14. kapitola

46 4 0
                                    

*Dian*
No, ráno bylo opravdu moc ,,hezké" probuzení. Tony mě polil vodou!! A víte, co je ještě horší?! V té vodě byl snad litr pánské voňavky! Takže budu celej den páchnout.
     Když jsem se ráno díky vodě vzbudila, stál vedle mě Tony, který se v pase lámal smíchy. Hodila jsem na něj velmi nepěkný pohled. To mu ale vůbec nevadilo a smál se v klidu dál. No, a pak to přišlo! Ucítila jsem ten strašný smrad Tonyho voňavky! ,,Děláš si ze mě pr...ačku?!" křikla jsem na něj, což způsobilo, že se Tony začal smát snad ještě víc, je-li to vůbec možné. Naštvaně jsem se zvedla, potichu došla k poličce s líčením, voňavkami a podobně, jednu z voňavek vzala, odšroubovala víko, vrátila se k Tonymu a celého ho polila. Toho hned přešel smích. Naštvaně se na mě podíval, zavrčel a začal mě honit po celém pokoji. Když jsem se konečně dostala ke dveřím, neváhala jsem, a rychle z nich vyběhla. Na poslední chvíli jsem si všimla provazu, který byl natažený ve vzduchu tak 30cm nad zemí a přeskočila ho. Tony už takové štěstí neměl. Zakopl o něj a spadl na zem. Aby toho nebylo málo, ze stropu se na něj vylil kýbl plný růžové, dlouho ,,trvanlivé" barvy. Já se hned začala smát. Mou radost ale překazilo i mé následné polití tou samou barvou Avengery, kteří stáli za mnou a hodně se smáli. Ja a Tony jsme je vraždili pohledem. Pak jsem ale dostala nápad. Kolem zbylých členů týmu jsem udělala půl kruh z elektřiny, který uzavíraly dvě stěny, takže jsme v tomto půlkruhu stáli i já s Tonym. Pak jsem se na Tonyho potutelně usmála. Ten hned pochopil a usmál se taky, zatímco ostatní zbledli. Všichni do jednoho. Poté už zbývalo jediné. Já a Tony jsme každého pořádně objali a i když se snažili bránit se, aby byli co nejméně špinaví, skončili jsme všichni růžoví skoro celí. Pak následoval jen upřímný smích, který se linul od každého z nás. No, a pak mě napadla ještě jedna věc. Rychle jsem se sebrala a aniž bych zrušila elektrickou bariéru jsem vlítla do pokoje. Tam jsem vzala všechny své voňavky, otevřela je, vyběhla zpátky ke zbytku a dřív, než se kdokoliv stačil vzpamatovat jsem je všechny polila. Reakce pak byly různé. Nat, Wanda a já jsme se začaly smát, jelikož ani jedné z nás dámská voňavka nevadí, Tony mě vraždil pohledem, Bruce začal nahlas přemýšlet nad tím, jestli má v laborce nějaké sérum k odstranění voňavky, Pietro začal rychle běhat dokola, a když zjistil, že vítr tu vůni neodfoukne, zastavil se a začal mě s Tonym propalovat pohledem. Thor se střídavě koukal na mě a na sebe, pak si přičichnul ke svému plášti a k všeobecnému překvapení zjistil, že mu to voní. Vision pomocí své magie ze sebe voňavku odstranil, Joe začal vymýšlet pomstu, Steve se tam málem složil a Clint mrmlal něco o tom, že návštěvu Laury asi odloží, jinak by ho vyhnala z domu. Kdo je Laura jsem zjistila z jeho mysli. ,,No, tak jsme si užili srandu, ale teď sem míří Furry." řekl lehce vyděšeně Tony. My ostatní se na něj vyděšeně podívali. Pak jsme všichni propukli ve smích. A to hodně hlasitý vzhledem k tomu, že nás podle něj našel Furry. Ten když k nám přišel, díval se na nás nejdřív nechápavě, ale pak se od srdce rozesmál. ON.SE.ROZESMÁL!!! No chápete to?! Furry se poprvé za tu dobu co ho znám rozesmál. Nechala jsem mu chvilku na smích, ale pak jsem dala zbytku Avengers v mysli instrukce. Rychle jsem zrušila bariéru a než se Furry vzpamatoval, už jsme ho všichni do jednoho objímali. V tu chvíli se Furry zarazil a už na nás chtěl řvát, ale zarazila jsem ho větou: ,,Nebuďte alespoň jednou takovej suchar a smějte se s náma dál." Tak jsme se ještě hodnou chvíli smáli, než jsem se Furryho zeptala: ,,Proč jste za náma vlastně přišel, šéfe?" V tu chvíli se Furry opravdu zarazil a zamračil. Co mě ale překvapilo, bylo to, že v jeho očích byl strach. Strach o nás. A kruci. ,,Šéfe, co se stalo?" zeptala jsem se nejistě. ,,Hydra a Loki. Dali se dohromady. A teď drží v zajetí..."

Čusky busky fusky.
Tak tady je další kapča. Doufám, že se líbila.
Omlouvám se, že už dlouho nevyšla, ale nebyly nápady.
No, to je pro dnešek vše. Hezké prázdniny přeje
Simi339

Avengers- Noví hrdinové (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat