*Bu bölüm Turşu'ma :)
Geçen bölümde yorumlarınız beni çok mutlu etti.Bu bölümde de aynı performansı bekliyorum sizden.Umarım beğenirsiniz. :) -Tuğbaxx
*MULTİMEDİA'DA MİCHAEL VAR.BÖLÜM SONUNDA MİCHAEL'IN KİM OLDUĞUNU ÖĞRENECEKSİNİZ. :)
-YENİ BÖLÜM-
*İyi okumalar ^-^
"Eveeet.Ben kazandım."
"Farkındayım.Peki ne yapmamı istiyorsun?"
"Bu öyle kolay bir fikir değil.Düşünmek için zamana ihtiyacım var."
"Derek uzatma lütfen ne yapmamı istiyorsun?"
"Anlaşmaya göre ne istersem yapacaksın değil mi?"
"Sanırım öyle yapmak zorundayım."
O bana çapraz ve şeytani bir gülüşle bakarken ben içimden tek bir şey düşüyordum.
İŞTE ŞİMDİ BOKU YEDİM.YA KÖTÜ BİR ŞEY YAPMAMI İSTERSE? ALİSON SORU MU BU?!?! TABİİ Kİ KÖTÜ BİR ŞEY İSTEYECEK DEREK BU...TANRIM HER ŞEY OLUR AMA LÜTFEN ONU İSTEMESİN AKLIMDAKİNİ İSTEMESİN...
"Merak etme düşündüğün şeyi istemeceğim."
Bu sözüyle uzun zamandır tuttuğum nefesimi dışarı bıraktım.Şimdi bi de sapık durumuna düşmüştüm tabii.Ama Tanrı aşkına öyle kurnaz bakıyordu ki aklıma ilk o geldi...
"Sana aklından geçen şeyi istemeyeceğimi söyledim.Ama aklın hala o şeyde.Eğer bu kadar hevesliysen..."
"HAYIR!"
Aşırı tepkim ve bağırmaya yakın bir ses tonuyla söylediğim bu kelime sahilden geçenlerin bize bakmasına sebep olmuştu.
"Yani şey.Her neyse konuyu kapatalım.Peki ne istiyorsun?"
"Dediğim gibi bu fırsatı bir daha kolay kolay bulamam.İyi değerlendirmeliyim.Bu yüzden buna akşam karar vereceğim."
"Neden gıcıklık yapıyorsun ki söyle işte..."
Bana çapraz bir gülümseme attı ardından ellerini pantalonunun ceplerine sokup yürümeye başladı.Pislik.Beni yüz üstü bırakmak ona zevk veriyordu.Ama dayanmak zorundaydım.Durduğum yerden baya uzaklaştığını görünce ben de peşinden gitmek zorunda kaldım.
Yaklaşık 10 dakika sonra Derek az önce çıktığımız binanın kapısında durdu.Yanına gittiğimde ;
"Evet.Burası benim çalıştığım yer."
"Ve ayrıca beni sınadığın!"
Gülerek sözümü tekrar etti.
"Ve seni sınadığım.Her neyse hadi içeriye."
Beni beklemeden otomatik kapıdan içeriye girdi.Az önceki kadınların hiç birisi girişte yoktu şimdi.Bu da oyunun bir parçasıydı demek.Tamam yeter daha azla bunu düşünmenin bir anlamı yoktu.Derin bir nefes alıp içeriye girdim.Fakat girmemle ağzımın şaşkınlıktan beş karış açılması bir oldu.İçeride Chris güvenlik görevlileriyle kavga ediyordu.
"Bırakın lanet herifler Allison'u görmek istiyorum."
"Acımasız izin vermeden olmaz.Üzgünüz.Şimdi daha fazla zorluk çıkartmadan gidin."
Derek benimle aynı hizada olanları izliyordu.Neden müdahale etmediğini merak etmedim değil.Açıkcası bunu istemiyordum.Çünkü Derek ile Chris'in kavga etmesi = Chris'in ölmesi demekti.Tam o sırada Chris;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ.
RomanceBu kız...Bu kız kesinlikle çok cesurdu.Ama bana bulaştığı için aptaldı da.Ona neler yapabileceğimin farkında değil miydi? Yine de böyle bir kıza ihtiyacım vardı.HER ANLAMDA... Allison Wilde çok zeki ve cesaretli bir kızdı.Ve masumdu da.Ta ki mafya b...