CAPITOLUL 19

45 1 0
                                    

-Deci, sa recapitulam, voi doi  va trebui sa stați ascunși unde va pe aici! Spun arătând spre Alexander și "coechipierul" sau apoi indicând pe harta locul. După ce eu cu Ethen vom reuși sa luam primul tir va trebui ca voi sa să le atrageti atenția oamenilor din Reese care urmăresc tirurile, pentru a va urmări pe voi și nu pe noi. Murph, tu, te vei alătură echipei formata din Tania și Christoph de unde ne  vei urmări pe fiecare și ne vei da indicații și în același timp va trebui sa scăpați cumva de echipa a doua a clanului Resse care va fi exact aici, urmărind cel de-al doilea tir, pe traseu din loc în loc vor mai fi echipe care sa se asigure ca totul mere bine. Spun indicând un alt loc, pe harta care acopera întreaga masa. Iar voi, Vane și Teodor va trebui sa luați celalalt tir, acești tactica, fetita neajutorata, asta exact când se va afla între cele doua echipe Reese care își "supravegheaza" marfa de la distanta, după ce scapi de șofer Teodor urca la volanul tirului, merge pana ce trece de al treilea echipaj apoi deviază de la traseu, tu te întorci la mașină și o apuci pe ori ce drum spre sediu între timp,ceva de genul va fi și la noi, spun arătând sper mine și Ethen.

-Asta însemna că Eu, Kim, Alexander și John vom fi la est de unde o voi lua sper nord-vest , iar Tania, Christoph, Murph,Vane și Teodor veți fi  la  sud-vest și o veți lua  tot sper nord-vest dar pe alt traseu. Adaugă Ethen ultimul detaliu.

-Suna bine și are și sens! Comentează Muph

-Toate planurile lui Kim au avut sens pana acum. Adaugă Vane

-Hai gata cu palavragitul! La mașini ca întârziem.

-La fel ca-n totdeauna! Rânjește Alexander în timp ce merge spre mașina.

-V-ați luat armele?

-Da! Încuviinteza toți

-Atunci sa înceapă distracția! Va vede Reese ca a greșit persana atunci când au atacat. Spun rânjind "pe sub mustăți"

     Am ajuns în urma cu câteva minute în locul stabilit și așteptăm semnalul de la Murph ca tirurile au trecut granița.

-Auzi, dar ce ai făcut asa rău de te cauta cămătarul ala?

-Nimic.

-Fi atent la mine Ethen, ala nu te urmarea degeaba. Ce ai făcut?

-Nimic, dragă, nu te mai stresa atât!

-Nu ma lua pe mine cu draga și cu nu te stresa, ca știu sigur ca ai făcut tu ceva! Deci zici ce ai făcut? Ridic tonul iar acesta pare ca ar da sa răspundă însă vocea emisa prin casca ne distrage atenția "Tirul 1 a trecut granița! Repet, tirul 1 a trecut granița!" 

-Hai, du-te îmi explici după! Ii zic. Încearcă sa ma sărute dar ii împing fata cu palma și adaug. Suntem în "misiune".

-Ei și? Asta nu înseamnă că nu mai suntem împreună!

-Hai cobora mai repede!

"Kim, tirul în 5 minute va trece de tine!" se reaude vocea lui Murph
"Recepționat" răspund.

Ies și eu din mașină și ridic capota, în depărtare se vede tirul care se apropie. Sper doar sa oprească!

Când tirul aproape ajunge în dreptul meu încep sa flutur din mână,dar trece pe lângă mine făra a da  senzația ca va opri dar după doi metri oprește. Șoferul coboară și vine spre mine, trag aer adânc în piept și cu o inocenta în privire și voce încep sa vorbesc.

-Va mulțumesc ca ati oprit sa ma ajuți, mașina mea s-a oprit brusc și... Nu prea știu ce are.

-Haideți sa arunc o privire.

Cand pericolul te pandesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum