6. kapitola

86 4 3
                                    

*Dian*

...Tony. ,,Já se tady chci kouknout na váš trénink." řekl lehce posměšně Tony. ,,Ok." řekly jsme s Nat najednou. ,,Takže, jak moc dobře ovládáš boj?" zeptala se mě Nat. ,,Tak průměrně." řekla jsem po zamyšlení. ,,Dobře. Tak zaútoč!" rozkázala mi Nat. ,,Fajn." odpověděla jsem jí a vyplnila příkaz.
        Po asi hodině boje jsme se s Nat shodly, že to už stačí. Vždyť jsem jí dostala na zem desetkrát, stejně jako ona mě. Takže prohlásila, že jsem nadprůměrná. Tony se na nás díval s vykulenýma očima.

Další den

*Joe*
,,Musíš se soustředit!" promlouval ke mně Clint. Právě se snažil naučit mě střílet z luku. Ruku na srdce, nešlo mi to. Asi tak před hodinou a půl jsem trénoval s Nat střílení z pistolí. Jo, to byla jiná! To mi šlo. Když jsem já trénoval s Nat, tak ve stejnou chvíli trénovala ségra s Clintem střílení z luku. To zase šlo jí. Podle toho, co jsem slyšel od Clinta, tak si Nat stěžovala na její neschopnost při jejich tréninku. Takže já cowboy a ona indián? (Cowboy- pistole, indián- luk, pozn. autorky) My dva teda budem dvojka. Ještě mě zajímá, jak jí to půjde s noži. I to by s ní podle mě měl Clint trénovat. Ale to on je tady v důchodu, ne já.
         ,,Zase se nesoustředíš!" prokoukl mě Legolas. Hehe, asi to bylo fakt vidět na mých výsledcích. No, asi. Určitě. Normálně minu terč o dva metry, teď jsem minul o osm. Počkat, cože?! Já minul o osm metrů?! To si děláte prd**l!
        ,,Ty sis všim?" zeptal jsem se ironicky Legolase. ,,Takže Aragorn nemusí Legolasovi koupit nové brýle?" pokračoval jsem. (I když pochybuji, že by to někdo nevěděl, tak Aragorn i Legolas jsou z Pána prstenů, pozn. autorky).
         Clint na mě vztekle zavrčel. Asi mu lezu na nervy. Podíval se na hodinky, které měl na levé ruce a v jeho očích bylo vidět zoufalství. To se mu pak také vkradlo do hlasu, když si stěžoval: ,,To tu mám být s tímhle individuem ještě čtvrt hodiny? Proč?!" ,,Je mi tě upřímně líto sám se sebou bych asi ty dvě hodiny tréninku nedal." řekl jsem a poplácal ho po rameni. ,,Tak, do postoje, zamiř, vystřel!" rozkázal zoufalý Legolas. Jenže co se nestalo. Ten šíp se nějakou náhodou (vážně nevim jak) odrazil od stěny, zasáhl Clintův druhý nejoblíbenější luk a začal hořet. Tím pádem hořel i luk. Clint se k němu rozeběhl a začal ho hasit vodou, která nevím, kde se tu vzala. Každopádně, luk už nezachránil. Poté, co se celý luk proměnil v popel se na mě rozzuřeně obrátil. ,,Kolik stojí pohřeb luku?" zeptal jsem se ho a rychle se rozeběhl pryč, jelikož vztekle zařval a začal mě honit po celém Toweru.
         Měli jste vidět ty pohledy, když jsem kolem lidí proběhl vyděšený já a hned za mnou prolítl Clint. Běhali jsme asi dvě hodiny, nežse Clint svezl na zem a začal brečet. Já se raději odebral za Nat. ,,Haló, jsi tu?" zeptal jsem se po zaklepání na její dveře. Ona je otevřela  a zeptala se: ,,Jo, co potřebuješ?" ,,No, víš, my jsme trénovali, najednou se můj šíp odrazil od stěny, zasáhl Clintův luk a začal hořet. Takže z jeho druhého nejoblíbenějšího luku je teď prach. No, on mě potom začal honit po celém Toweru, než se před chvilkou svezl na kolena a začal brečet." řekl jsem jí,  načež ona dostala záchvat smíchu. Když se uklidnila, zeptala se mě, kde Legolas je. Tak jsem jí tu cestu raději jen popsal, přece nebudu riskovat a nepřiblížím se k němu. Nat se tam teda vydala, stejně, jako já se vydal do pokoje.

*Dian* (ten ranní trénink s Nat, jak Joe trénoval s Clintem)

,,Takže, já s tebou teďka budu trénovat střelbu z pistolí. Jednu si vyber a začni!" rozkázala Nat a já se podle jejích slov zařídila. No, vůbec mi ro nešlo. Terč trefila jedna kulka ze sta (doslova) a to nikdy blízko středu. Prostě katastrofa. Taky, že Nat hodně nadávala a dokonce si přes to jejich domlouvátko stěžovala Clintovi.
          Po těch dvou úmorných hodinách střílení jsem se šla podívat na její nože, ležící na stolu kousek ode mě. ,,Bacha, jsou ostrý." informovala mě Nat. ,,Fakt?" zeptala jsem se jí, vzala jsem jeden z nožů do ruky a než stihla.Nat cokoliv říct, začala jsem ho jíst.

Flashback
,,Dian, zítra máš druhý trénink s Nat. Střílení z pistole." informoval mě Tony a odešel. Já se potutelně usmála. Šla jsem do tréninkové hlay, kde budu zítra s Nat a vypůjčila jsem si jeden nůž. Podle něj jsem pak vytvořila formičku, uvařila jedlé želé, kterým jsem formičku vyplnila a výsledek nabarvila jedlými barvami. Opravdový a želé nůž nebyly k rozeznání. Těchto nožů jsem pak vytvořila stejný počet, jako jich ležel na tom stolku v tréninkové hale (5) a vyměnila je za ty pravé, které jse schovala.
End of Flashback

No, a teď jsem si užívala Natashin pohled, poté, co ksem snědla ,,její" nože.

Ahojda!
Doufám, že jste se pobavily a zasmáli.
Tak si užijte zbytek dne a
Čauky mňauky

Avengers- Noví hrdinové (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat