ACIMASIZ. - 15. Bölüm / Yangın!

5.6K 275 32
                                    

Hadi iyi okumalarr *_* -Tuğbaxx

-YENİ BÖLÜM-

"Hoşgeldin der öyle değil mi?"

"Üzgünüm.Hoşgeldin.Şimdi neden geldiğini söyleyecek misin kalbim merak heyecanla hıp hızlı atmakta."

Yaşlı adam koca bir kahkaha attıktan sonra ;

"Seni piç herif hiç bir zaman uslanmayacaksın öyle değil mi?"

Derek de onunla beraber gülse de konuşmak yerine sabrının taşmak üzere olduğunu belli edecek şekilde sesli derin bir nefes aldı.Yaşlı adam uyarıyı anladığında ;

"Pekala buraya seninle bir konu hakkında konuşmaya geldim."

"Ee konuyu söylemeyecek misin?"

"Konu...Bir çalışanın."

"Çalışanım mı?"

"Evet."

"Kim seni buraya kadar getirecek olan çalışanım?"

"Allison Wilde."

"Allison mu ?"

"Evet.O kız.Güzel öyle değil mi?"

"Bunun bizi ilgilendirdiğini sanmıyorum."

Aslında Allison'u başkasının fark etmesinden raharsız olmuştum.Her ne kadar 80'ine merdiven dayamış bir adam olsa da...

"Haklısın.Beni ilgilendirmiyor.Fakat duyduklarıma ve gözlemlerime dayanarak sanırım seni ilgilendiriyor."

"Ne demeye çalışıyorsun sen?"

"Diyorum ki bu kız seni baya değiştirmiş."

Hayatta en nefret ettiğim şey değişimdir.Biri ya da birileri yüzünden olan değişim.Ve en çok da seni tanıyamamışım demek yerine değiştin diyen aptallardan nefret ediyorum.

"Birincisi Coop ben değişmedim.Ve ikincisi ne demek istiyorsan lafı dolandırmadan söyle çünkü keyfini bekleyecek kadar sabırlı değilim."

"Pekala.Allison'un görev yerini değiştiriyorum.Bundan sonra senin yanında değil benim himayem altında çalışacak.Yanında yeterince eğitim aldığını umuyorum."

"ALLİSON HİÇ BİR YERE GİTMİYOR!"

"Yerinde olsam genç adam çenemi kapatırdım.Bu iyiliğin için.Seni oğlum gibi severim bilirsin.Ve bu kıza karşı davranışların sende sevdiğim özelliklerin yok olmasına sebep oluyor.Sen bu değilsin."

"Cooper Allison ile aramda hiç bir şey yok ve olmayacak da."

"O zaman bi sorun yok.Nerede o?"

"Görevde."

"Ne görevine gitt-"

Kapının bir kere tıklanıp cevap verilmeden açılmasıyla adamın sözü yarıda kaldı.Karşımızdaysa kirli sakalı üstü başı dağılmış kıvırcık saçları ve aradan çıkan uzun altın sarısı saçlar ve mavi gözler.ALLİSON?!?

"Ah b-ben özür dilerim şey ben sanmıştım ki..."

"Allison sen misin? Tanrım seni bir kız sanıyordum.Derek sen ne ara gay oldun acaba?!?"

Allison da ben de aynı anda kahkaha atmıştık.

"Allison bir görev için kılık değiştirdi."

-"Ahanladım."

"Ee ben gitsem iyi olur."

Tam arkasını dönmüştü ki;

"Seninle konuşmam gereken bir şey var.Cooper.Bizi yalnız bırakır mısın?"

ACIMASIZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin