*Joe*
Ráno jsem se výjimečně vzbudil brzy, kolem šestý. No, nevim co se se mnou děje. Normálně vstávám až tak kolem desátý, ale což. Jednou se toho zase tolik nestane, ne? Ne? No tak ne no.
Vstal jsem z postele a šel do kuchyně. Tam jsem začal přemýšlet, co si dám ke snídani. Ani nevím proč, jsem se podíval z okna. A to bylo jedině dobře. Stála tam hromada hydrantů, jak jsem poznal podle toho jejich ,,loga". ,,No do prdele!" zaklel jsem nahlas. ,,F.R.I.D.A.Y., okamžitě spusť poplach!" zakřičel jsem a běžel se do pokoje převléknout. Jako, ne každý očekává útok, že? Takže snídat jsem chtěl v pižamu. Je to oranžové volné tričko a volné kraťasy do půlky stehen stejné barvy. Jop, oranžovou miluju. Co miluju, je to láska mého života! Nebýt oranžové, neexistuji! A opovažte se někdo myslet na zničení oranžové! Za prvé: Země by postrádala tak úžasnou osobu jako jsem já a za druhé: oranžová je boží! Je to láska mého... Ale to už jsem tady přece jednou řikal. A navíc, teď asi není úplně nejlepší doba na vylévání mého srdíčka.
Když nad tím tak přemýšlím, jsme vážně dobrý! Jen tak někomu se přece nepovede dostat se od útoku hydrantů až po oranžovou a vylévání srdíčka. Pojďte high five! Počkat, cože? Vám už se to taky povedlo? Ne? No už jsem si řík... Co? Vám se podařilo dostat se od star wars až po plyšové opičky? Jak? No nic, bude alespoň to high five? Ne? A proč ne? Co? Vy si myslíte, že dostat se od útoku hydrantů až po vylévání srdíčka nad oranžovou je jednoché? Já vám teda řeknu, že neni. Je to pekelně těžký! Co?! Podle vás je to hračka? A jaká vlastně? Panenka, jedzdící autíčko nebo nůž? Jo, aha. To bylo obrazně. No, to víte, to je tak když vám po ránu vypne mozek. Cože?! Jak se na to vůbec opovažuješ zeptat?! Jistě že mám mozek! Bez mozku nemůže člověk žít, logicky. Hele já to slyšel! To, že jsem vylepšenej a mám schopnost, ještě neznamená, že nejsem člověk! Počkat, to, že nejsem člověk si myslíte všichni? *štěněčí výraz*
No ale zpátky k tématu. Poté, co F.R.I.D.A.Y. spustila poplach, z pokojů ostatních se začínali linout opravdu divné pazvuky. Né, vůbec se z pokoje Tonyho a Clinta neozvalo hlasité do prdele, z Dianiného: ,,Cože?!", z Brucova obrovská rána(doufám, že ještě neni Hulk), z Natashiného nějaká asiruská asinadávka, z Pietrova se přestalo ozývat chrápání, ze Stevova:
,,Sakra!", z Thorového: ,,Já chci spát!", z Wandiného: ,,Co se děje, F.R.I.D.A.Y.? Sakra, Visione, útok!", no, a z jediného Visionového se neozvalo nic. Překvapivě, když byl celou noc u Wandy. Zajímalo by mě, co tam dělali. Nebo víš co, počkej. Radši to vědět nechci! Bůh ví co všechno za jistě velmi ,,zajímavé" věci bych zjistil.
No, po nějaké době všichni až na Dian vylezli z pokojů a společně jsme se hnali dolů, vstříc hydrantům. Ti už byli v patře pod námi, takže jsme si moc nezaběhali. Tony byl klasicky ve svém zlatočerveném obleku, Nat ve své černé, uplé ,,kombinéze", Bruce byl Hulk, takže toho na sobě moc neměl, Clint měl černé kalhoty a bílé tričko s krátkým rukávem(to se asi rychle umaže), Thor klasicky to jeho rádoby brnění, Wanda ten její super novej obleček,Pietro to jeho triko a kalhoty, Steve tu jeho ,,kombinézku, no, a já černé dlouhé kalhoty a triko s krátkým rukávem stejné barvy. Všichni jsme bojovali, když najednou se přiřítil postrach Dian. Chvíli bojovala pomocí elektrických blesků, pak se proměnila v chiméru. V tu chvíli jako by zamrzl čas. Nikdo se ani nehnul. Pak se však hydranti vzpamatovali a začali po ní pálit. Po nich jsem se probral já a znovu jsem začal střílet z glocku 17 a proměňovat sebe a hydranty v něco jiné. Po mě se probral i zbytek a začal zase útočit. Dian bojovala jak jako chiméra tak elektrickými blesky, což ji značně vyčerpalo. Náhle do místnosti vstoupilo něco podobnýho Hulkovi. Bylo to modrý, o hlavu vyšší než náš zeleňour(ne, sorry Hulku, už to nikdy neřeknu, tak laskavě pusť můj krk, dusíš mě) a svalnatej. Přešel k Dian, prohodil ji oknem a skočil za ní. Chudák Dian. Po nějaké době za nimi vyrazil i Hulk. Tak, a teď začíná zábava. Rozhodl jsem se zapojit veškerou svou energii a začal jsem hydranty proměňovat v opravdové hydranty(ty hasičské) nebo ve včelku Máju. A to doslova! Po chvíli tu těch živých hydrantů moc nezbylo. Vrátila se sem Dian i s Hulkem, který neustále sledoval její bok. Tak jsem se tam taky podíval. Proboha! Byla celá od krve! Snad není její. Pak už jsme dobojovali a z Hulka byl zase Bruce. Ihned se rozešel k Dian, které se podlomily kolena, on ji však stihl zachytit a odnášel ji někam pryč. Asi na ošetřovnu.
Čusík džusík!
Tak, tady je další kapča. Doufám, že jste si jí užili a že jste se alespoň trochu pobavili. Jinak, ocením zase nějaké ty komentáře a hvězdičky.
No, tak mějste se čokoládově a u příští kapitoly ahoj!
Vaše Simi339
ČTEŠ
Avengers- Noví hrdinové (POZASTAVENO)
FanficTakže, tenhle příběh bude o Avengers (překvapivě), ale přidám si k nim dva nové hrdiny z mojí fantazie. Odehrává se to po filmu: Avengers, Age of Ultron. Jenom bude taková malá změna, Pietro žije. Sam Wilson a další zde nejsou. Příběh bude vyprávě...