlenek), Wanda chodí s Visionem, ktetého jsem již poznala, Thor s jistou Jane, no, a Pietro je volný. Stejně jako já.
Po té hodině to už Pirát nevydržel a poslal nás s Tonym do Avengers tower (což v překladu znamená vypadněte, než vás zabiju). A tak teď stojím před tou obrovskou budovou, nárokující si obecné jméno mrakodrap a čumim (pardon Steve, koukám) a koukám jako sůva z nudlí. Ale alespoň nejsem jediná. Brácha taky ču...kouká stejně jako já a Stark se baví našimi výrazy. To mu nedaruju! Opatrně a naštěstí nezpozorovaně se dostanu za jeho záda, na která mu vyskočím a bavím se jeho vyděšeným výkřikem. Nakloním se k jeho uchu a pošeptám mu: ,,To máš za to. A teď mě za trest odneseš po schodech až nahoru." a usměju se. Potom Wandě pošlu telepaticky zprávu, co jsem mu řekla a ať to řekne i ostatním. Tony zděšeně vykřikne: ,,Neeeeeeeeeee!" a od nás ostatních se lyne smích. ,,Takže hyjé můj věrný oři! Vzhůru za tvou zlepšenou kondičkou!" řeknu a pro efekt ho ještě mírně kopnu do stehen.
Musím říct, že jsem nečekala, že to opravdu udělá. Ale stalo se tak. Vyšel se mnou na zádech až do sedmnáctého patra. I když teda musím říct, že fuňel jako pes. V sedmnáctém patře vešel do společenské místnosti a spatřil to co já. Všichni Avengeři seděli na pohovce nebo na křeslech a lámali se v pase smíchy, můj bratr s nimi. Vedle nich ale ještě seděla jedna žena. Měla na sobě bílou halenku a šedou, přiléhavou sukni ke kolenům, k tomu měla ještě celkem nízké černé lodičky s podpadkem. Její zrzavé vlasy měla v culíku. Musím říct, že jí to slušelo. Smála se s ostatními krásným, zvonivím smíchem.
Slezla jsem z Tonyho zad a sledovala, jak k sobě přišli a políbili se. Všichni až na mě nasadili výraz alá: ,Budu zvracet'. Já se pouze uculila a vydala takový ten zvuk: ,,Awwwww," u kterého jsem se ještě kousla do rtu. Ostatní se na mě podívali (i Tony a paní Neznámá). ,,No co je? Vždyť jsou spolu tak rozkošní!" rozplývala jsem se. Nat mě vraždila pohledem. ,,Copak, žárlíš?" zeptala jsem se jí. ,,Na koho? Na Pepper? Tu spíš obdivuju, že je schopná s ním vydržet." odpověděla mi Nat a podívala se při tom na tu rozkošnou dvojičku. Pak se ozvala AsiPepper: ,,A víš, že já taky, Nat?" zeptala se a Tony se na ní ublíženě podíval. Já přešla ode dveří, kde jsem až do teď stála, k té AsijsemPepper. Podala jsem jí ruku, kterou přijala. ,,Takže ty jsi Pepper?" zeptala jsem se jí. ,,Ano. Jsem Tonyho přítelkyně." odpověděla mi. ,,Chudinko. Já s tím člověkem mám problém vydržet minutu, a být s ním i v posteli? Chraň bůh!" řekla jsem a sledovala, jak se Tony plácl do čela a všichni kromě Thora (ten nad něčím přemýšlel, zajímalo by mě čím) se začali smát. I Pepper. No a pak Thor konečně vyslovil svou otázku: ,,A co mám chránit?" Já se rozesmála na celé kolo. ,,T-t-to-s-se-j-jenom-tak-ř-řiká!" řekla jsem mu přes smích. ,,Aha." řekl nechápavě. ,,Jo, jen tak mimochodem. Pepper, tohle jsou Joe a Diana Kettersonovy. Joemu je dvacet a Dian šestnáct." řekl Tony. Pepper se na nás usmála.
Rozhlížela jsem se, kam bych si mohla sednout, a až po nějaké době otáčení mé hlavy do všemožných stran jsem si všimla, že si Joe sedící vedle Pepper a Nat, poklepává na klýn. Vyrozuměla jsem z toho, že chce, abych si na něho sedla (žádné dvojsmisly), což jsem také udělala.
