CAPITOLUL 16

60 4 1
                                    

Constat ca ma aflu deja... În garajul meu iar cel care ma prins e Ethen, nu înțeleg cum a deschis garajul dar asta nu mai contează când vad minunăția de mașină pe care mi-a luat-o.
-Nu pot sa cred  este chiar un Devel Sixteen de 5000cai putere!Nici nu a fost scos la vânzare! Și totuși cu ce motor are, costa miliarde. Nu ți-am cerut asa ceva!
-Nu, dar chiar cred ca meriți asta, meriți tot ce e mai bun pe lume și poate eu nu sunt, dar îți promit ca voi avea grijă de tine, hai sa încercăm doar sa lăsăm puțin deoparte ura care ne acoperă și sa vedem ce se întâmplă între noi! Spune lipidu-si fruntea de a mea. Facem contact vizual timp ce 3 minute după care îl sărut scurt și apăsat, ma desprind și îi văd zâmbetul apoi pătimaș își zdrobeste buzele de ale mele și începe ca le ravaseasca cu dor. Încerc să găsesc un perete în spate pentru ai putea face fata și ajung trezemata de masina noua a cărei alarma începe se urle astfel speriindu-mă, ma desprind din sărut iar Ethen râde de sperietura mea.
-Ia mai taci! Zic și îmi dau ochii peste cap și ma îndrept spere ieșire dar micul meu părinților vine în fugă și ma i-a pe sus, aleargă cu mine în brate pana în gradina din spate și chiar dacă urlu din puteri sa nu ma arunce, el tot ca el face și sare în piscina cu mine în brate. Ieșim la suprafață și radem, pur și simplu nu am nervi sunt fericita și cred ca și el, sclipirea di  ochii i-a revenit. Mă i-a în brate asa încă în apa fiind și își așează bărbia pe creștetul capului meu,
-Îngeraș, de ce m-ai lăsat sa ard atât? Ma întreba el și nu știu ce sa ii răspund,doar tac.
-Hai sa ne schimbam! Zice el văzând ca nu răspund și ma pupa pe frunte.
-Ce ar fi ca ce a rămas din ziua asta sa stam împreună!? Întreb eu încordată, zâmbind strâmb
-Te doare capul!? Tu chiar mi-ai propus asta!? Zâmbește el
-Da!Dar mai întâi hai sa ieșim.
După cum am zis, am ieșit din piscina iar Ethen ma ia inbrate precum un copil mic.
-De ce ma tot cari!? Îi întreb zâmbind
-Asa îmi place, sa te am în brate. Spune și îmi plasează un sărut pe frunte. Întărim în casa și dam nas în nas cu Zeyn care se uita urat la Ethen, ma lasă jos.
-Ce acuta asta aici!? Întreabă Ochi-negri rece.
-Sunt iubitul ei, vreo problemă!?Ea, e femeia mea!Zice Zeyn înainte ca eu sa deschid gura!
-Poftim!? Iesi imediat din casa mea, mincinos ordinar! Urlu când aud ce scoate scârba pe gura.
-De ce iubito, te-ai plictisit sa îți petreci nopțile cu mine!? Continua Zeyn iar Ethen îi apuca de guler și îl ridica în sus
-În 3 minte îți iei toate catrafusele și dispari din casa iubitei MELE! accentuează Ethen ultimul cuvânt. Și dacă mai inventezi sau mai zici ceva de ea, te calc pe cap, ai înțeles!? Urla Ochi-negri iar Zeyn doar aproba din cap. Ba, ai înțeles!? Mai urla o data Ethen și îl arunca pe jos.
-Da! Se bâlbâie Zeyn  care deja a luat-o la fuga spre camera lui.
-Ethen... Spun șoptit și îl mângâi fin pe spate
-Sper ca nimic din ce a zis javra nu e adevărat!zice calm și scârbit.
-Sigur, ca nu! O singura persoana pe lumea asta a putut sa îmi dea bătăi de capt si aceea esti tu! Spun și ma postez în fata lui lăsându-i un sărut umed peste buze si zâmbește.
-Știam eu ca minte! Zice râzând în timp ce ma ridica de la sol și ma săruta nebun, ma așeza pe blatul de la bucătărie ne întrerupând sărutul, își strecoară mâinile pe sub tricoul meu ud și pentru o secunda se îndepărtează, mi-l scoate apoi ma săruta în continuare cu dor. De data asta opresc eu sărutul și îi scot tricou, Ethen începe sa ma sărute pe gat dar bubuitura  troleului care era tarat pe scări ne întrerupe,imediat Zeyn e în încăpere pentru a-și lua la revedere,dar bine înțeles nu are cum, printisorul meu m-a  ascuns după el ca Zeyn sa nu mă poata vedea ca sunt doar în sutien.
-Poți sa pleci și fără "la revedere" după tot ce ai făcut așa că hai marș !?zice Ethen
-O sa va pară rău, măi ales ție, Kim! Spune Zeyn înainte de a ieși pe ușa.
Ethen se întoarce spre mine și zâmbește, ma săruta scurt și îmi zice :
-Du-te și schimbate, fa un duș, ma schimb și eu, iar pana te faci tu gata eu pregătesc ceva de mâncare.
-Bine! Dar tu cu ce te schimbi!?
-Pai, cred ca mai am niște haine în fosta mea cameră...
    Urcam amândoi sus, eu înaintea lui și pot sa jur sa s-a uitat la fundul meu. Asa ca dintr-o data ma întorc sper el brusc și fiind prea "concentrat" inta în mine și cădem pe podea, vai de oasele mele. El e peste mine și rânjește iar eu sper sa nu-mi fi rupt vreo coasta.
-Cred ca mi-am rupt o coata! Zic eu
-Cum!? Întreabă el
-Pai un pampalau era în spatele meu și era prea atent la fundul meu!
-E hai ca nu e chiar așa.
-Da, ai dreptate, un vițel!
-Scuza-mă, dar eu nu mai sunt de mult vițel, eu sunt un adevărat..
-Bou! Completez eu
-Nu, iubire, eu sunt un taur, iar tu ești vaca mea!
-Te întreci cu gluma! Spun și îmi împing fata cu palma atunci când vrea sa ma sărute. Hai da-te de pe mine! Încerc sa îl dau la o parte dar nu pot.
-Diseară ma lași sa dorm cu tine!? Ma întreabă de parca ar fi un copil care cere bomboane.
-Nu! Răspund zâmbind
-Cum nu!? Îsi ridica el rapid capul de pe abdomenul meu
-Uite asa!
-Tu vrei pedepsita! Îmi zice jucăuși și   se ridica pe coate mai sus până ajunge cu privirea exact deasupra mea.
-Hai ma, Ethen, ma dor coastele iar sincer podeaua asta nu e asa comoda. Zic iar el oftează zgomotos, se ridica, apoi ma ridica și pe mine și ma duce în camera mea.
Întru în baie, dau drumul apei, adaug spumant și ies lăsând cada sa se umple, ma întorc în camera și îl vad pe Ethen stand pe marginea patului meu, când ma vede se ridica și pleacă fără a zice ceva.L-am urmărit până când a ieșit din cameră. Imi iau prosopul și hainele, ma întorc în baie și întru în cadă îmi relaxez tot corpul, după un timp strig la Ethen, sper sa audă, după ce ii rostesc a patra oara numele răspunde, îi zic sa îmi aducă hainele și prosopul pe care le-am uitat în camera și imediat intra în baie, ma ascund tot mai mult in spuma iar el se apropie tot mai mult, lasă hainele pe un suport și se așează pe mărginea cazi. Ne analizam reciproc, încă nu s-a schimbat și tot la bustul gol a rămas asa ca îl apuc de mana și îl trag în cadă peste mine, nu am vrut sa cadă chiar peste mine der asa s-a nimerit. Se uita mirat la mine și eu zâmbesc
-Am costumul de baie pe mine! Ii calmez eu când ii vad privirea perversa.
-Hoata mica ce ești! Ai înscenat tot! Zice și ma săruta
-Eu... Hoata... Mica!? Întreb printre săruturi.
-Da... Tu! Răspunde prin aceeași metoda. Îl împing pe spate și ma pun peste el adancind sărutul. Isi plimba mâinile pe lungimea spatelui meu iar eu cu o mână ma joc în parul lui iar cu cealaltă îl zgârii fin pe spate. O bubuitura zdravănă ne întrerupe tot momentul, ma ridic, iar Ethen este vizibil enervat și iese plin de spuma din baie pentru a vede ce se întâmplă. Ma îmbrac rapid și ies, cobor scările și înnebunesc când vad ușa daramata având un textul "Aici sta tarfa Iadului!" scris cu o vopsea roșie care imită sângele.
-Trebuie sa comand o ușă noua! Zic strâmband din nas. Dar până atunci Ethen pui te rog ușa aia la loc cumva?
-O sa încerc! Deși nu cred ca va merge.
Dau comanda de o ușă nou, una la fel care va ajunge în câteva ore. Ma întorc în bucătărie și habar n-am ce sa fac de mâncare. Ma așez cu coatele pe blatul mobilei și cu obrajii între palme și privesc pe geamul mare spre piscina și parca vad cum ne-am aruncat in apa, iar un zâmbet mi se așterne pe chip.Cand îi simt buzele umede pe gâtul meu mici fluturași din stomac încep sa se agite iar zâmbetul de pe fata mea se lărgește la maxim.
-Ethen.. Ii marai numele... Lasă-mă sa fac ceva de mâncare.
-Dacă te am pe tine sunt satul! Îmi răspunde rapid și continua sa ma muște.
-Hai mă, Ethen!Te pedepsesc dacă nu ma lași! Imediat cum termin de zis fraza se oprește și ma întoarce cu fața spre el și observ ca s-a schimbat.
-Și în ce consta acesta pedeapsa? Ma întreabă dând pervers din sprâncene.
-Pai, vei dormi pe preșul de la intrare. Ii răspund rapid apoi ii aplic un sărut scurt pe obraz, îi ocolesc și ma duc la frigider,il deschid și brusc mi se face pofta de fructe de mare. O idee salvatoare.
-Ethen te dulci la cumpărături!
-Poftim!? Eu nu fac asa ceva! Sare iritat
-Îți mai scad din pedeapsa și poate cine știe diseară facem ceva mai interesant! Zic ridicând din sprâncene iar fata lui se luminează de parca ar avea un reflector de 5000V putere deasupra capului.
-Îmi place cum joci! Dar totuși de când sunteți asa perversa domnișoară Kim!?
-Ce perversitate dragă!? Ma refeream sa jucam poker.
-Pe dezbrăcate! Pot sa pun pariu pe orice ca o sa te bat.
-Te înșeli amarnic, dar dacă vrei sa accept te duci la cumpărături și în mai puțin de o ora îmi aduci tot ce scrie pe aceasta lista,zic inmanandui-o.
-Și unde vrei sa găsesc toate astea!?
-La magazin. Hai du-te ca mai ai doar 55minute la dispoziție ca ai stat sa belești ochi la mine. Zâmbește apoi ma săruta și pleacă. În sfârșit din nou singurătate, fără Zeyn, fără Ethen, doar eu. Ar trebui sa profit de aceasta ocazie asa ca ma trântesc în canapea și încep sa ma gândesc la tot ce s-a întâmplat azi. M-am împăcat cu Ethen, m-am făcut cu o super mașina,am salvat-o pe Kara, mi-am făcut tatuajul pe care îl vreau de mult, am partajat tarfele, am pus în ordine actele și am scăpat și de Zeyn care devenise ca un ghimpe într-o coasta. Dar în principal, ce ma fac cu Ethen, parca vreau dar totuși nu vreau relația asta cu el, card ca îmi e frica, îmi e frica de gândul ca ma va părăsi și el. "Ai încredere în el, te va iubii" îmi răsună în cap vorbele bătrânei rebele în alb cu care am vorbit înainte de a ma trezi din coma. Oare asta chiar sa fie un semn!?

Cand pericolul te pandesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum