Cadar Tilam yang sudah 'kotor' itu pelahan lahan di buka. Pipi Nadhirah masih merah, bertambah merah apabila melihat kotoran yang berada di tilam itu.
Cadar tilam yang baru saja dia tanggalkan dari Tilam di letak dalam Bakul. Bakul baju di angkat.
Semasa dia angkat bakul itu, dia terbau sesuatu yang meloyakan. Bakul baju yang di pegang itu di hidu. Bau Darah!"Ehem!"
Adam berdehem dari belakang. Nadhirah toleh Belakang lalu di kembali pandang Depan. Pipi nya kembali merah.
Adam yang hanya Memakai tuala separas pinggang itu mendekati isteri nya yang membelakangi Dia.
Pinggang Nadhirah sengaja di peluk.
Badan Nadhirah automatik jadi keras.Adam senyum Jahat. Bibir nya bergerak
ke belakang leher Isteri nya. Nadhirah menahan
Geli."Awak! tepi lah!"
Cepat cepat dia memberhentikan kerja
tak berfaedah itu."pergi lah pakai baju"
Nadhirah mengarah pelahan. Adam masih lagi di situ, tidak berganjak. Nadhirah mengetap gigi. Degil betul suami aku ni!
"Awak. Kenapa baju awak bau darah?"
Bakul berisi baju itu di bau lagi. Adam menayang wajah Cool. langsung tak terkesan Atau takut dengan soalan sang Isteri.
"Sebab Ada Darah lah"
Jawab Adam selamba. Muka Nadhirah bertukar cuak. Suami aku ni main main ke betul betul?
"Betul betul lah!"
Bidang dada Adam di tampar, tapi malangnya
tangan nya di tangkap oleh Adam. Mata Nadhirah membulat besar. Adam tersengeh nakal."Kau jangan eh, karang aku buat kau tak
boleh jalan. Kau nak ke?"Tangan Nadhirah di tarik sehingga rapat
ke badan sasa nya. Bakul baju tadi awal awal sudah jatuh.Jantung Nadhirah berdegup kencang.
lagi lagi melihat wajah nakal Adam yang
entah bila masa wujud."L-lepas lah!"
Nadhirah mengerakkan tangan nya agar boleh terlepas daripada pegangan Tangan Adam. Tapi kudrat nya tak sama macam kudrat gila Adam.
dengan segera Adam mencium bibir Nadhirah, lama. Nadhirah berhenti Bergerak, kaku. Setelah saat ciuman di leraikan.
dengan selamba nya tangan Nadhirah di lepaskan. Nadhirah yang sedang menahan marah
atau malu di tinggalkan."Miang!"
Belakang badan Adam di tampar sebelum
dia cepat cepat lari keluar. Adam pusing belakang semula tapi Nadhirah sudah tiada."Nasib baik cepat"
Gumam Adam sendiri. Kaki bergerak ke arah
Almari T-shirt hitam dan seluar Jeans di ambil.
Usai menyalin baju telefon yang terletak elok di atas meja di ambil.TING!
Mesej Di buka
unknown number...
bahgia selagi boleh, bahagia selagi isteri
kau bersama kau, but tak lama broAdam mengetap gigi. Muka nya bertukar
merah, nasib bukan hijau. Telefon di campak atas katil.Pintu bilik di buka. Lift di hampiri. Dengan segera di masuk dan menekan butang.
* * * * *
"Hmmm hmm"
Cadar tilam di sumbat dalam mesin basuh.
bakul Di letak tepi. Baru saja dia ingin masuk
dapur lengan nya di tarik."Ahh!"
Tangan Nadhirah terus di tarik oleh Adam.
"nak pergi mana?"
soal Nadhirah. dia membiarkan tangan nya ditarik. Adam tidak menjawab malah dia terus menarik.
"kumpul sana! nanti aku pergi!"
Adam mengarahkan Harraz pergi ke satu
tempat. Harraz angguk. Kelibat Harraz hilang dari pandangan.Tangan Nadhirah terus di tarik. Nadhirah hanya pandang jalan yang di lalui. Bilik bawah tanah?
Bilik bawah tanah itu kelihatan sangat seram.
hanya di hiasi dengan cahaya api. Adam berhenti
di depan pintu hitam.Anak buah Adam membuka pintu itu.
Adam dan Nadhirah masuk kedalam bilik
tersebut.Mata Nadhirah membulat apabila melihat
lelaki yang sedang di ikat atas kerusi dengan
keadaan yang lemah."k-kita nak buat apa kat sini?"
Nadhirah menyoal pelahan. Adam senyum
sinis.Masa untuk menyiksa!
-To be continue-
YOU ARE READING
Cinta Mr MAFIA | SLOW UPDATE
ActionSudah takdir mereka berkahwin dalam keadaan tidak bersedia. Jodoh mereka sampai dalam keadaan tergesa gesa. Mengenal seorang NADHIRAH NUR ZAHRA bukan satu rancangan nya. Bagi ADAM TAUFEEQ, Seorang NADHIRAH adalah gadis yang ayu dan baik. Bagi NADHIR...