Hajnówka

909 25 3
                                    

Sebiks Maciek jak zawsze włóczył się po ciemnych ulicach Hajnówki. Był przegrywem i nikt nie chciał się z nim kumać ale niezwykły seme, Oskarek z 3b przyjechał niedawno do owego miasta i również spędzał noc na włóczeniu się. Gdy zobaczył Macieja na horyzoncie wiedział że musi wypróbować go w piwnicy. A musicie wiedzieć, że była ona wyposażona lepiej niż piwnica niejednego pedofila. Oskarlek miał tam wiele zabawek, np. korek 40000- najnowsze modele i najlepsze wibratory. Wydawał w końcu na to wszystko całe swoje kieszonkowe. Nikomu się nie przyznawał że jest gejem, wstydził się swojego ojca który bił go kablem od ultra wibratora, którego kupił matce na 60 urodziny, nie widział jednak ze jego syn potajemnie zabawia się nimi w piwnicy. Wracając jednak do naszej historii. Oskar również rozpalił coś w sercu Maćka. Ukeś wstydził się jednak,  że jego ciało tak reaguje na przechodnia, dzieci w Hajnówce nie mają łatwo.  Biedny chłopiec często obrywał od heteroseksualnych samców, zwykle lądowal w szkolnym kibluz głową głęboko w śmierdzącej wodzie. Mimo to nie poddał się i przyznawał się do bycia gejem. Codziennie miał przy sobie flagę lgbt. Mimo, że był wieśniakem z Hajnówki nosił makijaż ale to już nie ważne. Oskarlek podszedł do Macieja i powachał niczym wielki buldog jego stopę. A kiedy wyczuł w nim prawdziwego ukesia zarzucił go sobie na ramię i ruszył ku świątyni anonów. Przed ojcem ukrywał, że ma fetysz stop, a uwielbiał stopy. Zwłaszcza takie śmierdzące więc kiedy byli już w piwnicy pozbawił osłonki stopy ukesia i zacząl zlizywać z nich pot .
-Ach, nie co ty robisz?-krzyknął Maciej
-To czego ukrycie pragniesz-rzucił tylko i powrócił do wykonywanej czynności. Trzymajac w buzi jego stopęę zaczął dopierać się do sowojego rozporka ,ale nie czekaj najpierw pozbawil ukesia spodni i wsadzil mu w dupe wibrator, który ustawił na najwyższe wibracje, potem zajął się swoim przyjacielem. Patrząc na rozgrywającą się przed nim scenę zaczął pocierać swojego członka. Patrząc na rozgrywającą się przed nim scenę zaczął pocierać swojego członka.
-Ach!!!! wypnij sie do mnie jak ten gołąb na dachu!
Ukeś wykonał polecenie , seme wyjął wibrujący nadal przyrząd z jego pieknego tyłeczka poczym zajął jego miejsce wchodząc najgłębiej jak umiał.
-0Ach nie tak to mnie ie brali nawet ci w Hajnowce! MOCNYJ MOCNYJ
Przeżyli razem BARDZO upojną noc i postanowili zmienić swoje życia. Maciej rzucił szkołe i zostal męską prostytutką , seme wiedział, że z tym uke to tylko na jedną noc dlatego więc wrócił do swoich innych ukesi- Klaudiusza i Marcelka, których trzymał przywiązanych w innej piwnicy. Ale ta noc na zawsze pozostała w ich pamięci i nie raz przyprawiała o wzwód. Kto wie moze kiedys polaczy ich uczucie.....
















albo alkohol

One shoty yaoi (parodia)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz