- Harry, miért... - szólította meg Dumbledor Harryt, majd elakadt a szava, amikor meglátta Hannah Pottert. Lesütötte szemét, s kérdezte: - Készen vagy, Harry? Tudod, hogy mit kell tenned...
- Miről beszél, Harry? - kérdezte Ginny már a pálcáját szorongatva, de Harry megfogta a kezét.
- Tudom... - válaszolta szomorúan Harry, s Dumbledorral együtt pálcát rántott, amire a többiek is előkapták pálcáikat.
- Tegyétek le! - kiáltott Ronékra Hannah. - Ez most Harry harca!
- Miről beszélsz? - kérdezte Ginny.
- Meg kell ölnie Dumbledort.
- MI?! - hőkölt hátra Ginny, Ron, Hermione és Neville. - Ugye ez valami rossz vicc?!
- Sajnos nem - válaszolta Hannah, s Harryre nézett, aki éppen most hajolt meg.- Inferno! - kiáltotta Harry, s pálcájából előjött a lángcsóva, ami Dumbledort vette célba.
- Protego Maxima! - a láng lepattant a pajzsról. - Partis Temporus!A tűzörvény erőteljesen tört ki Dumbledor pálcájából, s kettejüket teljesen körbevette.
- Infinity! - Harry pálcájából előjött a vörös láng, s eltalálta Dumbledor jobb kezét, ami közepén egy hatalmas seb jelent meg, de Harry csodálkozására, nem keletkezett lyuk. "Azt akarni kell, Potter" jutottak eszébe Harlam szavai.
- Cappitulatus! - kiáltotta Dumbledor.
- Avada Kedavra - sírta Harry. A két varázslat összecsapott, s ekkor egy férfi hang szólította meg háta mögül.
- Potter?! - Lumpsluck és Flitwick volt az, valószínűleg a varázsigékre jöttek ki. - ALBUS?! Mit csinál, Potter?!
- Partis Temporus! - kiáltotta Harry is, s a tűzörvény megerősödött, amire a két tanárnak hátra kellet hőkölnie. - Stupor!
Dumbledor egy könnyed pálcamozdulattal kivédte, majd ismét egy lefegyverző átkot küldött Harryre, aki most nem a halálos átokkal vágott vissza:
- REVERSO! - ordította, mire a két átok összekapcsolódott, s a Reverso hatása miatt elindult Dumbledor felé. Mikor már majdnem elérte a pálcáját, Dumbledor elkiáltotta magát:
- Protego Totalum! - egy hatalmas védőpajzs keletkezett a professzor körül, ami felfogta a Reverso-t. S ekkor Dumbledor egy váratlan dolgot csinált: megidézte a kardátkot.Az óriási kard belevágott Harry vállába, amiből folyni kezdett a vér. Ekkor Harry észre vette, hogy nem azzal a Dumbledorral áll szemben, akit ő ismert. Ez csak a Névtelen volt. Csak ő ismerte ezt az átkot, a professzor nem.
- Confrigo! - kiáltotta Harry kétségbe esve, de a Névtelen könnyedén kivédte. - Miért nem Dumbledor van itt?! Miért MAGA?! Nem magát hívtam, Névtelen!
- Szörnyű tévedés áldozata vagy, Harry. Nem a Névtelen vagyok.
- Akkor ki maga?! - üvöltötte, amire a két tanár hátrahőkölt.
- De nem is az a Dumbledor vagyok, akit te megismertél. Legalábbis egy részem az.
- Maga az a Dumbledor, aki még Grindelwald mellett harcolt! - ismerte fel Harry. - De miért...
- Azért, mert én vagyok az, akit meg kellett idézned!
- Akkor most el is tűntetem magát! - ordította, majd pálcáját felemelve kiáltotta: - Infinity!A vörös villám mostmár erősebben lövellt ki a pálcából, olyannyira erősen, hogy Harry majdnem hátra esett.
- Protego! - kiáltotta Dumbledor, de a pajzsvarázs nem bírta, átangedte a varázslatot. A villám belevájt Dumbledor vállába, aki fájdalmasan kapott a sebéhez. - Avada Kedavra!
- Reverso! - kiáltotta Harry. Az arany láng elérte Dumbledor pálcáját, aki megint nem hagyta magát: eldobta a pálcáját, majd mikor a Reverso abbamardt, magához hívta.
- Imber Igneo! - kiáltotta Harry, s egy tüzcsóva jött ki a pálcájából, ami azonnal egy kígyó alakját vette fel, s Dumbledort kezdte támadni
- Protego Maxima! - mondta ki Dumbledor a pajzsbűbájt, s így védelmet kapott a táltostűz ellen.Ekkor Harry sikoltásokat hallott háta mögül. Hermione volt az.
Harry kiugrott a tűzgyűrűből és barátai segítségére sietett, azt hitte, hogy a tűz támadta meg őket is. De nem így volt. Az Árnyékmester állt előttük három árnyéktitánjával együtt.- Harry, most - súgta neki egy hang, s pálcája hegye ezüstös színnel világítani kezdett. Harry az egyik titánt vette célba, majd egy vízcsóvát lövellt ki. Az árny keze füstölögni kezdett, majd arrébb ugrott, de nem csinált semmit, ahogy az Árnyékmester sem.
A férfi csak Harryt nézte, akinek még mindig az járt a fejében, hogy ismeri őt. Majd egyszercsak az Árnyékmester levette szemeit Harryről, s a tűzre nézett.
- Mester... - szólalt meg, elvigyorodott, s dehopponált.A két roxforti tanár csak állt és nézte Dumbledort, aki ekkor feléjük fordult.
- Avada... - emelte rájuk pálcáját, de Harry rögtön ott termett - ...Kedavra!
- Cappitulatus!
A két varázslat összecsapott, pont mint Harry és Voldemort között. Harry nem értette, miért működik, de működött és most csak ez számított.
- Nem kellett volna felébresztened, Harry - mondta Dumbledor, s kezét Harry felé nyújtva Harry hátraesett. Dumbledor pedig megpördült a sarkán, s dehopponált.
- Ez meg mi volt, Potter?! - kérdezte rémülten Harryt Lumpsluck és Flitwick.
- Harry? - kiáltotta Ginny, amikor meglátta. Odaszaladt, megölelte, megcsókolta. - Mi volt ez? Miért csináltad?
- Ő mondta... - válaszolta még mindig elhülve, majd felemelte pálcáját. - És ő. Azt mondták, meg kell ölnöm, hogy el tudjunk bánni az Árnyékmesterrel.
De ehelyett...
- De rátámadtál egy roxforti tanárra, Potter! Meg akartad ölni! - ordította Lumpsluck.Ekkor Harry vérző vállához kapott. Ginny tudta, hogy mire akar kilyukadni.
- Visszahoztad a Névtelent?! - hülledezett Ginny, amire a közeledő Ron, Hermione, Neville és felesége és Hannah is negtorpant.
- A Névtelent?! - sápítozott Hermione is.
- Nem. Ez rosszabb, mint a Névtelen. Ez az a Dumbledor, amelyik Grindelwald társa volt. Tényleg - nézett oldalra, ahol Al és a Pálcák Ura állt - , miért mondtátok azt, hogy fel kell őt ébresztenem?!
A többiek csak nézték, hogy kihez beszél, de nem szóltak egy szót sem.
- Hát... öhm... - kezdte a Pálcák Ura - a helyzet az, hogy az nem én voltam. Nem én engedtem, hogy Dumbledore lásson.
- Akkor?!
- Ez csak egy ember varázslata lehet - mondta Al. - Grindelwald.
- Akkor... most mi lesz? - kérdezte Hermione, aki nem hallhatta Harry, Al és a Pálcák Ura beszélgetését.
- Hát, a Pálcák Urából most kettő van: egy nálam, egy nála, és így... - ekkor elakadt. Olyan arcot vágott, mint akinek eszébe jutott valami.
- Kell neki még két ereklye, hogy legyőzhetetlen legyen. És mind a kettő...
- De egyet magához tud hívni a Pálcák Ura segítségével - magyarázta Harry. - És tudom is, hogy melyiket akarja...
YOU ARE READING
A Sötétség Bosszúja 1.: Harry Potter és az Elveszett Testvér
FanfictionEz a Harry Potter könyv a Nurmengard-trilógia folytatása, úgyhogy ajánlom figyelmetekbe venni azt a trilógiát is. A könyv a Sötétség Bosszúja című sorozatom első kötete. Jó szórakozást kívánok!