Bokserki uwierały małego ukesia w jego nabrzmiałego członka ale nadal patrzył na swojego crusha. Wyobrażał sobie jak jego "przyjaciel" jest brany do ust przez podziwianego seksiaka. I wtedy stało się coś niespodziewanego. Crush podszedł do uległego i wypowiedział najpiękniejsze słowa na ziemi
-Pomóc ci?
-Ach t-tak
-Mmmm więc chodźmy w jakieś ustronne miejsce. Patrz, tam jest nieużywany schowek, będzie ideolo.
-D-dobrze-ee!
I ruszyli ku spełnieniu marzeń. Doszli (hehe) do schowka na sprzęt sportowy a gdy tylko zamknęły się za nimi drzwi seme zerwał z ukesia wszystkie ubrania. Nagle coś trzasnęło. Okazało się, że Alek z 3b brał tam właśnie swojego chłopaka. nasi bohaterowie niezauważenie przemknęli w stronę skrzyni do skakania poczym semeś szybko umieścił ukesia na niej. Po chwili ukazał swojego, pięknego członka, tak pożądanego przez uległych.
-Ale ja jestem prawiczkiem!-krzyknął delikatny chłopiec
-To zajebiście!- oświadczenie chłopca sprawiło, że penis seksiaka stanął na baczność.
-Bierz mnie na tygrysa! Widziałem tę pozycję w necie!
-No tak, na sztukabyciagejem!!! Też ją często czytam :)
-Wypróbujwmy wszystkie pozycje? Alek może nam pomóż z trójkątami.
-Ok.
Ukeś stanął na czworaka a seme wszedł w niego z całej siły od tyłu rozdziewiczając jego ciasną dziurkę. Na szczęście mieli podręczną wazelinkę.
- Achhh to boli
-Stul pysk. Teraz będzie na ostro!
I przerobili wszystkie pozycje. I w tej chwili przyszedł niewyżyty Alek. Przerobili więc również pozycję w trójkącie. Nagle znikąd pojawił się nauczyciel wf- pan i władca danej przestrzeni. Na ich widok wydał z siebie niezidentyfikowany pisk i wyrzucił nagisieńkich na korytarz szkolny. Młodzieńcy byli nadal twardzi więc na środku szkoły postanowili dokończyć swoje zabawy. Nie pomogła nawet interwencja policji.
Miłość zawsze wygrywa...
CZYTASZ
One shoty yaoi (parodia)
RomanceDzikie uniesienia, przygody , zboczone fantazje i placzące ukesie. Opowieść o kilku chłopakach , którzy w każdej chwili są bliżej siebie i zdają sobie sprawę ze swoich gejowskich pociągów. Zero hetero. To właśnie one shoty yaoi.