-Mamo, mamo!-wołał Kuba zbiegając po schodach
-Co się stało ty mała pizdo?- odkrzyknęła mu rodzicielska
-Sądzisz, że pasję do Karola?
-Zamknij się psie. Idę na randkę z dyrektorem więc zostaniesz dziś z opiekunem. Siema, muszę już iść bo mam jeszcze paczkę do odebrania. W końcu przyszedł mój sexi stanik!
-Hmmm, seksownie. Też bym chciał
- Może kiedyś kupię ci taki uroczy idioto ale tym razem nie było tak małych rozmiarów
-Tak mammo, ty masz takie duże, dorodne melony. Ty wiesz, że jestem bi więc doceniam twoje kształty :)
-Ok, ide- rzuciła jeszcze i wyszła
Mały ukeś już chciał iść do swojego pokoju kiedy usłyszał dzwonek. Szybko otworzył drzwi i powalił go ogromny blask od stojącego za nimi mężczyzny.
-Ach zostań moim seme!
-Ja jestem hetero ale raz z mężczyzną (Eee chyba mężczyzną) to nie grzech. I tak nie mam co robić.
Niewyżyty ukeś wciągnął męska niańkę do domu i zaczął się nim gwałcić.
Pieprzyli się jak króliki. Byli już w połowie kamasutry kiedy do domu wparowała mama w samej koronkowej bieliźnie.
-Ech, a wam nie wystarczy?! Jak mogliście zacząć beze mnie????
-Przepraszam! Wybacz mi!!!
-No dobra. Ale też chcę się zabawić.
-Dokonam zaraz kazirodztwa
-Mmm coś ciekawego-dorzucił seme po czym spojrzał na pozostałą dwójkę a na jego twarzy wykwitł uśmiech. Kto by pomyślał, że zwykłe babysitting przerodzi się w coś takiego.
-Mam piękne cycki, chociaż sztuczne.
-Ważne, że są śliczne mamusiu
-Taaaak ❤❤❤❤❤❤❤
Matka nabiła na obydwu naraz. Była bardzo dominującą kobietą.
-Co powiecie na małe sado-maso?
-Jaasne
Matka wyjęła swoje uprzęże i powiesiła na nich syna- jedynego ukesia w towarzystwie.
-teraz zabawimy się z tobą we dwójkę!!!
-Ach, rozpalasz moja masochistyczną naturę!!!!!!!!
Seme wszedł w ukesia a matka nabiła się na niego.
-Ach Ach ach aCh O TAAK to BOooli
Ogromna rozkosz jaką im to sprawiało doprowadziła do wielkiego, zsynchronizowanego orgazmu. Wszyscy w jednej chwili doszli w akompaniamencie głośnych jęków. Jak się okazało nie był to dobry pomysł. Cała trójka utonęła w sokach miłości...
CZYTASZ
One shoty yaoi (parodia)
RomanceDzikie uniesienia, przygody , zboczone fantazje i placzące ukesie. Opowieść o kilku chłopakach , którzy w każdej chwili są bliżej siebie i zdają sobie sprawę ze swoich gejowskich pociągów. Zero hetero. To właśnie one shoty yaoi.