Az árnyak mestere

624 16 1
                                    

Este Harry-nek nem jött álom a szemére, egész végig azon gondolkodott, hogy ki lehet az a Hannah, és hogy mit akarhatott.

Csak késöbb tudott elaludni. Álmában megint a Durmstrang romjainál történteket látta. Csakhogy most volt valami más is. Mikor az álom-Harry eleresztette a táltostüzet, megállt az álom. Harry nem értette, hogy mi folyik ott. Talán látja őt valahogyan Hannah? De nem. Ő sem mozdult. Akkor mi történt?

Kérdésére hamarosan választ is kapott. Al jelent meg előtte mugli ruhában.
- Mi történt? - kérdezte Harry. - Miért állítottad meg az álmot?
- Nem én voltam, hanem Ő - mutatott egy alakra, aki teljesen úgy nézett ki, mint Harry.
- Ez nem lehet! Ki vagy te?
- Nem emlékszel rám? A kezedben pusztultam el a Névtelen halála után.
- A Pálcák Ura! - válaszolta meg saját kérdését Harry. - De hogyan...
- Mielőtt még a Névtelen meghalt, én egy másik gazdát találtam, de méghozzá nem pálca által - mondta, majd Harry értetlen arcát látván hozzátette: - Mostmár a Te részed vagyok.
Harry arca elhűlt. Akkor ezért akarja annyira őt Hannah.
- De nem ezért akar Téged Hannah - folytatta a Pálcák Ura - , hanem azért, mert a sötétvrészed kell neki.
- A... sötét részem? - kérdezte összezavarodva Harry.
- Igen - válaszolta a Pálcák Ura helyett Al. - Engem valahogyan meglátott, majd kiszedte belőlem a sötét részemet a varázserőmmel együtt.
- Elvette a varázserődet?! - hülledezett Harry. - Az meg hogy lehet a Sigillusok nélkül?
- Nem tudom. De kiszedett belőlem egy sötét darabot. Amit ellened akar majd felhasználni.
- De miért kell neki az én mágiám?
- Mert a te mágiád most a legerősebb és ő még hatalmasabb akar majd lenni. Úgy nevezi magát, hogy Árnyékmester.
- Árnyékmester?
- Igen. És hatalma is legalább akkora, mint a Névtelené.
- Nagyon vigyáznod kell vele, Harry. Tudja, hogy nem fog tudni elfogni csak úgy - magyarázta Al. - Először majd anya kell neki.
- Anya? - kérdezett vissza Harry.
- Ginny - válaszolta Al nagy sóhajjal, aminek hatására Harry elsápadt. A fiú Hannah-ra nézett.
- És ki ő? Kicsoda Hannah?! - Harry hangjából már csak a düh és a félelem hangzott ki.
- A testvéred, Hannah Potter - válaszolta a Pálcák Ura. Harry egy cseppnyi érdeklődést sem mutatott iránta, csak tudni akarta, hogy igazat mondott-e.

Az álomnak vége volt, Harry felébredt az ágyban Ginny mellett. A lány még szuszogott, és Harry csak nézte. Megnyugtatta a látvány, hogy barátnője sértetlenül fekszik mellette, viszont mégis csak gondolt arra, hogy az Árnyékmester bántani fogja. Ezt nem engedheti. Meg kell állítania Hannah-t amíg nem késő. De hogyan? Hisz a Pálcák Ura azt mondta neki, hogy Hannah-nak legalább akkora ereje van, mint a Névtelennek volt.

A Sötétség Bosszúja 1.: Harry Potter és az Elveszett TestvérWhere stories live. Discover now