Ma ridic de la masa, deschid ușa.Nu apuc sa zic ceva ca vocea barbatului ma întrerupe...
-Kim Lander, sunteti chemata la secție pentru a răspunde unor acuzații de violenta fizica. Ma anunta unul din polițisti aflați în fata mea.
Și în momentul ala îmi suna și telefonul.
-Îmi acordați un minut, va rog!? Întreb politicoasa.
-Sigur! Aproba aceștia și răspund la apelul lui Murph.
"-Kim, am dat de belea, tirul care l-ai oprit era unul obișnuit, a fost o capcană, nu existau doua tiruri care sa intre în oraș, era unul singur și anume cel care nu a oprit deloc. Și în momentul de fata ai doua plangeri de violenta fizica, una de la o tipa Larisa și una de la șoferul tirului. "
-E bine ca acum te-ai trezit sa ma anunți, hai pa ca am treaba! Spun și înainte sa închid telefonul ii scriu un mesaj scurt "Politia" de unde va înțelege ce are de făcut.
-Ati terminat domnișoară Kim!? Întreabă celalalt polițist, ceva mai aspru.
-Da. Spun și ii las sa ma conducă spre mașina.
Ajung la secție și sunt băgată într-o celula. Ii aștept pe Murph și sper ca a rezolvat măcar cu javra de Larisa. Un gardian vine și ma anunță că am un vizitator și anume avocatul meu, adică Murph, în caz ca nu știați pe lângă hacker e și avocat, omul aproape perfect.
-Ai rezolvat ceva? Cu tarfa aia? Știi ca la școală de corecție nu trebuie sa ajung.
-Calmează-te, vrea 50 de mii.
-Poftim? Trebuia sa ii sparg fata de tot când am avut ocazia.
-Pai e mutilata ori cum, asta e minimul care mi l-a cerut ca să își retragă plângerea.
-Și de unde sa scot bani ăștia? Totul merge mai prost pe zi ce trece, dacă Maddox ar fi aici..
-Kim, nu ai timp sa te gândești la asta. Unde îți sunt bani?
-Care bani? Nu am mai participat la curse,trafic prea mare nu am făcut dar am bani, pe un cont, îi păstrăm pentru Kara.
-Bani pentru Kara ii poți recâștigat dacă te întorci pe pista, unde îți e locul. Plus, părinți ei își permit tratamentul.
-Bine.
După ce i-am dat codul, a plecat. A trecut ceva timp și acum aud din nou pași cuiva pe coridor. Un polițist deschide poarta celulei și îmi pune cătușele.
-Ești chemata sa răspunzi la prima audiere. Ma informează acesta în timp ce ma conduce spre biroul comandantului șef.
După ce tipul bate la ușă, o voce josa îl îndeamnă sa între.
-Sa trăiți, domnule! La ordinele dumneavoastră.... Începe polițistul dar șeful sau ii întrerupe printr-un gest al mâini. Polițistul îmi desface cătușele și iese iar domnul ma îndeamnă sa ma așez.
-Domnișoară Lander, cred ca aveți la cunoștință ca sunteți acuzata de violenta fizică.
-Sigur.raspund simplu.
-Dar ce as vrea eu sa știu e : de ce l-ați agresat pe domnul Teodor pe drumul care făcea legătură între oraș și granița?
-În seara aceea niște prieteni trebuiau sa vina în vizita și m-au rugat sa îi aștept la granița pentru ca au uitat cum sa ajunga la mine. Când am ajuns aproape la garanita m-au anunțat ca uneia din prietenele mele, care era gravidă în luna a 7 a, i s-a făcut rău și s-au dus de urgenta la spital. Asa ca eu m-am întors,dar mi-s-a oprit mașina. .Era destul de târziu, nu prea aveam pe cine să anunț asa ca m-am hotărât sa cer ajutorul cuiva care trece.
CITEȘTI
Cand pericolul te pandeste
ActionNumele ei?Simplu.Kim.O fata cu vene injectate, de trecutul apasator, cu pericol si adrenalina. Asa cum ați citit, ma numesc Kim, povestea mea, poate fi puțin cliseica, câștig curse, sunt de temut, fac parte din mafie, dar ce e diferit la mine, e...