Jungkook!!!

90 5 0
                                    

POV VERA
Ik werd wakker van iemand die naast me op bed lag. Maar toen keek ik wie het was. En het was Jin die was aan het slapen op een boek en dus hij was gister avond in slaap gevallen in mijn bed. Ik lachte zacht en sprong stil uit bed. En ging me aan kleden. Ik kwam uit de badkamer en liep op me tenende kamer uit. Ik deed de deur stil dicht en liep naar onder en toen zag ik dat alleen Jungkook wakker was. Maar toen zag ik dat Jungkook niet had geslapen. En ik zei" waarom heb je niet geslapen Jungkook". En hij zei" ik heb wel geslapen" ik keek hem ongelovig aan. En hij zei" oke ik heb niet geslapen nog niet eens 1 minuut. Ik keek hem aan en rende naar boven. En nam de dekens onder Jin eraf en rende naar onder en zei tegen Jungkook " lig" en hij ging liggen en gooide de dekens op hem en zei" welturusten" en ik zong een liedje en hij viel in slaap. Ik lachte. Toen kwam J-hope naar me toe en zei" wat kan je goed zorgen en zingen". ik fluisterde" doe wat stiller voor Jungkook". En hij knikte. Ik wees naar de keuken en deed een eet gebaren. En hij knikte. We liepen de keuken in. Ik zei" J-hope dek jij even de tafel". " ja is goed ik doe alles voor je" en hij lachte. Ik pakte snel de telefoon en belde het ziekenhuis. Hij zei" en is het geregeld". Ik knikte. Toen.kwam iemand zingend de trap af ik rende naar de trap en deed de vinger voor me mond dat hij stil moest zijn. rm knikte want hij zag Jungkook slapen op de bank. RM liep met me naar de keuken. Daar was J-hope ook en hij zei" hoi J-hope hoe gaat het". J-hope zei" het gaat super". En hij lachte. En ik zei" rm help J-hope even met de tafel dan bak ik de pannekoeken" en ik bakte de pannenkoeken. Ik zei toen ik klaar was met de pannenkoeken" ik ga de rest wakker maken" en ik liep stil naar boven. Ik ging als eerst naar mijn kamer en maakte Jin wakler en zei" doe stil want onder slaapt Jungkook en we gaan eten" en ik liep stil de kamer uit en liep de kamer tegenover in daar sliep Suga en zei" Suga wakker worden etens tijd en doe onder stil voor Jungkook want die slaapt"en ik maakte zo nog de rest nog wakker. Ik liep stil naar onder en zag dat RM en J-hope al aan de tafel zaten ik ging zitten. Toen kwam iedereen stil naar onder en ging zitten ik zat naast niemand want ik wou Jungkook niet wakker maken en V ligt in het ziekenhuis. Het was heerlijk maar toen vroeg Jin" waarom slaapt Jungkook op de bank" en ik zei" Jungkook heeft de hele nacht niey geslapen waarom ik denk door V hij heeft nog niet eens 1 minuut geslapen". Iedereen keek geschrokken. En we aten door zonder wat te zeggen. Maar na 10 minuuten voelde ik hande op me schouders ik schrok toen keek ik. Het was Jungkook en hij lachte en fluisterde in mijn oor" dankje" en ik zei" waarom". Hij ging naast me zitten en zei" tot je me in slaap heb gebracht" en hij pakte een pannenkoek en hij lachte naar me. Maar toen begon Jimin te praten" Jungkook waarom heb je de hele nacht niet geslapen" toen schrok Jungkook. En hij stotterde" iii kkk kkk ooon niiet sssllaappen oomdat mmijjn besteee vrienddd inn hhet zziekenhuisss liggt" en hij begon te huilen. Ik knuffelde hem en zei" alles komt goed met V ik meen het" en hij deed een nep glimlach toen dacht ik dat klop niet. Ik zei" jongens ik wil even met Jungkook praten" en ik trok Jungkook aan zijn pols mee naar mijn kamer en zei" Jungkook wat is de waarheid"." ik ga een album van me zelf en ga het cadeau geven aan V maar het is zo moeilijk geheim te houden en ik krijg een liedje maar niet gezongen Vera help me plz" ik knikte en zei" ik help je" en we gingen naar de rest en RM en Jin hadden 2 pannenkoeken op een bord gelegt en opgewarmt voor Jungkook en waren de afwas aan het doen en Jungkook ging zitten en eten ik ging naast hem zitten en denken hoe ik hem moest helpen. Opeens kwam ik ergens op. Ik tikte op de schouder van Jungkook en hij schrok. En ik zei" ik weet het" en hij zei" wat" " hoe ik je kan helpen" fluisterde ik. RM zei" ik en Jin doen de borden in de vaatwasser en dan gaan we weg en dan kunnen jullie praten" ik knikte. RM en Jin hadden de vaatwasser ingeruimt en gingen weg. Ik zei" wat nou Jungkook als wij twee nou eens dat moeilijke liedje samen doen" en hij lachte. " dat kan toch nooit Vera"zei Jungkook." we kunnen het toch samen doen Jungkook"." ik zou het wel leuk vinden" zei Jungkook. Ik knikte en zei" dan ga ik dat regelen". Maar hij keek nog steeds niet blij. En ik dacht wat was er nou nog. Ik vroeg" wat was er nou nog meer Jungkook". Hij zei" ik kan het geheim niet bewaren" en er rolde een traan over zijn wang. Ik knuffelde hem en zei" als je begint over het cadeau dan zeg ik uhhh" en hij glimlachte. En we gingen naar de rest. En we gingen op de bank zitten en Suga zei" en waar ging dat lange gesprek over Jungkook" en hij begon" ik he" maar ik onderbrak hem en hij knikte. En hij zei" waarom gaan we geen film kijken Jin kies er een even uit en ik ging tussen Jungkook's benen zitten. Hij zag dat ik het eng vond en pakte mijn hand en zei" knijp maar als je het te eng vind" en ik lachte. Maar toen de film afgelopen was had hij een hele rode hand en we begonnen hard te lachen. En de rest keek ons raar aan maar toen begonnen ze ook te lachen.

Dit was al deel 12 zoals jullie weten heeft Jungkook de hele nacht niet geslapen en heeft hij een verrassing voor V maar hij kan moeilijk geheimen bewaren.
1072 woorden.







Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu