Ramn blocat când îmi dau seama că ochii aceia îi aparțin ei,sunt ochii lui Kim. Iar daca e chiar ea asta însemna că va trebui sa mă bat cu ea. Și asta înseamnă că voi avea un plus, o sa îl bat pe mare Blood și un minus că va trebui sa o lovesc pe ea, dar pentru asta am o scuză, nu aveam de unde sa știu că ea se ascunde în spatele măștii. Îmi revin din gânduri când primesc un pumn de toată splendoarea în obraz. Se pregătește sa îmi mai plaseze o lovitură dar mă feresc, încerc sa îi plasez mai multe lovituri reușind sa se ferească doar de primele trei, astfel încasând câte o lovitura în fiecare obraz. O privesc în ochi și vad furia care ș - a făcut apariția. Începe o ploaie de pumni asupra mea pe care reușesc sa o blochez. Rânjesc când vad ca se îndepărtează dar îmi trece rapid când fac contact cu podeaua. Ce a fost asta? Ea tocmai mi-a dat un picior in cap sau mi s-a părut? Încerc să mă ridic dar mă lovește iar. Se urcă peste mine și începe să mă lovească cu pumni. Fata asta știe sa de-a doar la fața? Dintr-o dată sirenele mașinilor de politie se aud. Sigur există un turnător in clan,dar acum nu contează. Toată lumea din sala își îndreaptă privirea spre ușa principala scoțând pistoalele. Kim se da de pe mine iar eu mă ridic trăgând-o după mine la ieșirea din spate unde am eu mașina. O pun sa urce în mașină cea ce și face apoi eu mă urc la volan. Întorc mașina si o i-au pe străduță care are ieșire la pădure pentru a evita politia.
-Îți poți da masca jos, știu că ești tu, Kim! spun spărgând liniștea. Nu mai ezita și își da masca jos lăsându-și la iveală chipul care acum avea niște mici vânătăi în ambii obraji.
-Da,Ethen și eu știu că tu ești Hell așa că dați și tu masca jos.
-Da-mi-o tu! spun și o aud cum oftează lung apoi îmi dă jos masca. Mă privește câtva timp apoi îmi întoarce capul spre ea și își zdrobește buzele de ale mele. Nu stau mult pe gânduri, frânez și îi răspund la sărutul care nu mai durează mult deoarece ea se retrage.
-Pot să te întreb ceva? ii zic eu
-Nu, pentru că deja m-ai întrebat! Așa că acum fa și tu pe băiatul bun și du-mă acasă. îmi răspunde ea pe un ton indiferent
-Te duc acasă după ce îmi vrei răspunde la următoarea întrebare.
-Ce întrebare?
-De ce m-ai sărutat?
-Pentru că așa am vrut, ai vreo problemă?
-Nu chiar de loc.
-Chiar am stat și m-am gândit, tu chiar ești bou?
-Da, iar tu te-ai gândit la acest bou!😍
-Da, m-am gândit în momentul actual pentru că stam pe loc de zece minute. aproape urlă ultima parte. Așa că du-mă mai repede acasă. adaugă
-Nu te duc acasă.
-De ce?
-Pentru că în maxim 10 minute trebuie sa fiu în partea de est a orașului pentru un transport și nu am timp sa te duc acasă.
-Atunci de ce m-ai luat de acolo?
-Pentru că trebuie sa vorbim.
-Despre?
-Noi. spun scurt iar ea se încruntă
-Noi nu existam!
-Am putea daca ai vrea!
-Dar nu vreau!
-De ce? o întreb iar ea tace un timp după care răspunde
-Ai o logodnica!
-Ne-am despărțit!
-O ai pe Larisa!
-Doar în pat când sunt stresat.
-Eu nu te vreau.
-Dar eu te vreau!
-Asta nu contează!
-Ba contează!
-Ba nu! mă contra zice ea
-Ba da!
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba nu! și am ținut-o tot așa până când am sărutat-o. Ne desprindem si mă privește confuză.
-Ce faci!? mă întreabă pe un ton puțin nervos
-Îți mai umezesc buzele că la cât vorbești să nu ți se usuce! zic puțin amuzat de fața pe care a făcut-o.
-A da?
-Da!
-Oprește mașina!
-De ce?
-Ti-am zis sa oprești mașina! tipa la mine. Trag pe dreapta și opresc. Ea coboară și începe sa meargă mai departe. Cobor după ea și o prind de mână
-Tu, stai in partea opusă a orașului așa că treci și urca în mașină daca nu vrei sa mă enervezi. ii spun pe un ton impunător și destul de nervos, sa nu creadă ea că se joaca cum vrea cu mine, dacă nu i-am arătat partea cea într-adevăr rea a mea nu înseamnă că ea e mai puternică(,) ca mine.
-Uite că nu urc nicăieri! Pot sa plec și pe jos. îmi răspunde pe același ton. O ridic dintr-o mișcare ca pe un sac și o așez pe umărul meu. Si exact ca data trecuta începe sa de-a cu pumni în mine si sa tipe.Si tot ca data trecuta o mușc, dar nu de picior ci de fund.
-Ești bou! urlă ea când o așez pe scaun. Ocolesc mașina și mă așez la volan.
-Sa nu crezi că scapi ca data trecuta! îmi șoptește la ureche apoi o dure mă cuprinde și îmi dau seama caci Kim si-a înfipt "dințișori" in urechea mea. După ce își termină treba, mă uit în oglinda retrovizoare si îi admir opera care conține și puțin sânge. Mă uit la ea destul de nervos, dar îmi trece când observ că și-a dat jos bluza de trening largă ce acoperea decolteul, lăsat de top. Scapă rapid și de pantaloni largi care stăteau peste cei de piele.
-Ce te holbezi așa? Parcă trebuia sa ajungi la un transport. spune ea în timp ce își așează parul.Nu mai zic nimic și doar o privesc.
-Ethen, mă enervezi! spune întorcându-se spre mine.
-De ce te enervez? Că sunt un idiot care habar nu avea ce înseamnă să ți la cineva sau să protejezi pe cineva și am început să simt asta pentru tine, o încăpățânată de care a trebuit sa am grija și cu care să învăț sa mă port altfel de cât cu restul? De asta te enervez că din toate idioate pământului tu ai fost aia mai cu moț care sa îmi dai un pumn in față doar pentru că am prins-o de mana sau că mi-ai dat cu ușa de la dulap in cap fără să îți zic nimic sau să îți fac ceva?ajung să tip la ea
-Da! De asta! Că ești un idiot care crede că le poate avea pe toate, un idiot care fute tot ce prinde și nu îmi mai dă mie pace de când a apărut.De asta am ajuns să te urăsc! Urăsc ziua in care ai apărut pe pista, urăsc că tu mă schimbi! îmi urla înapoi și iese din mașină. Apoi vad mașina lui Matt cum parchează în față și pe Kim cum urca.
Pornesc mașina nervos și plec spre locul unde trebuie să mă întâlnesc cu băieți. După ce facem schimbul cu clanul Reese și scăpăm de politie lăsăm marfa la depozit.
E aproape unu noaptea și sincer nu m-si duce acasă. Așa că intru întru in unul din cluburile care îi aparțin lui Eastwood.Sunt deja la al zecelea pahar de whiskey și mă pot jura că nu am văzut-o până acum pe Kim. Pare beată și dansează în timp ce tipul de lângă ea o cam studiază și încearcă sa o "mângâie", dar asta nu se va întâmpla pe tura mea. Mă ridic de la bar după ce dau peste cap și al 11-lea pahar și mă îndrept spre ea. Îi îmbrâncesc pe tipul care se apropiase mult prea mult de ea apoi o cuprind de talie pe la spate. Continua sa își miște soldurile după ritmul muzicii și la un moment dat se întoarce spre mine râzând.
-Vaiiiiii, prințișorul din povesti a venit! Mă bucur că ești aici! spune și îmi sare în brațe.
-Si eu mă bucur sa te vad îngerașul meu mic! îi zic și amândoi începem să râdem ca idioți, e clar că alcoolul începe să își facă efectul.
-Wwwwwwhwwwwww!țipă dintr-o dată Kim și începe iar să danseze, își pune mâinile după gatul meu jucându-se cu unghiile. Începe sa danseze provocator în fața mea și parcă a-și sari pe ea, dar ori cat de beat aș fi conștiința nu mă lasă să o rănesc.Perspectiva lui Matt
După ce am dus-o acasă pe Kim a dispărut, o caut de două ore iar asta e ultimul local /club din oraș in care nu am cautat-o încă. Întru in club si mă strecor printre mulțimea de adolescenți care duhnesc a alcool. La un moment dat o zăresc pe Kim care dansa cu... Ethen? Dar după ce mă uit mai atent îmi dau seama că sunt beți amândoi, ori au venit împreună ori au băut separat și din cauza geloziei Ethen a îndepărtat pe oricine de ea și așa au ajuns împreună. În ori ce caz, acum că știu că e cu el nu am de ce sa îmi fac griji, ori cat ar căuta Ethen sa o rănesc când e treaz (nu e sub influenta drogurilor sau alcoolului) nu reușește, dar acum? Tot ce ii va putea face ar fi să îi zică ce simte cu adevărat pentru ea. Si mai bine îi las să discute in seara asta chiar dacă mâine nu vor mai știi nimic măcar se vor trezi împreună. Totuși un lucru mă îngrijorează, asta e prima oara când Kim bea!
Din nou perspectiva lui Ethen
După ce am mai dansat și am mai băut împreună cu Kim, o iau în brațe până la mașină, apoi pornesc spre casă. Conduc cu o viteza ce depășește cu puțin viteza legală și o privesc pe Kim care a ieșit jumate pe geam arătând semne obscene și râzând deși nimeni în afară de mine nu o poate vedea sau auzi deoarece suntem singuri la 4 dimineața care circulă pe șosea.
CITEȘTI
Cand pericolul te pandeste
AcciónNumele ei?Simplu.Kim.O fata cu vene injectate, de trecutul apasator, cu pericol si adrenalina. Asa cum ați citit, ma numesc Kim, povestea mea, poate fi puțin cliseica, câștig curse, sunt de temut, fac parte din mafie, dar ce e diferit la mine, e...