# ÇOK SEVGİLİ OKUYUCULARIM SİZE BİR SORUM OLACAK YENİ KAPAK NASIL OLMUŞ? ESKİSİ Mİ BU MU? VE "BEN DAHA İYİSİNİ YAPABİLİRİM." DİYEN VARSA LÜTFEN MESAJ ATSIN :D Tenks -Tuğbaxx
*Ve son bişeycik daha :D BU BÖLÜM DE ALLİSON VE DEREK'E BİR İSİM BULALIM.Ne olsun??? Herkes bir birleşim bulsun ve yorum olarak yazsın.Şimdiye kadar "Allirek" "Dellison" önerileri geldi.Evet sizinkileri de bekliyorum :)
DİPNOT: BEN TEMBEL DEĞİLİM :D
İyi okumalar ~_~
"Ben sadece onu tanıtmak istemiştim Chris.O çok...O çok..."
Arkamızdan gelen tanıdık ses sözümü böldü ;
"O çok yakışıklı diyecektin sanırım."
Aniden arkamı döndüm.
"DEREK SEN NE ZAMANDIR BURADASIN?!?"
"Hm bir düşüneyim.En son beni övdüğünü duyduğumu hatırlar gibiyim."
"Ben seni övmedim onlar...Onlar..."
"Ah Allison hiç bir zaman bu itirazlarından vaz geçmeyeceksin değil mi? Ama yine de seni her seferinde böyle kekelerken görmek hoşuma gidiyor."
Pislik.Ellerim sinirden titriyordu ve yüzümün de utançtan kıp kırmızı olduğunu hissedebiliyordum.Chris ise öylece oturmuş bizi izliyordu.Sanki hiç bir şey olmamış gibi.Suçlu o değilmiş gibi.Konuyu o açmamış gibi.
"CHRİS KALK GİDİYORUZ!"
"Ah hiç bir yere gitmiyoruz Allison bu anı kaçıramam.Devam edin."
Derek Chris'in bu sözüne 32 diş gülümsedi ve bu beni daha da sinirlendi.
"SİZ İKİNİZ BENİM SABRIMI MI SINIYORSUNUZ??"
Derek çapraz bir gülüşle;
"Bu sabrın tükendiğinde yapacaklarına bağlı."
Artık sabrım kalmamıştı.İşaret parmağımı tehditkarca sallayıp Derek'in üzerine doğru yürüdüm.Benim ona doğru attığım her adımda o da geri geri gidiyordu.
"Sen hayatımda gördüğüm en despot,en kendini beğenmiş,en sinir bozucu en..."
Sözüm Derek'in geri geri giderken arkasını çarptığı ; boyu tahminimce 1.80 olan ve Derek,Chris ve benim birleşimimden bile daha kilolu bir kadının elindeki dondurmayı yere düşürmesiyle durdu.Kadın sinirlice iç çekip Derek'e baktı ve;
"SEN AZ ÖNCE BENİM DONDURMAMI DÜŞÜRDÜN!"
Derek her ne kadar belli etmemeye çalışsa da kadından tırsmıştı ve bu benim içten içe kahkaha atmamı sağlıyordu.Tabii ki bunu belli etmemeye çalışıyordum çünkü bu kadının beni böyle görürse bütün kemiklerimi tek seferde kıracağından hiç şüphem yoktu.
Derek korkunun zerresi bulunmayan bir sesle;
"Bakın ben eğer nereden aldığınızı söylerseniz yenisini alabilirim."
"Hm bir bakalım.Yeni bir dondurma değil de başka bir şey istesem?"
Derek tek kaşını kaldırıp;
"Ne gibi?"
Kadın Derek'i baştan aşşağı süzdü ve;
"Baksana yakışıklı evime gitmeye ne dersin?"
Ağzım açık onları izliyordum.YUH! Kadın resmen Derek'i yatağına davet etmişti.Şaşkınca Derek'e bakıyordum.Oysa yere bakıyordu.Sanki bir planı var gibiydi.Ya da plan kuruyor gibi...Sonra aniden kafasını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ.
RomanceBu kız...Bu kız kesinlikle çok cesurdu.Ama bana bulaştığı için aptaldı da.Ona neler yapabileceğimin farkında değil miydi? Yine de böyle bir kıza ihtiyacım vardı.HER ANLAMDA... Allison Wilde çok zeki ve cesaretli bir kızdı.Ve masumdu da.Ta ki mafya b...