4. kapitola

103 6 1
                                    

*Dian*

Na schosech se ozývalo hlasité funění. To víte, já, Nat a Wanda jsme přemluvily kluky, aby nám šli pomoci s vynášením tašek nahoru. To ale nevěděli, kolik tam toho je.

Flashback: Asi před sedmi minutami

,,Kluci," začala Nat, ,,co kdyby jste nám šli pomoct s taškama a Tonyho bychom tu nechali odpočívat?" ,,No tak proč ne? Tolik toho zase být nemůže, ne?" řekl Clint a podíval se na nás. My (tj. já, Nat a Wanda) jsme na sebe rozpačitě pohlédly. ,,Emmmm, určitě ne tolik, kolik čekáš." řekla jsem hlasem, který značně naznačoval, že tam toho je fakt dost. ,,Tak to je dobře, ne?" zeptal se Thor, který si zřejmě vůbec neuvjedomil, že zbytek mužů rapidně zbledl. ,,Jasně." řekla natěšená Wanda, která přemýšlela nad tím, jak se kdo zachová, až uvidí ten přeplněný kufr.
Když jsme všichni (až na Tonyho, ten byl ještě stále na návštěvě u Morfea) sešli dolů k autu a Nat otevřela kufr, ozvalo se hromadné zalapání po dechu. ,,Vy jste snad vykoupily celej obchoďák!" vyjekl hystericky Clint, při pohledu na naše dnešní nákupy. ,,Nene. A to jsme toho koupily jenom tak polovinu, než jsme plánovaly." řekla Wanda. Po téhle větě Clint málem skolaboval. No, jestli jste předpokládali, že jsme se o něj nějak báli, tak to jste se zmílili. Jediné, co se ozvalo, byl smích. Na Clintův účet. ,,No, tak utvořte fronru." řekla Wanda. Clinte, nemá smysl chodit až na konec, stejně ty nejlehčí nedostaneš." oznámila Nat Clintovy, když šel až úplně do zadu. ,,Tak," začala jsem, ,,Pietro tady máš pár lehčích a tady těžší. Pak se vrať. Steve, tobě dám ty nejtěžší." řekla jsem a pohledem sklouzla na jeho svaly. Načež se od Clinta ozvalo takové to posměšné: ,,Chá-chá." ,,Nebo víš co? Dám ti ty trochu lehčí, ty nejtěžší dostane Clint." zavrčela jsem jeho směrem. Odpovědí mi bylo hlasité polknutí a následný smích všech ostatních. Pak se však Vision zeptal na něco, co mě dost překvapilo. ,,A vy," začal a podíval se na naše dámské osazenstvo, ,,vezmete jako co?" ,,Nic. My totiž jdeme budit Tonyho." řekla Nat. ,,Nee! On mu ten spánek jen prospěje!" vykřikli všichni muži najednou a ode mně, Nat a Wandy se ozval smích.
End of flashback

Tak, asi vám došlo, čí to funění je. Samozřejmě, že převážně Clintovo. Ale i zbytek měl co dělat. Vždyť každý z nich nesl asi sedm tašek, jejichž průměrná váha byla tak pět kilogramů. Takže si vemte, že Clint musel nést sakra těžké tašky. No jo no, karma je zdarma. Neměl se smát Stevovi. Takhle na to doplatil. A já, Nat ani Wanda jsme nic nenesly. Chtěly jsme sice opravdu jít vzbudit Tonyho, ale když nám všichni slíbili, že pokud ho necháme spát, tak nám nebudou nic vyčítat, rozmyslely jsme si to. Ano, nechali jsme ho spát. Prozatím. A místo toho jsme pro něj (tentokrát už úplně všichni) plánovali budíček. Ano, nějaký moc ,,hezký a příjemný."
No, tak až někdo otevře dveře, Tonyho to poleje jeho vlastním alkoholem. Jo, tohle jsme vymysleli. Sice nevim jak je to sestrojený, ale prostě když někdo zatáhne za kliku směrem dolů (ne že by to šlo jimym směrem), tak se převrhne kýbl uvázaný nad Tonyho hlavou, který je plný jeho alkoholu (je tam úplně všechen co má, teda měl, takže už nic nezbylo), a polije ho. To bude sranda, jestli sem vejde Pepper nebo někdo od S.H.I.E.L.D.u.
Jo,jo a ještě jednou jo! Naše přání se vyplnilo! Aby jste to pochopili, teď sem do pokoje míří rovnou Furry! Tak to bude nářez. Se zbytkem jsme se po sobě natěšeně podívali.
Když Furry zátahl za kliku a vešel dovnitř, byl svědkem té úžasné podívané. Tudíž toho, jak se kýbl opravdu převrhl a na Tonyho se vylil všechen jeho alkohol. A pak tedy ještě jeho přímo ďábelského křiku. ,,Co to do prdele je!?" zaječel na celé kolo Tony. Zbytek Avengers se začal smát přičemž Steve ze sebe mezi smýchem ještě vykoktal, aby mluvil slušně. Co mě ale hodně překvapilo, bylo, že se to obešlo bez Furryho narážek. Ten tam jen tak stál, zaraženě koukal do neznáma a nic nedělal. Ani nemrkal. Bylo to docela děsivý. No, docela, dost. Po chvilce Tonyho křiku a velkého množství nadávek na náš účet se Furry konečně probral. První co udělal bylo, že zakroutil hlavou a uklidnil Tonyho. Což nebylo zrovna lehký. Tony totiž stále vyváděl kvůli tomu alkoholu. Ach jo, ta jeho láska k němu (myslim lásku mezi Tonym a alkoholem). ,,Avengers? Začnete pořádně trénovat. Všichni." řekl Furry. ,, Při vší úctě, proč?" zeptala se Nat. ,,Mám pro vás misi." odpověděl Furry.

Avengers- Noví hrdinové (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat