Deodată se aud două bubuituri puternice in ușa, Ethen deschide și un pistol îi este așezat la tâmplă.- Ridică mâinile dacă vrei ca tu si prințesa ta sa nu pățiți nimic!îi zice cu ura bărbatul ca o gorilă,lui Ethen care se conformează. Bărbatul e cu un cap și jumătate mai înalt ca Ethen, mâinile par singurele lucrate deoarece are o burta de loc mică. Îl vad cum face un pas si îi împinge pe Et, apoi închide ușa. Mai scoate un pistol și îi îndreaptă spre mine.
-Te vei pune in genunchi si nu vei face nici o mișcare in plus iar prințesa nu pățește nimic! adaugă bărbatul si Ethen execută. Doamne cum m-a salvat el data trecută ca acum tot ce face e sa asculte matahala!!Mi-am amintit! Bag mâna între spătarul si salteaua canapelei și scot pistolul gata încărcat pe care îl țin acolo. Îl îndrept spre bărbatul cu jumătate din față acoperită, atunci la cap îmi este așezat un alt pistol si sunt prinsă de gât.
-Dacă faci ceva greșit, v-ați dus! îmi șoptește la ureche bărbatul care mă ține.
-I-ați labele alea jegoase de pe ea! urla Ethen nervos. Mă uit la el si vad cum ochii i se înnegresc complet de furie . Matahala care îi ține pistolul la cap, îi da un picior în coaste și Et rămâne pentru câteva secunde fără aer. Pun pistol pe canapea și la fel face si tipul care mă ține și începe sa mă sărute pe gat. Ethen se enervează si mai rău, se ridică, apucă matahala de mână și de ceafă împingându-l cu capul în perete, dar gorila nu are nimic, îi mai da apoi un genunchi in burta și gorila îi dă cu pistol din cealaltă mâna în arcada ochiului drept, aceasta începând sa sângereze. Tipul din spatele meu își ridică capul, încetând sa mă sărute și acel moment îmi înclin capul pe față pentru a-mi lua având apoi brusc îl dau in spate lovindu-i nasul tipului, profit de faptul ca și-a dus mâna la rană i-au pistolul și împușc matahala care dădea cu picioarele în Ethen. . Mă întorc spre matahala care mă ținea, exact când voia sa mă lovească, îi mai dau un cap in nas și îi împușc. Mă ridic sprijinindu-mă de canapea și mă duc lângă Ethen întins pe jos, tușind și scuipând sânge. Mă așez lângă el și încearcă să se ridice dar nu reușește.
-Stai aici ,nu te mai mișca! îi zic și sprijinindu-mă de perete mă duc si i-au trusa de prim ajutor.
-Îmi pare rău! Eu trebuia sa am grijă de tine! îl aud spunând încet.Nu spun nimic si incep sa îi dezinfectez rana de la arcada care e foarte adâncă si cea de la buză care îmi amintește de felul in care m-a mușcat el când ne sărutam, avea buzele așa moi, catifelate și dulci parcă și acum l-aș mai încerca.
-Păi și ce te reține? spune el dintr-o dată. Fac ochii mari și îl privesc uimită, el tocmai...Mă sărută apăsat și fără sa gândesc îi răspund la sărut, își introduce decretele in parul meu si adâncește sărutul care devine unul puțin sălbatic.
-Asta așteptai, așa-i? adaugă după ce ne desprindem din sărut.
-Nu!E.. Eu vo.. voiam.. sa îți dai tricoul jos! încerc eu sa mint dar îmi dau seama prea târziu de prostia pe care am zis-o.
-Deci voiai mai mult! Ochii tăi mi-au spus ca vrei doar un sărut! Dar se pare... Nu apuca el sa termine ca îi dau un pumn in coaste si scoate câteva scâncete de durere.
-Da, voiam sa îți înfășoar abdomenul pentru ca ai ceva coaste rupte la cum te smiorcăi! spun eu clama și îl ridic în șezut. Îi dau tricoul jos.Wow... artă minunat așa bine lucrat... mușchi așa bine definiți, am mai văzut băieți din clan fără tricou dar parcă niciunuia nu îi stătea așa bine și niciunul nu era atrăgător. "Ce faci? tu chiar te-ai tâmpit, stai și te holbezi de 5 minute la el, poate îți place dat mai știi nu trebuie să își de-a seama si sa nu mai zic ca deja ați avut cam multe săruturi fără ca eu sa fiu de acord!!!" Îmi aud conștiința zicând și îi dau dreptate nu știu ce e cu mine, de ce am lăsat garda jos în fața lui?...scutur ușor din cap ca sa alung toate gândurile. I-au fașa elastică și i-o înfășor în jurul coastelor. Stam câteva momente în liniște când îi aud glasul gros ușor răgușit, un glas pe care l-aș recunoaște dintr-o mie.
CITEȘTI
Cand pericolul te pandeste
AcciónNumele ei?Simplu.Kim.O fata cu vene injectate, de trecutul apasator, cu pericol si adrenalina. Asa cum ați citit, ma numesc Kim, povestea mea, poate fi puțin cliseica, câștig curse, sunt de temut, fac parte din mafie, dar ce e diferit la mine, e...