- Hogyan tudtál megmenekülni? - kérdezte mindenki Harlam-tól. - Hisz Nurmengard...
- Igen, Nurmengard elpusztult, hála nektek - ezt Harry-nek címezte. Még mindig neheztelt rá, hogy nem ő győzte le a Névtelent, de ezt nem tette szóvá. - Mi ugyan egy ideig ott maradtunk Jamildával, hogy ne engedjünk elmenni onnan mindenkit, de jött egy főnix és ő vitt ki minket.
- Egy főnix? - pillantott Harry Ginny-re, aki csak rázta a fejét, ezzel igazolva, hogy nem ő küldte.
- Igen. Pont a Durmstrang romjai mellé rakott le minket.
- De akkor miért nem láttunk titeket? - tette fel a kérdést Ron.
- Mert akkor már nem voltatok ott...
- És hol van Jamilda? - szólt bele Harry. Ginny, Hermione, Ron és a többi DS tag döbbenten néztek rá.
- Mért akarod tudni?
- Mert beszélni szeretnék vele... egy-két dologról.
- El vihetlek hozzá...
- Akkor vigyél! - parancsolt rá Harry, amitől Ginny még jobban meglepődötty hisz Harry nem szokott így beszélni.
- Ahogy akarod, Potter. De...
- Tudja, hogy menni akarok, nem? Hát akkor csak vigyél!
Harlam beleegyezően bólintott egyet.
- Én is megyek! - szólt közbe Ginny.
- Gyere - dobta oda neki gyúnyos hangon az egykori Negyedik Torony ura, amire Ginny egy szúrós tekintettel válaszolt.
- Hermione, Ron, ti maradjatok itt és gondolkozzatko, hogy mit csináljunk!
- Ahogy akarod pajtás! - válaszolta vissza Ron, majd Harry és Ginny Harlam nyomában kiléptek a kocsmából.Egy hopponálás után Harry és Ginny Roxmort utcáján találták magukat.
- Roxmort? - kérdezte Harry és Ginny egyszerre Harlam-tól. - Itt bújkáltok?
- Nem bújkálunk, hanem itt lakunk - válaszolta nekik Harlam, majd elindult az egyik ház felé.Bementek, felmentek annak lépcsőjén és benyitottak egy hálószobába. A szobában levő ágyon egy gyönyörű nő feküdt. Jamilda volt az.
- Harlam! Már meg is hoztad őket? - kérdezte a nő.
Szóval tényleg tudta! - gondolta Harry.
- Tedd fel a kérdéseidet nyugodtan, Harry Potter!
Harry csak száját tátotta azon, hogy ennyi mindent tud a nő.
- Mi volt az a Merengőben? Egy éve, mikor megnéztem Mógus emlékeit.
- Nem mondtam el? Láttam Albus Perselus jövőjét. De szerintem erre magadtól is rájöttél.
- De hogyan? Hisz csak Mógus jövöjét nézted!
- Nemcsak. A te jövődet és az ő jövőjét is - ekkor biccentett egyet Harry mellé, amire Ginny azt hitte, hogy jött valaki, de ő nem látott senkit. Harry azonban tudta, hogy kinek biccentett. Itt van Al.
- Azt azonban nem tudtam - folytatta Jamilda - , hogy mi lesz, ha legyőzitek a Névtelent, hisz nem tudok egyszerre több jövőt látni. Azt csak Nurmengard bukása után láttam, de már nem tudtalak elég hamar figyelmeztetni.
- Akkor azért küldte Harlamot? - kérdezte Ginny.
- Pontosan. De sajnos nem talált meg téged időben.
- És azt tudja, hogy tudjuk legyőzni Hannah-t? - kérdezte Ginny. - Vagy az ármyat?
- Sajnos egyik kérdésre sem tudom a választ. De azt tudom, hogy ha le akarod győzni a nővéredet, Harry, akkor szükséged van a segítségünkre.
- Miért bíznék magukban? Hiszen egy éve még meg az egyik társuk meg akart ölni...
- De mi nem vagyunk Uther - folytotta Harry-be a szót Harlam és Ginny-re pillantott. Harry megfogta a lány kezét.
- Meg akarod őt védeni, ugye, Harry? Akkor kellünk neked.
Harry Ginny-re pillantott, majd vissza Jamildára és Harlam-ra, majd bólintott egyet.
- Tudod, Potter, egyszer talán ő lesz a veszted - mondta neki Harlam. Harry kérdően felvonta szemöldökét. - Őt mindenkinél jobban szereted, ezért mikor a Névtelen megölte, akkor is inkább megadtad a Névtelennek, amit akart és feltámasztottad Dumbledor hugát és Weasley-t is, csak ne haljon meg.
Ez igaz volt. Nem tudta volna elviselni, ha Ginny meghalna. Inkább mindenkit megölt volna, csak Ginny-t ne öljék meg.Ekkor egy hatalmas robbanás megrázta a házat.
- Itt van - aggódott Jamilda. - Mennünk kell!
A lépcsőn Hannah jött fel, oldalán az Albus Perselus Potter bőrébe bújt árny.
- Sectumsempra! - kiáltotta Harry Hannah-ra célozva, de az könnyűszerrel kivédte az átkot. - Vinculo!
Ekkor az Árnyékmester és az árny egy buborékba szorult, majd Harry az árny fele célozva ismét elkiáltotta magát:
- Reverso! - az aranyláng kicsapott a pálcából, s eltalálta az árnyat. Amaz felsikoltott az "égető fájdalmától", de nem pusztult el. Ekkor a Hannah-t tartó buborék kidurrant és pálcát fogott Harry-re. Ekkor egy kéz fogta meg a vállát hátulról, s mikor hátranézett, észrevette, hogy Ginny az, a lányt pedig Harlam és Jamilda fogja. Majd egy pillanat múlva hangos pukkanással eltűntek.
YOU ARE READING
A Sötétség Bosszúja 1.: Harry Potter és az Elveszett Testvér
FanfictionEz a Harry Potter könyv a Nurmengard-trilógia folytatása, úgyhogy ajánlom figyelmetekbe venni azt a trilógiát is. A könyv a Sötétség Bosszúja című sorozatom első kötete. Jó szórakozást kívánok!