het gebeurde toen ik 5 was het ongeluk. We waren in de auto naar zuid-korea aan het verhuizen. En toen begon het te stormen en we gleden uit. Meteen kwam de ambulance en politie mijn moeder was dood mijn vader was dood en me tweeling zus was weg ze vonden haar niet en mij brachten ze naar het ziekenhuis in zuid-korea want dat was nog maar een kilometer verder.ik lag on het ziekenhuis. Na drie weken mocht ik naar huis maar ik had nog geen huis dus ik zwerfde over straat zonder spullen en toen had ik een idee. Ik ging zingen voor geld. Ik kreeg 3 euro daar kon ik gelukkig iets eten en drinken voor kopen. Ik ging op de stoep rand zitten op eens kwam er een bekend gezicht aan.hij kwam naar me toe en deed het mondkapje af en zei"kom net me mee ik kan je een huis geven bij mij en JIMIN, JUNGKOOK, RAP MONSTER, SUGA, J-HOPE, JIN". En ik zei "ben jij V van bts". V zei" yepp kom mee". En ik ging mee met V(Taehyung).ik kwam aan bij een heel groot huis. Ik liep binnen en v zei" jongens dit is een kindje wat zat te zwerven mag zei hier even een paar weken logeren". Ik werd helemaal rood omdat ik bij beroemd heden stond waar ik fan van was en ik was pas 5 en me droom kwam uit.en RM zei" ja natuurlijk kindje en hoe heet je". Ik zei" Vera"." V leidt Vera maar door het huis en geef haar wat kleren"zei RM. ik zag het binnen en buiten zwembad en een studio en nog veel meer. en toen kwam ik bij mijn kamer die was mega bijna groter dan mijn huis wat ik had met mijn gezin. Hij gaf mij kleren. Hij zei" doe dit maar aan of moet ik je helpen". Ik zei"je hoeft me niet te helpen hoor".ik deed het aan.
^My look^
Ik ging naar onder V kwam naar me toe en zei"wat zie je er leuk uit". Maar hij vroeg" waar zijn je ouders want je zat alleen"."Mijn moeder en vader en tweelingzus en ik gingen naar Korea en toen begon het te stormen gleden op de weg en vielen op de zijkant mijn moeder en vader waren dood en me tweelingzus was weg en ik ging naar het ziekenhuis en mocht naar huis maar ik had geen huis en ging zingen voor geld kreeg 3 euro en ging eten en drinken kopen en ging op het randje zitten en toen kwam jij". "Zo jij hebt veel meegemaakt vandaag weetje wat we gaan eten en daarna ge je maar lekker slapen"zei V."wat eten we"vroeg ik. En V zei" noodles". "Lekker zei ik".^ noodles ^
"Jongens we kunnen eten" zei JIN.
Het was heerlijk.toen ik klaar was bracht jungkook mij naar bed op de armen. Hij legt me erin en ik viel meteen in slaap.
De bts groepsapp
V: wat is ze een lieverd.🌼💜
JUNGKOOK: ja en ze viel meteen in slaap toen ik haar neer lag.
RM: we houden haar hier tot de oma en opa haar komen ophalen ik geef wel een oproep aan de politie dat wij haar wel even opvangen.
V: moet dat RM.
JIMIN: maar ik snap wel waarom ze meteen in slaap viel omdat ze zoveel had meegemaakt.
RM: V we moeten wel ze zou het fijn vinden als ze bij oma en opa is denk ik.
Einde gesprek
Ik werd wakker en deed het raam open. En ik ging naar de klerenkast om me kleren aan te doen en toen kwam jin hij zei" we gaan over 10 minuutjes eten kleed je maar rustig aan".^My look ^
Ik ging naar onder en knuffelde V en zei" dankje tot ik hier mag blijven slapen ik heb heerlijk geslapen". "Goed zo kom we gaan eten"zei V. We hadden tosti's. Ze waren heerlijk en RM vroeg aan me" hoe heten je tweelingzus"? "Mia" antwoorden ik. "Hé vera wil je met me gaan shoppen vandaag"? Zei V en Junkook tegenlijk. Ik zei" ja heel graag met jullie allebei". En we pakken onze jassen en gingen naar de Zara en ik kocht een heel leuk jurkje.^ het nieuwe jurkje^
Ik vindt hem super leuk.we gingen naar 'Brick Life Cafe'. Ik pakte een bts cappuccino V pakte kersen taart met een cappuccino ik kreeg ook steeds een stukje van zijn kersen taart en Jungkook lotus koekjes met ook een cappuccino. Toen we het op hadden gingen we weer naar huis. Vroeg suga" wil je anders je nieuwe jurk eens aan doen boven voor het te showen".
En ik zei" ja ik ga wel aan doen Jungkook mag ik de jurk". En ik ging naar boven en deed de jurk aan. En ook me nieuwe bloem voor in mijn haren. En ik liep weer naar onder. iedereen riep" wow wat een mooi prinsesje"."zo ik heb honger gaan we eten" zei ik. En jin zei" ja ik ga wel even noodles met paprika smaak maken"." Lekker "zei ik. ik ging met V de film Frozen kijken. Toen riep Jin" etenstijd". De noodles waren heerlijk. daarna heb ik met V de film afgekeken en daarna ben ik door suga in bed gelegt. ik was echt moe.
Bts groepsapp
V: wat is ze een lieverd💜
JUNGKOOK: ja ik wil haar houden maar dat kan niet ze moet naar haar oma en opa.
RM: ja ik heb een appje van de politie gekregen.
V: wat stond in het appje😨
RM: haar oma en opa komen uit TOKYO en ze komen haar over 2 maanden halen.
JUNKOOK:nee dat wil ik niet😫
V: dan ga ik leuke dingen nog met haar doen.😁
Jin: ik ga lekker koken voor haar.
Suga: ik ga boekjes voorlezen.
RM: ik ga een liedje over haar schrijven.
J-hope: ik ga film kijken met haar.
JIMIN: ik ga met de barbie's spelen.
junkook: ik ga met haar tekenen.
Dat gaan we doen jongens.
Einde gesprekZo ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden ik heb er lang aan gewerkt. Ik vindt het super leuk om dit te maken bij het volgende deel gaat het spannend worden. Dus lees snel door💜💜
1058 woorden
JE LEEST
Vera Woont Bij BTS
PertualanganMijn ouders zijn dood en mijn zus is verdwenen en dus ik kom bij bts terecht en er gebeurt van alles dan ben ik weg en dan wordt ik gepest. En wat is er met Jungkook. Dat lees je in dit boek.