Într-adevăratul sens, viata mea a început abia după ce am ajuns într-o lume plina cu pericole. Nu îmi mai pasa de trecutul nasol pe care l-am trăit, nici măcar nu discutam despre asa ceva. Vedeam totul diferit, aveam o viata înainte și dacă nu am putut avea ceva normal, atunci voi face din ce mi sa oferit ceva normal. Curse de mașini,pariuri și câștiguri. Lupte, arme și sange. Droguri, doze și transporturi. Din asta trăiesc,ma impun și îmi câștig respectul pentru a nu ajunge sclava sau prostituata. Am luptat încă de la început cu ori ce, am gândit planuri de atac, am reușit sa câștig curse deși aveam decât 12ani.Am depus eforturi și ușor, ușor în câțiva ani , la vârsta de 17ani,am ajuns mana dreapta a șefului.
CAPITOLUL 1
Deschid ochii leneșă si mă uit la ceas, acesta indicând ora 10:56. Mă ridic din pat, mă duc la baie și îmi fac rutina. După ce termin cobor scările îndreptându-mă spre bucătărie... încep sa prepar micul dejun si îl sun pe Matt:
- Neața, Kim! Ce faci?ma întreabă el.
- Bine,voiam sa te întreb daca ieși la o tura!?
- Sigur. O sa fiu la tine in 10 minute!
- Bine, pa!Mănânc repede apoi decid sa ies afara pentru al aștepta. Deschid ușa si chiar atunci Matt vrea sa bata in ea. Ii zâmbesc destul de forțat si ii spun:
-Ai întârziat 1 minut!si devin serioasa
-E haide m-am grăbit destul. spune el.
Zâmbesc viclean si ii zic:-Pentru asta îmi datorezi o înghețată...(Copilaresc!ma cicalesc singura)
-Cu ciocolata si căpșuni așa cum îți place ție! spune zâmbind sincer. (Și mai copilăresc.) -mi se face greataaa-
Închid ușa si plecam... Ajungem pe plaja si incepem sa alergam ușor...până acum niciunul nu a mai zis nimic asa ca sunt hotărâtă sa sparg liniștea.
-In seara asta sunt curse? îl întreb privindu-l cu coada ochiului
-Da,vor partici... si se oprește brusc, il privesc nedumerita, mai sta putin apoi continua...E mai bine sa nu participi. spue lăsându-și privirea in jos ca un tont ce nu e de fapt.
-De ce? spun ridicând ușor tonul si privindu-l puțin nervoasa și ironica.
-Vor participa niște tipi noi, mulți au zis ca umbla cu tot felul de înșelătorii ..
-Asa si? Asta nu schimba nimic.-Vreau sa fi în siguranță.
-Nimic nu e în siguranță și de asta îmi place ce se întâmplă în lumea asta a mafiei.Plus, experienta nu se compara cu înșelătoria.
-Bine dacă tu spui asta, am încredere ca o sa ii faci sa înghită praf in urma ta!
-Da, da, la sa vrajala și hai sa ne întoarcem sa mergem pana la sediu.
..............................................................................
După un dus bine meritat, cobor în garaj unde sunt așteptată de Matt.
-Facem o cursa până la sediu? il aud înainte sa urc într-una din mașinile mele, un Lamborghini Negru mat,dau din cap afirmativ si apăs accelerația.
Im mai puțin de 10 minute ajung, ținând cont ca sediul se afla aproape de periferia orașului. Cobor si privesc clădirea înaltă ce părea fi sediul unei firme normale, nu a unei mafii cunoscute,o clădire care dupa tufele de trandafiri albi care fac contrast cu gardul negru, ascunde mii de crime, conflicte si curse ilegale... dar asta e clădirea in care am crescut si am învățat sa lupt. Îl aud pe Matt trântind portiera si mă întorc.
CITEȘTI
Cand pericolul te pandeste
ActionNumele ei?Simplu.Kim.O fata cu vene injectate, de trecutul apasator, cu pericol si adrenalina. Asa cum ați citit, ma numesc Kim, povestea mea, poate fi puțin cliseica, câștig curse, sunt de temut, fac parte din mafie, dar ce e diferit la mine, e...