ACIMASIZ. - 14. Bölüm / Ziyaret.

5.7K 254 13
                                    

Selaaam.İşte yb.Evet umarım beğenirsiniz.Vote ve yorumunuzu eksik etmeyiniz.Sizi seviyorum. -Tuğbaxx

NOT: BÖLÜM (+15) GİBİ OLDU.

-YENİ BÖLÜM-

"Ee şey ben görevimi henüz tam olarak bilmiyorum sadece erkek kılığına girecekmişim.Yani Derek öyle söyledi."

William ne olduğunu anlamışcasına Derek'e baktı ve sonra o da tıpkı Derek gibi gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi.Tony Derek'e dönerek;

"İyi ama neden kız haliyle değil de erkek kılığında gidiyor ki?"

Derek William'a baktı.Artık ikisinin gülüşü de belirginleşmişti.

"Öyle olması gerek çünkü."

Bu sefer soruyu ben sormuştum.

"İyi ama neden ki?"

Derek elindeki çatalı masaya bıraktı ve geriye yaslandı.

"Oraya kız halinle gidersen Allison...İnan bana bu halinle çıkamazsın."

Nasıl yani nereye gidiyordum ki? Nasıl bir görevdi bu? Ah Tanrım sen bana yardım et.Bu sefer gerçekten buna çok ihtiyacım var.

Sabrım taşmışcasına elimdeki çatalı masaya koyup;

"Artık söyler misin şu görevi!"

"Pekala,pekala.Görevin erkek kılığına girip adamlarımın seni bıraktığı geneleve girip sana göstereceğimiz kızı satın almak olacak."

Ağzım duyduklarım yüzünden beş karış açılmışken Tony ağzına tıktığı koca bir ekmek dolusu zeytin ezmesini masaya fışkırttı.Derek gülmemek için dudaklarını yalıyor ama Tanrı biliyor bunu başaramıyordu.

"Benden orospu evine gidip bir orospuyu satın almamı mı istiyorsun?"

"Öyle söylenince kulağa pek hoş gelmiyor tabii.Bak yapman gereken dediğimiz kızı alıp onların size ayırdığı üst kattaki odalardan birine çıkmak ve odaya girdiğinizde kapıyı kilitleyip kıza belindeki silahı doğrultman ve Alex Harper'in yerini öğrenmek."

"Tanrı aşkına tek yolu o fahi-"

Tony boğazını belirgince temizleyimce fahişe lafı yerine kadını kullanmanın daha uygun olduğunu anladım.

"O kadından başka yol yok mu?"

"O kadın o adamın en sevdiği yatak ortağıdır."

"Metresinin pazarlanmasına izin mi veriyor?"

"Pislik herif kız kardeşini bile acımadan pazarlayan bir fuhuş lideri.Bana da sahip olduğu bütün kadınları satsa bile ödeyemeyeceği kadar yüklü bir borcu var.Dolayısıyla onun adresini tek bilen kişi olan o kadından bunu öğrenmek de sana düşüyor."

"Neden ben yapıyorum bunu sen yapsan da bana silahlı bişeyler versen."

"İnan bana o cadı kadın senin ona doğrulttuğun silahtan korkmadan üzerine yürüyebilecek türden.Ayrıca beni ve diğer adamları da tanıyabilecek kadar uyanık."

Derin bir iç geçirdim.

"Pekala.Beni nasıl erkek yapmayı planlıyorsun."

"SHANE!"

Derek'in kükremesi üzerine koşarak gelen siyah saçlı güzel kız;

"Evet efendim."

"Allison.Onu göreve hazırla.Hiç bir kusur istemiyorum."

ACIMASIZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin