Pár nappal a történtek után még senki sem tudta feldolgozni amit láttak, főleg nem Harry, hiszen egyedül ő ismerte Albust és már úgy szerette, mint a gyermekét. És most ellene kellet volna harcolnia.
Késöbb Hermione egy ötlettel állt elő:
- Szervezzünk egy DS gyűlést!
- Minek? - kérdezett vissza Harry. - Elegen haltak meg a DS-ből a Névtelen ellen. Nem kell...
- Szerinten ez jó ötlet! - szólt bele Ginny. - Lehet, hogy tudnának segíteni.
- Legyen... Szervezz akkor egy gyűlést, Hemione, ha annyira akarsz. De ő nem a világot akarja. Nem harcol nagy dologért, csakhogy övé legyen a leghatalmasabb varázserő.
- És? Akkoris jól jön a DS. És amúgy te ezt honnan tudod? - kérdezett vissza Hermione.
- Csak tudom... - válaszolta semmitmondóan Harry, és elfordította fejét a lánytól, nehogy legilimentálni tudja.
- És ki volt az a fiú, akit Hannah szerint ismertél? - kérdezősködött mostmár Ginny is.
- Nurmengard-ban ismertem meg, jó barátok lettünk... - hazudta Harry.
- Hát ott nemhiszem, hisz végig együtt voltunk. Rajtunk és Asterián kívül nem volt más barátod ott. Habár... - tette hozzá Ron - ha jól emlékszem, volt, mikor magadban beszéltél.
- Erre én is emlékszem - támadta le Ginny is.
- Jó, rendben, elmondom - adta meg magát Harry, majd a pálcájára nézett. Az meg mintha bólogatott volna, úgyhogy belekezdett: - Emlékszel, Ginny, mikor a Merengőben...
- Igen... Emlékszem... - vágta rá kelletlenül a lány. Nem szerette ezt a témát felhozni, hisz egyik legrosszabb élménye volt.
- Szöval vele valamiért kapcsolatban vagyok egészen azóta. Ez a valami a Pálcák Ura...
- De az elpusztult!
- Majd erre is kitérek. Szóval egészen azóta olyan kapcsolatban vagyunk, hogy mikor egy helyen vagyunk, és egyikünk alszik, az átkerül a másikhoz.
- Na várjcsak. Ezt nem értem - vágott a szavába Ron. - Hogy lehetne pont itt, mikor mi is itt vagyunk? És hogyan...?
- Azért, Ron, mert az az alak nem ebben az időben van. Ő késöbb lesz.
- Szóval azt akarod mondani, hogy a Pálcák Ura által ugráltol mind a ketten az időben? - kérdezte Hermione.
- Pontosan!
- Nade akkor hogyan tudta elkapni őt Hannah?
- Nem tudom. Elvileg csak meglátta.
- Harry, csak mégegy kérdés - kezdte óvatosan Hermione - : ki az a fiú?
Ez volt az a pont, amikor Harry sarkon fordult, elindult kifelé és már csak a válla fölött szólt nekik:
- Nem szervezed a találkozót, Hemione?
Hermione, Ron és Ginny értette a témaváltás lényegét, úgyhogy a DS találkozóig szó sem esett róla.Egy hét múlva elérkezett a találkozó ideje, amit a Víg Vadkanban tartottak. A DS többi tagja még nem tudott a történtekről, így mikor Harry-ék beszámoltak nekik, csak döbbenten hallgattak.
- Szóval, Harry, van egy nővéred? - kérdezte Neville.
- Úgy tűnik... - válaszolta Harry helyett Ginny, mert látta, hogy a fiúnak nem fűlik a foga a témához, habár neki sem tetszett.
- És még ott van az a srác is... - folytatta Neville. - Ki az?
Harry hallgatott.
- A nő azt mondta, hogy Harry ismerte.
- Nem ez a lényeg - válaszolta Harry, de Neville beleszólt:
- Harry, látták, hogy mennyire megrémültél, mikor megláttad. El kell mondanod!
- Mondd el nekik! - szólt Harry háta mögött egy hang. Albus volt az.
- Mint már Hermione is mondta, összekötött vele a Pálcák Ura, és csak akkor látom, mikor egy helyen vagyunk.
- De az hogy lehet?
- Ő késöbb van.
- Azt mondod, hogy a Pálcák Ura összekötött téged egy jövőbeli személlyel, aki ugyanúgy birtokolja a Pálcát?
- Pontosan! De azt nem mondtam el Harmionénak, hogy ki ő nekem - ekkor nagyot sóhajtott, és észrevette, hogy mindenki őt nézi, de nem törődve ezzel, folytatta: - Ő a fiam, Albus Perselus Potter. Vagyis csak az lesz.
Ekkor mindenki nagyot nézett.
- Mi?! - hülledezett Ginny. - Ki lesz az anyja?!
Harry nem válaszolt, csak nézte Ginny-t, de a lány értette, hogy rá gondol.
- Most is itt van? - kérdezett rá Neville, amire Harry bólintott, majd síri csönd kerekedett.
- De most azt kéne megbeszélnünk, hogyan kéne elpusztítani az árnyat és a mesterét - vetett véget a kínos csöndnek Ron.
- A halálos átok csak keresztül ment rajta, a táltostűz pesig szintén nem működött. És Hannah-t sem tudtam egyikkel sem megölni - vázolta a helyzetet Harry.
- És a Reverso? - kérdezte Neville, de Dean leszólta:
- Az csak a Pálcák Urával működött.
- De mégis valamiért Harry-nek újra sikerült előhoznia - hozta szóba Ginny hosszas hallgatása után. Harry rápillantott, és azt várta, hogy dühös lesz a lány, de nem látott benne semmi haragot.
- Akkor az kilőve.
- Mert? Most mondtam, hogy használta a Reverso-t!
- De nem pusztította el az árnyat.
- Nem az árnyat céloztam. Akkor ő még meg sem jelent. Hannah a Mételyt akarta rám szabadítani, azt védtem ki.
- Akkor lehet, hogy van valamink, amivel el tudjuk pusztítani! - kiáltott fel boldogan Ron.Az örömnek egy kopogás vetett véget. Mindenki pálcát rántott elő, majd Harry ment az ajtóhoz. Kinyitotta, s attól, amit látott, eltátotta száját. Egy ismerős alak állt előtte.
- Harlam?!
YOU ARE READING
A Sötétség Bosszúja 1.: Harry Potter és az Elveszett Testvér
FanfictionEz a Harry Potter könyv a Nurmengard-trilógia folytatása, úgyhogy ajánlom figyelmetekbe venni azt a trilógiát is. A könyv a Sötétség Bosszúja című sorozatom első kötete. Jó szórakozást kívánok!