Bebeklerim lütfen VOTE VE YORUMU çoğaltın. -Tuğbaxx
^^^^
"SEN BANA KARIŞAMAZSIN.AMA BEN SANA KARIŞABİLİRİM TAMAM MI? VE BUNDAN SONRA ERKEKLER İLETİŞİMİ KESİYORSUN!"
"SEN KİM OLUYOSUN DA BANA EMİ-"
Sözümü bitiremeden dudaklarıma yapıştı.Nasıl olduğunu bilmiyordum ama az önce ona bağırmaktan sesimin kısıldığı adamla şuan öpüşüyordum.
Nefessiz kalana kadar öpüştükten sonra ikimizde yavaşça ayrıldık.Bir süre sessizce birbirimze baktıktan sonra Derek düşüncelere daldı.Kaşları her saniye daha da çatlıyordu.
"Derek."
Tepki yok.
"Derek sana söylüyorum."
Tepki yok.
"DEREK!"
"Ah evet ?"
"Ne düşünüyorsun böyle?"
Bir an düzelen kaşları bu sözümle tekrar çatıldı.
"Hiçbir şey.Geç oldu.Gitsek iyi olur.Ben seni arabada bekliyorum."
"Ama-"
Sözümü bitirmemi beklemeden -klasik Derek- hızla arabaya doğtu yürüdü.Bu da neydi? Az önce dudaklarıma yapışan oydu.Şimdi bu tavır da neyin nesiydi? Karanlıkta tek başıma düşüncelere daldığımı fark edince kafamdakilerden arınıp ben de arabaya doğru yol aldım.
Derek yol boyunca çatık kaşlarıyla tek kelime etmeden dışarıyı izliyordu.Ben de hala az önce olanların etkisindeydim.Derek ile öpüşmeme sevinmeli miyim ? Üzülmeli mi ? Ya da Derek'in öpüştükten sonraki hallerinden korkmalı mı ? Yoksa normal mi karşılamalıyım? Ah hadi Allison bunun neresı normal Tanrı aşkına? Arabanın durmasıyla Derek hemen arabadan indi.Ben de arkasından indim.Yan yana güvenliklerin yanından geçip binaya girdik.Asansörle odaların olduğu kata çıktık.Derek yine tek kelime etmiyordu ama ben odama girmeden önce onu konuşturmaya niyetliydim.
"Davranışının sebebi bu mu ?"
***
Lanet olsun! O öpüşme olmamalıydı.Tanrım ben Derek Courter'ım.Sert,acımasız,kızgın Deek Courter! Asla ve asla bir kıza bağlı kalamayacak kadar özgür Derek Courter.
Siktir!
O normal bir kız bile değil.BENİM ÇALIŞSANIM! Eğer o ölmeyi unutmuş ihtiyar Cooper -Bu Cooper William değil.Derek'in emir aldığı baş patron (mafya) oluyor.- bunu öğrendiğinde Allison'u kapı dışarı eder ve benimlede değişimim yüzünden dalga geçer.Sözleri kulağımda ''Ov şu işe bak! Bizim acımasız Derek saf,masum bir aşık olmuş!''
Siktir!
Allison.İnatçı cadı.Üzgünüm fakat senden uzak durmalıyım.İkimz için de en iyisi bu.Olması gerektiği gibi...
"Davranışının sebebi bu mu ?"
"Ne dedin ?"
Ne dediğini anlamamıştım.Yol boyunca düşüncelere dalmıştım sanırım.Dikkatimi ona verdim.
"Davranışların diyorum Derek.Sebebi bu mu ?"
''Bu derken?"
"Elbise."
Elbise mi dedi o?
"Elbise mi?"
"Evet elbise.Tamam bak özür dilerim.Bir daha böyle şeyler giyinip seni utandırmayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ.
RomanceBu kız...Bu kız kesinlikle çok cesurdu.Ama bana bulaştığı için aptaldı da.Ona neler yapabileceğimin farkında değil miydi? Yine de böyle bir kıza ihtiyacım vardı.HER ANLAMDA... Allison Wilde çok zeki ve cesaretli bir kızdı.Ve masumdu da.Ta ki mafya b...