7 : Ayrılık Zamanı'nın çanları

71 10 14
                                    

Viya :
İçeri de oturmuş tek koltukta elimize geçen pizzaları götürürken sevimli görünüyorduk. Kesinlikle benim pişireceğim şeyden daha iyi görünüyordu. Pek iyi bir aşçı değildim.
Koltukta otururken bir de film açmamızın ardından koltuğa daha fazla gömülerek bir film izlemesi gibi yoktu. Üyelerle zaman geçirmek her şeyden güzeldi.
Filmin ortasında birbirine mısır fırlatan V ve Jk den filmin en iyi yerinde horlayan Yoongiye, teoriler üreten Namjoon dan koltukta gömülmekten kaybolan Jimine bir grup insan ne kadar mükemmel olabilirdi.
Sabah üyeler provaya gittiği gibi okul işlemlerimi halletmek üzere bende onlarla çıkmıştım. Tabi kapıyı kapatırken anahtarı aldığımdan emin olarak bana numaralarını vermişlerdi. Sokaklarda yürürken Seoul'ün hiç görmediğim yerlerindeydim. Burası daha yeşillik daha güzeldi. Okula vardığım anda koca kampüste kaybolduğumu hissettim. Kocaman binada insanlar bana ilginç gözlerle bakarken okulda ilerlemiştim. Nerede bu? Devasa gözlerle öğrenci işlerini ararken kaybolduğum hiç şüphesizdi. İleriden gelen kızla göz göze geldiğimde gözlerimle konuşmayı denedim. İyi birine benziyordu. Kızın bana omuz atmasının ardından arkasından gelen kıza odaklandım.

" Yanlış denemeydi. "

Kafamı salladım. Kafamı sallamamla gülümsemişti.

" Öğrenci işleri mi? "

Kafamı kaldırarak gülümsedim.

" Bu taraftan. "

Adını bilmediğim kız beni peşinden sürüklerken şaşırmıştım.

" Adın ne bu arada? "

Kolumu bıraktığında sırıtmıştı.

" Minah."

" Memnun oldum Minah. "

" Sen? "

Elimi uzatarak sevimli bir gülüş sergiledim.

" Viya. "

Sanırım bu ilk günden arkadaş olduk demekti. İyi arkadaşlar sahibiydim.
Okulda işlerim erken bitmişti. Arkadaş demişken dün yaptığımı telafi etmek istemiştim. En yakın dükkana girerek çantamı abur cubur doldurduğumda gülümseyerek Big Hit entertaintmentin önünde bekledim. Beni böyle içeri almayacakları aşikarken sanırım üyelerin yardımına kalmıştım. Pencere kenarından practise roomlarını gördüğümde telefonumu çıkarak Jk'i aramayı denedim.

Jungkook
" Viya? Bir sorun mu var? "

Jungkookun sorusuna gülümseyerek pozisyonumu aldım.

" Pencereden aşağı bak. "

Jungkook
" Ne? "

" Sadece bak. "

Jungkooku balkonda gördüğüm için gülümsemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkooku balkonda gördüğüm için gülümsemiştim.

Jungkook
" Ne yapıyorsun orada? "

So Far Away Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin