chapter 17

150 15 0
                                    

Bila nak hbis cerita ni pun aku tak tahu... •_•;

Ain pov

Aku mengelipkan mata sebanyak tiga kali dengan kelajuan 0.3524 saat/kelipan. Ape aku merepek ni?

Apa yang aku nampak sekarang ni ialah siling yang berwarna putih tapi dalam keadaan gelap...

Aha! Mesti hospital..sbb siling bilik aku warna hitam..  tpy kenapa aku kat hospital? Oh ye mesti aku sakit.. jap sakit ape? Eh banyak pulak aku punya soalan.

"Hospital~" gumamku perlahan berharap ade yang mendengarnya.

*klark*

"Eh?! Wey kau dah bangun ke?" Aku menoleh ke tepi. Oh.. iyla.. k..

Aku hanya mendiamkan diri. Perangai aku kalau baru bangun memang mulut macam kena gam.

"Kau ada rasa pening tak ? Atau rasa sakit"iyla melabuhkan punggungnya di kerusi yang disediakan.

Aku terdiam seketika.

"Mata aku kabur, bibir aku pedih bila bercakap dan hidung aku pun pedih" yes, memang apa aku ckp tu betul.

Iyla menekan butang yang berfungsi untuk memanggil doktor. Hey mata aku kabur je bukan buta. Still boleh cam beberapa perkara. Dalam masa beberapa minit doktor sampai dan membuat check-up keatas aku.

"So macam mana doktor?" Aku dan iyla memandang doktor tersebut, menunggu jawapan darinya.
"Urm, badan pesakit sekarang dalam keadaan lemah tapi tak ada tanda-tanda sebarang jangkitan. Saya akan ambil sampel darah pesakit untuk buat diagnosis. Harap bersabar" harapan palsu. Nanti nurse tu jugak yang ambil darah aku bukannya dia.
-_-

Selepas nurse yang sentiasa berdamping dengan doktor tadi ambil darah aku mereka berdua keluar.

"Papa akan datang lagi 15 minit lagi" tiba-tiba iyla memberi info.
"K" gumamku perlahan

Aku mengeluh perlahan apabila mendapati mata aku masih lagi blur..

                       😶😶😶😶😶

Someone pov

Aku mula menjalankan ujikaji kecil terhadap sampel darah seorang pesakit. Erm weird.. ada something dalam darah dia. Maybe aku patut panggil pengarah hospital ni.

-----------------------------------------------------------

K sorry pendek. Takde idea
Kyaaa bts comeback

PyschometryWhere stories live. Discover now