Adamek był uczniem 3 gimnazjum. Idąc jak zwykle do kościółka zobaczył księdza. Nie takiego zwykłego. Bił od niego taki blask! Z jego późniejszego śledztwa wynikło,że jest to ksiądz Marianek. Kiedy Adamek zaczął opowiadać o blasku księdza został wysłany do psychologa. Miał jednak szczęście ponieważ jego opiekun mówił, że ma takie same objawienia.
-Aby cię nauczać teraz cię wezmę. Tutaj. Na tym biurku hehe-powiedział po czym zrucił laptopy i inne rzeczy z mebla i popchnął na niego ukesia.
-Zostaniesz moim Pico i rzazem przejmiemy władze nad światem Muahahahaahahahahahahaha
Nagle ubrania ukesia magicznie zniknęły a psycholog przystąpił do działania.
-O zobacz całkowicie przypadkiem mam ze sobą wazelinke
-Ach
Posmarował wazelinką w sztyfcie palec i wsadził mu go w dupę. Po chwili zastąpił go swoim wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkim penisem i zaczął się poruszać.
-Ach nie tak ostro!
Seme prychnął po czym zaczął poruszać się najszybciej jak mógł. Nawet spirala nie dałaby mu takich wrażeń.
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAACH ZARAZ DOJDĘ
NO i doszedł a psycholog widząc to również doszedł
-A teraz czas wezwać księdza
-O tak
Kiedy ksiądz wszedł do gabinetu obudził się w nim władczy seme. Rozkazał aby starszy również się rozebrał po czym jego ubrania zniknęły.
-A teraz podzielę się z wami moim światłem-rzucił i bez ostrzeżenia wszedł w Adamka.
-Mmmmmmm. Twój jest jeszcze większy
-W końcu mój musi nieść oświecenie
Psycholog czekał cierpliwie na swoją chwile z Mariankiem. W międzyczasie upewnił się, że drzwi są zamknięte. W końcu bezpieczeństwo to podstawa a tu ksiądz i psycholog urządzają sb gejowskie orgie z jednym z uczniów. Psycholog nie mógł się już doczekać. Nagle przyszła na niego kolej. Ksiądz wbił się w jego tyłek.
-AAAAAAAAACH- to był pierwszy raz jako uke dla zaledwie 20 letniego psychologa.
-TAAAAAAAk MI DOBRZEE UMMM
Nagle z niego wyszedł i kazał zrobić sobie loda. Kiedy psycholog wykonywał swoją powinność Adamek zrobił się zazdrosny i wbił się znienacka w księdza.
-Ach
Teraz ksiądz był uke ale jednocześnie seme. Adamek poruszał się coraz szybciej. Ksiądz ledwo stał. Nagle wylała się fala spermy. Wszyscy jednocześnie doszli po czym upadli na ziemię. Otoczeni byli niewyobrażalną światłością. I wtedy usłyszeli głos. Głęboki, przemawiający wprost do ich głów.
-Idźcie więc i przekazujcie to święte światło dalej. Niech świat utonie w przyjemności i spełnieniu. Pokój z wami!
I ruszyli w świat nieść szczęście.
CZYTASZ
One shoty yaoi (parodia)
RomanceDzikie uniesienia, przygody , zboczone fantazje i placzące ukesie. Opowieść o kilku chłopakach , którzy w każdej chwili są bliżej siebie i zdają sobie sprawę ze swoich gejowskich pociągów. Zero hetero. To właśnie one shoty yaoi.