Harry és Ginny Harlam és Jamilda társaságában a Weasley-ház elé érkezett. Ron, Hermione és a többi Weasley már ott várta őket Dean Thomas-szal és Neville Longbotom-mal együtt.
- Hogyhogy itt vagytok? - kérdezte Rontól Harry.
- Megtámadtak minket a Vadkanban. Ti? Attól féltünk, hogy a Vadkanba mentek vissza.
- Minket is megtámadtak - válaszolta neki Ginny. - De csak Hannah és az egyik árny jött.
- De hogy lehetett két helyen egyszerre? - szólt közbe Mrs Weasley.
- Úgy, hogy az egyik nem Harry nővére volt - válaszolta Ginny.
- Egyik sem az volt - harsant Jamilda hangja.
- Mi? Ezt hogy érted?
- Úgy, hogy az Árnyékmester nem a nővéred. Az ő neve nem Hannah Potter.
- De a... - kezdte Harry, de Jamilda hallgatásra bírta.
- Lehet, Harry, hogy a Pálcák Ura azt mondta, de csak azért, mert ezt kellett hallanod - magyarázta a jósnő.
- Nem értem... - mondta neki Harry.
- Van egy nővéred, ugyan Hannah-nak hívják és úgy is néz ki, mint az Árnyékmester, de ő egy fogoly. Az Árnyékmester foglya.
- De az Árnyékmester akkor folyamatosan százfűlé-főzetet iszik? - kérdezte Ron.
- Nem - válaszolta tömören Jamilda. - Ő a Névtelen tanítványa volt, aki megtanította neki, hogyan kell örök-százfűlé-főzetet készíteni. Sőt, nemcsak ezt, hanem mindent, amit a Névtelen tudott, megtanította az Árnyékmesternek.
- Tehát az Árnyékmester egy arctalan?
- Pontosan, Weasley! - hurrogta le Ron-t Harlam.
- És hogyan tudjuk legyőzni őt? - kérdezte kíváncsian Harry.
Harlam Harry pálcájára nézett, amire Harry felmorult:
- Azt hittem, ez a Negyedik Torony bukása után már nem lesz téma.
- Nem erre akartam kilyukadni, hanem arra - védte magát Harlam - , hogy a Pálcák Ura most az egyetlen esély.
- Sok mindent nem tudok még róla. Egyetlen olyan varázslatot ismerek, amit csak a Pálcák Urával lehet megcsinálni, de azt már ismeri az Árnyékmester.
- Miért nem tanítod Harry-t? - szólt Ginny Harlam-nak címezve.
- Mi?! - hülledezett Harry. - Nem leszek fekete mágus!
- Pedig ez jó ötlet - állt Ginny mellé Hermione és Ron is. - Mit szólsz, Harlam? Tanítod Harry-t?
- A Névtelen látott benned valamit, Potter - kezdte Harlam. - Valamit, ami hatalmassá tette volna őt. Valami, ami hatalmassá tett téged. Tanítalak, Harry Potter!
BẠN ĐANG ĐỌC
A Sötétség Bosszúja 1.: Harry Potter és az Elveszett Testvér
FanfictionEz a Harry Potter könyv a Nurmengard-trilógia folytatása, úgyhogy ajánlom figyelmetekbe venni azt a trilógiát is. A könyv a Sötétség Bosszúja című sorozatom első kötete. Jó szórakozást kívánok!