- Nu înțeleg ce e in capul tau! Erai in punctul sa îl omori, tu știi ce s-ar fi putut întâmpla? E fiul unuia din cei mai apropiați aliați ai firmei nu ori ce membru al clanului!țipă Alexander la mine.Daca nu știți Alex este un fel de mână dreaptă a mea si unul din cei mai buni lunetiști, are parul roșcat, ochii verzi și câteva, mai multe pistrui . Nu pare genul de băiat rău din contra, pistruii sai gingași sa zic așa, îți inspira un aer de cumințenie si putina năzdrăvănie dar in realitate nici nu știu câți oameni sunt sub pământ datorită lui. Lăsând asta la o poarte nu știu de ce l-am enervat si de ce își permite sa urle la mine pentru un idiot care îmi vizitează prizonieri.
-Taci dracu odată din gura! Nu are ce sa caute sa vorbească cu prizonierul meu si nici nu are ce căuta in acest sediu mai ales umblând de capul lui! De acum voi veți plăti pentru intruși care intra! urlu deja nervoasa, nu îl înțeleg, îi i-a apărarea unuia cu care facem afaceri. Nici nu face parte din clan! îi întrerup discursul care îl începuse și pe care nu le-am am ascultat .
-Ba da! Face parte! mă contrazice și acum îmi dau seama că asta îl deranjează .
-Cum adică face parte?
-Uite așa! Înainte ca Maddox sa moara s-a aliat cu clanul Black si așa asta a ajuns aici. face o pauza calmandu-se apoi continuând. Si am mai auzit ca ar vrea sa unească complet cele două clanuri. Eu am ceva dubii in privința asta dar la cum te știu sigur nu îți vei ceda locul in fața lor.
Nu mai zic nimic doar plec nervoasa trântind ușile in urma mea, am sa îl găsesc pe nemernicul ăla si am sa îi arat eu partea pe care nu prea a văzut-o, dacă credea că cu 3 vorbe de nimic și două săruturi m-a impresionat, s-a înșelat amarnic.
Bat la ușa apoi întru fără a mai aștepta sa îmi deschidă.
-Unde ești nemernicule!? urlu urcând scările și când ajung sus dintr-o cameră iese un Ethen nervos doar într-o pereche de boxeri.
-Ce cauți in casa mea, javra dracului!? urla și se apropie de mine apucadu-mă de brațe și strângând foarte tare pentru un moment dar începând sa lărgească strâmtoarea atunci când contactul vizual își face apariția.
-Da-mi drumul zdreanță ce ești! îi urlu in față întrerupând schimbul de priviri care îl începusem.
-Iubitule!? Ce se întâmplă aici? se aude vocea unei femei blonde care iese din aceeași camera.
-Nimic dragă, doar probleme cu transporturi. o "calmează" el.
Gata acum mi-am dat seama de unde o știu, e fica unui cămătar destul de cunoscut din California. Dar ce caută aici si de unde termenul de iubit pe care i l-a adresat lui Ethen?
-Buna,sunt Carolina, logodnica lui Ethen, in caz ca nu știai !se lauda fata întinzând mâna, eu privind-o confuza câteva momente.
-Kim Lander! spun rece si întind la rândul meu mâna. Eu voi pleca cred că v-am întrerupt... mă scuz eu dar fără folos.
-Nu, chiar deloc! Eu acum plecam! Va las sa discutați despre transport dar totuși Ethen iubitule îmbrăcate! spune ea sărutându-l apoi plecând.
Trebuie sa plec si eu, nu îmi face prea bine sa ramn doar cu el.
-Ce cauți aici!? urla Ethen după ce se aude ușa de la intrare închizându-se.
-Ce caut eu aici, ce căutai tu la sediu? Mai bine zis! îi răspund pe același ton.
-Vorbeam cu prizonierul meu si nu știu care e problema ta! spune tot țipând .
-Nu e prizonierul tau! Si nici alianță nu mai exista între Black și Eastwood asta să îți fie clar! Ai cerut război o sa primești război! îi urlu în fața si mă întorc îndreptându-mă spre scări simțind cum îmi clocotește sângele in vene și ura pe care o aveam înainte sa îl cunosc sa își facă iar apariția,mi-a fost dor de acest sentiment, in sfârșit îmi revin.
CITEȘTI
Cand pericolul te pandeste
ActionNumele ei?Simplu.Kim.O fata cu vene injectate, de trecutul apasator, cu pericol si adrenalina. Asa cum ați citit, ma numesc Kim, povestea mea, poate fi puțin cliseica, câștig curse, sunt de temut, fac parte din mafie, dar ce e diferit la mine, e...