Najednou do místnosti vešel Pirát. ,,Copak, váš kamarád Jack Sparrow potřebuje pomoct?" zeptala jsem se ho. On jen zakroutil hlavou, plácl se do čela a zamumlal něco o tom, že jsem horší jak Stark. Zbytek dostal totální výtlem. Samozřejmě, že Tony největší. Jak jinak. Na (stále) mračícího se Piráta jsem hodila výraz:, já nic, já Avenger'. No, zatím jím sice nejsem, ale z Pirátových myšlenek (ano, četla jsem si je, a ano, je mi jedno že je to neslušné) jsem zjistila, že nás (mě a Joea) jimi chce jmenovat. Ale předtím... Ne! To si snad dělá legraci! Chce po mně a Joeovi vědět, jak je možné, že o našich rodičích (které vůbec neznáme) není nikde žádná informace. A to ani v S.H.I.E.L.D.ských záznamech. Ptáte se proč se tak bojím? Tohle téma je pro mě a bráchu dost citlivé. Většina z dětí z dětského domova, kde jsme bydleli, své rodiče poznala a věděla, co je to rodičovská láska. Tu jsme jim všem (bylo nás tam i s náma patnáct) nahrazovali já a Joe. Ale ani jeden z nás tenhle ani jiný druh lásky nepoznal.
,,Ne, nevíme, Piráte." vyhrkla jsem s bráchou naráz (samozřejmě, že jsme se telepaticky domluvili). Všichni se na nás nechápavě podívali. Včetně Furryho. ,,To s těma rodičema, už chápete?" zeptali jsme se ho s Joem najednou telepaticky. Chápavě přikývl. Pak znovu promluvil: ,,No, tak teď k té druhé věci, kvůli které tady jsem. Pokud budou všichni souhlasit, rád bych Joea a Dianu Kettersonovi jmenoval novými členy Avengers." Trochu jsem znervózněla, když se po sobě začali všichni prozatímní členové týmu superhrdinů dívat. To ticho, které zde bylo, se nedalo unést. Nakonec ho přerušil Tony, což mě celkem překvapilo, když takovým ,,šéfem" Avengerů je Nanuk (Steve). ,,Už se stalo, Furry," začal Tony, ,,skvěle zapadli." Když to dořekl, zhluboka jsem vydechla, což naprosto pobavilo Tonyho. ,,Copak, myslela sis, že vás nevezmem?" zeptal se. ,,Popravdě, trochu jsem z téhle možnosti strach měla. Přeci jenom, znáte nás pouze pár hodin." odpověděla jsem mu. ,,Neboj, všichni, co jsme tady," řekl a rozmáchl se rukama, přičemž málem srazil Furryho, ,,jsme si vás dva oblíbili." Po jeho proslovu jsem se rozhlédla. Zjistila jsem, že Pepper někam odešla. Pozorně jsem si je všechny prohlédla, ale všem se v očích (i v myšlenkách) přehrávalo to, co řekl Tony. ,,Opravdu?" zeptala jsem se překvapeně a trochu podezřele Tonyho. ,,Jo, vžyť jste skvělí!" vykřikl něco, co mi vehnalo slzy do očí. Přešla jsem k němu a silně ho objala. Byla jsem jak dojatá, tak šťastná. Slyšela jsem jeho překvapené vydechnutí, způsobené mím činem. Na chvilku se zarazil, ale nakonec mě taky objal. Když jsme se doobjímali, uviděli jsme culící se Avengery (mezi ně už patří i Joe) a usmívajícího se Furryho. Vidíš Furrýku, že to jde. A ani to nebolelo. ,,No, tak já půjdu. Máte si toho hodně co říct." řekl Furry, na mě a bráchu se podíval pohledem, že by i zbytek měl znát celou pravdu, otočil se na patě (botě, či imaginárním podpadku) a odešel.
Když se na nás po jeho odchodu všichni otočili s nechápavým pohledem, vše jsme jim o naší minulosti řekli.
Po několika hodinách strávených pouze vyprávěním mojí a Joeovy minulosti, při čemž už jsme měli všichni slzy v očích, Tony náhle vykřikl: ,,To chce hromadné objetí." Jak řekl, tak se taky stalo. Tohle mega objetí přerušilo až moje a Joeovo škemrání o vzduch. Po tomhle následoval ještě dlouhý večer, u kterého jsme se všichni hodně nasmáli.Ahojda!
Moc se omlouvám, že kapitola vyšla až dnes, ale o prázdninách jsem neměla tolik času, kolik jsem potřebovala. Doufám, že se vám bude kapitolka líbit.
To je pro dnešek vše.
Mějte se fanfárově!
Vaše Simi339
ČTEŠ
Avengers- Noví hrdinové (POZASTAVENO)
FanfictionTakže, tenhle příběh bude o Avengers (překvapivě), ale přidám si k nim dva nové hrdiny z mojí fantazie. Odehrává se to po filmu: Avengers, Age of Ultron. Jenom bude taková malá změna, Pietro žije. Sam Wilson a další zde nejsou. Příběh bude vyprávě...