VOTEYİ UNUTMAYIN! :) -Tuğbaxx
#MULTİMEDİA'DA BU SEFER ALLİSON VAR.
-YENİ BÖLÜM-
Mağdem benimle çalışacaksın o zaman kurallara da uyman gerekir.Pekala.Şimdi ilk görevine başlama zamanı.Seni uyarıyorum daima dakik ve göreve sadık kalmalısın.Sakın kendini ayrıcalıklı filan görme.Benim gözümde bütün çalışanlar aynıdır.Her neyse gidelim hadi.Ah az kalsın unutuyordum.
Belinden bir silah çıkarttı ve bana doğru uzattı.
"Al.Buna ihiyacın olacak.Hadi beline görünmeyecek şekilde koy ve gidelim.Zorlu bir gün olacak..."
Uzattığı silahı belime koydum.İtiraz etmedim çünkü dün gece barda olanlardan sonra böyle bir şeye kesinlikle ihtiyacım olduğunu anladım.Ona baktığımda giyindiği bol beyaz t-shirt ve altında kot pantalon ve son olarak beyaz converseler onu dün geceki adamdan çok farklı birisi yapmıştı.Kasları t-shirtten belli oluyordu.Kendimi toplayıp arkasından yürüdüm.Koridora çıktığımızda her adım atmamda silahın belimi daha da acıttığını fark ettim.Derek bana yan bir bakış atarak ''Yakında alışırsın.'' dedi ve göz kırptı.Gülmemek için kendini zor tuttuğu belliydi.Pislik.Resmen acı çekmem hoşuna gidiyordu.
Otelin önünde duran siyah jipe bindik.Arka tarafta yan yana oturuyorduk.Derek dilini sinek ısırmış gibi hiç konuşmuyordu.Rahatsızlığımı belli etmek için kımıldanıp durdum ama beni takmıyordu.Sesli bir iç çektim.Sonunda dikkatini çekebilmiştim.Ama o yine kafasını cama çevirdi.Konuşmayacağını anlayınca yine ben söze başladım ;
"Eee."
"Ne eee?"
"Görevin ne olduğunu söylemeyecek misin ?"
-Yüzüne çapraz bir gülüş alarak.- "-Önemi var mı ? Ne de olsa yapmak zorundasın."
"Şey evet ama ne yapmam gerektiğini bilmeliyim değil mi ?"
"Pekala birazdan öğreneceksin ama şimdi çeneni kapalı tut."
Bu sözünden sonra bir şey söylemedim.Sadece saate bakıyordum.5 dk oldu.
"Şimdi söyleyecek misin ?"
"Hayır henüz değil."
Bir 5 dk daha...
"Peki ya şimdi ?"
"Ah hayır!"
-Bir 5 dk daha...
"''Peki ya şim...'' sözümü böldü ve ;
"İyi ki erkek değilsin Alison yoksa bağzı durumlarda kendini kontrol edebileceğini hiç sanmıyorum..."
"Anlamadım."-Cidden anlamamıştım o kadar kısık konuşmuştu ki resmen mırıltı gibiydi.-
"Ah her neyse.Şimdi görevin yani görevimiz basit.Tek yapmamız gereken klübe girip Willıam Chrese'i öldürüp dışarı çıkmak."
"NE?!?"
O kadar sakin söylemişti ki.Sanki adama bir merhaba diyip çıkıcakmışız gibi...Tam itiraz edecekken arabadan indi.Ben de mecbur inip yanına gittim.Evet karşımızda gece klübü gibi bir yer vardı.Derek gözüne rayban modeline benzer siyah bir gözlük taktı ve klübe doğru yürüdü ben de peşinden gittim.Klübün girişinde parmakla sayılamayacak kadar çok kız vardı.Derek bana dönüp ;
"Şimdi görev dağılımı yapıyoruz."
Kafamı tamam anlamında salladım.
"Evet benim görevim buradaki kızları oyalamak.Senin görevin ise 6. kata çıkıp William denen herifi öldürüp gelmek.Ah bu arada adam hafif yaşlı,daima kırmızı bir papyon takar. Anlaştık mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ.
RomanceBu kız...Bu kız kesinlikle çok cesurdu.Ama bana bulaştığı için aptaldı da.Ona neler yapabileceğimin farkında değil miydi? Yine de böyle bir kıza ihtiyacım vardı.HER ANLAMDA... Allison Wilde çok zeki ve cesaretli bir kızdı.Ve masumdu da.Ta ki mafya b...