Bebekler sizi seviyorum umarım beğenirsiniz. -Tuğbaxx
Bu bölüm arkadaşım Elif'e :)
İyi okumalarr :)
"Neyse ben yokken bol bol yaparsın artık."
"Ne? Neyi?"
Bu pislik ne diyordu?
"Başarısız görevleri.""NE?"
"Sen ne bekliyordun?"
Çapraz gülüşü 32 dişe dönmüştü.Kanepeden diğer yastığı alıp kafasına fırlatacaktım ki odadan koşarak çıktı.
"O görevden sağ çıksan bile döndüğünde seni kendi ellerimle öldüreceğim DEREK COURTER!!!"
*1 Gün Sonra*
"Ah sonunda Tanrım şükürler olsun!"
Bana verilen ve Derek'in binasındaki odama bakarak daha küçük olan odama tamamen yerleşmiştim.Gelir gelmez uyuduğum için sabahın köründe kalkmış ve yerleşmiştim.Kafam hala Derek'teyken bu zor olu tabi.Hadi ama haksız mıyım? Tanıştığımız günden beri ki buna o gün de dahil her gün bir olay oldu.Ama sanırım bundan sonra o eski hayat olmayacak.Şimdiden kendimi yeni görev ve olacaklara hazırlasam iyi olacak sanırım.
"Tık,tık,tık."
"Girin."
İnce uzun boylu hemen hemen benden 4-5 yaş büyük olduğunu tahmin ettiğim smokinli adam içeriye girdi ve;
"Bay Cooper sizi odasına çağıyor."
"Tamam ben bir üstümü değiştireyim geliyorum."
"Hayır şimdi çağırıyor.Ve o bekletilmeyi sevmez."
"P-Peki.Bir şey sorabilir miyim?"
Kapıya doğru yöneldim.
"Tabi."
"Bay Cooper'ın odası nerede?'
Bu sorum üzerine hafifçe sırıtsa da tekrar ciddileşip;
"Beni takip edin."
Söylediğini yapıp peşinden gittim.Sonunda bir odanın kapısında durduğumuzda saçımın at kuyruğu gibi toplandığını ama at kuyruğundan başka her şeye benzediğini tahmin edebiliyordum.Ve üzerimde de hala dün giyindiğim kıyafetler vardı.Son kez derin bir nefes alıp kapıyı çaldım.
"Girin."
İçeriye girip koltukta buz gibi bir suratla oturan adama baktım.
"Allison."
Başımı evet anlamında salladım.
"Dünün zorlu bir gün olduğunu duydum."
"Evet efendim fakat şuan iyiy-"
"Sana nasıl olduğunu sorduğumu hatırlamıyorum ayrıca bir daha ben konuşurken lafımı bölme."
Bu adam kendini ne zannediyordu?
Patronum?
Ah evet tabi ki.Kapat çeneni Allison.
"Ne düşündüğü bilmiyorum genç bayan fakat iyi şeyler olmadığı düşünüyorum.Her neyse şimdi gelelim asıl konuya.Derek'in seni yeterine eğittiğini varsayarak seni bize yılda en fazla 1-2 defa gelen görevlerden birine göndereceğim.Normalde bu göreve Derek gidicekti fakat şu sıralar başka şeylerle meşgul olduğundan seni yolluyorum.Umarım beni hayal kırıklığına uğratmazsın.Görev yerin Los Angeles.Bir adrese çok gizli ve bir o kadar da teklikeli bir baskın.Kendini korumayı unutma.Bol şans.Yarım saat sonra aşşağıya in ve seni bekleyen arabaya bin.Yanında gelecek olan Mike yardım edecektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ.
RomanceBu kız...Bu kız kesinlikle çok cesurdu.Ama bana bulaştığı için aptaldı da.Ona neler yapabileceğimin farkında değil miydi? Yine de böyle bir kıza ihtiyacım vardı.HER ANLAMDA... Allison Wilde çok zeki ve cesaretli bir kızdı.Ve masumdu da.Ta ki mafya b...