👽

799 24 2
                                    

Jak zwykle byłem sam w domu i oglądałem gejowskie porno kiedy usłyszałem jakieś hałasy dobiegające z kuchni. Mamusi nie bylo w domu, dlatego się zdziwiłem. Jestem strasznym boidupą ale postanowiłem przełamać strach i wszedłem do kuchni. A tam ze zlewu wypełzały OGROMNE MACKI. Pomyślałem sobie,, o kurwa Janek spokojnie, umiesz przecież władać bronią". Złapałem za patelnię i ostro przywalilem mackom które zaczęły obmacywac mnie po moim... Ugh.. Ach.....Mój umysł w jednej chwili przestał działać normalnie. A tu nagle poczułem jak mój dom się wali a przede mną stoi przepiękny mężczyzna z wielkim fletem poprzecznym. Grał na nim. - chodź zabiorę cie do świata pedałów-powiedział.
-Łoo, zawsze o ty marzyłem! A zgwaucisz mnie? Bo nie mam na bilety.
-Hahaha. To później pora na ostre gwałty powietrzne.
Powiedział poczym wziął mnie na księżniczkę. To było najbardziej pedalskie (jak na razie) doświadczenie w moim życiu. Seme miał magiczne moce dlatego zdjął mi spodnie i przez moje wejście nadmuchał mnie abym mógł unosić się w powietrzu niczym ciotka hairiego potiera. Ale nie wyglądałem w takim wydaniu ponętnie i mu nie stanął. Wyglądałem jak jakiś typowy Janusz z maka. Lecąc widziałem jak w powietrzu unoszą się różne zabawki oraz słyszałam niezwykle dźwięki,, AaaaaaaaahhhhhaaAaaah mocniej Janusz mocniej Janusz Achhjjj''
- Co to za dźwięki?- zapytałem
- Hahaha - zaśmiał się-To twój umysł wizualizuje sobie twoje skryte fantazje.
Nagle poczułem jak świat się przedemną zamyka. Zobaczyłem ciemność.
-CO SIE DZIEJE?! CZY JA UMARŁEM?????????
-Hahaha. CHYBA CI SIĘ COŚ PJEBALO SLODZIAKU GRAJ MI NA FLECIE, wtedy odrodzisz się jako pedał Jan, zbawiciel wszystkich pedałów!!!!!!!
-k.
Poczym wziąłem go do ust gdy nagle z jakiegoś chuj wie skąd pokoju wyleciała moja była. Była rozpalona.
- o nieeee!!! Ty hetero szatanie???!!! Jak wtargnęłaś na planetę Pedal 003??!!!- krzyknął seme.
-GIŃŃŃ!!!!!
I wszedł we mnie tag głęboko że umarłem. Ta hetero szatan widząc to zaczęła zionąć ogniem niczym smok wawelski w kiblu po ostrym kebsie.
- Zniszczę ta planetę i zabiorę cie Janie na planetę Hetero 009!!!!!
I w tej walce Planeta Pedał 003 przestała istnieć [*]. Była Zabrała mnie do swojego okropnego hetero świata ale ja odzyskam moja planetę  homo(najpierw życie ale ciiii). ZEMSZCZĘ SIĘ!

One shoty yaoi (parodia)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz