Het was mijn verjaardag alweer en ik had een super jaar gehad maar ik wist dat ik weer een perfect jaar zou krijgen maar het is wel anders dat V er niet bij is en ik zuchte.
POV VERA
Ik stond op en alleweer lag Jin naast me met een boek op zijn hoofd. Ik stond op en Jin zei" waar ga je zo vroeg heen" ik schrok. Ik zei" ik ga Donder uitlaten" ik deed mijn vinger voor me mond en hij knikte. Ik ging naar de badkamer en deed kleren aan en ging Donder uitlaten. Ik kwam thuis opeens was alles donker opeens ging het licht aan en iedereen sprong op en zei" gefeliciteerd Vera" en Jungkook kwam naar me toe en knuffelde me ik lachte. Maar ik voelde me er niet lekker bij dat V er niet bij was en dan was het ook saaier geworden en Jungkook zag dat er wat was en zei" Vera wat is schat is het niet leuk". Ik zei" wel maar met V is het gewoon leuker". En iedereen knikte. Ik zei" kom mee we gaan naar V toe". Ik schrok en liep met BTS naar de auto en stapte in. Ik zat naast Jungkook en aan de andere kant hoorde V te zitten dus zat niemand ik legte mijn hooft op de schouder van Jungkook. Hij wreef in mijn haar. We kwamen aan en we liepen het ziekenhuis in. We melde ons aan en gingen in de wachtkamer zitten. Na 10 minuutjes kwam de dokter en we liepen achter hem aan. We kwamen aan en ik gin naast V op bed zitten het leek wel of hij sliep Jungkook kwam naast me zitten en glimlachte naar me. Ik lechte weer mijn hooft op de schouder van Jungkook en zei" gaat het goed komen met V".
POV JUNGKOOK
Ik ging naast Vera zitten en ze lechte haar hooft op mijn schouder. En zei" gaat het goed komen met V" ik zei" natuurlijk Vera alles komt goed " zei glimlachte naar me. De rest kwam ook en zag ons zitten en lachte. Jin kwam ook naast ons zitten en zei" het komt alemaal goed" en hij glimlachte. De dokter kwam en zei" als het goed is is hij om 3 maanden uit koma". Ik knikte. Ik was zo blij van binnen maar het mocht voor mij nog vroeger zijn maar het is re minste iets. Op de terug wag naar huis zei Vera" hoelang zijn 3 maanden". Ik zei" Jin leg het even uit want hoe moet je dat uitlegen". Jin deed een zucht en zei" zijn ongeveer 12 weken" ze knikte." oke dankjewel Jin" zei Vera.
POV VERA
We kwamen aan en ik liep op Jungkook's schouders naar binnen. Toen we binnen kwamen zei Suga" maar bij een verjaardag horen ook cadeaus" hij gaf me me eerste cadeau en ik scheurde het opem het was al heel groot maar toen kwam er een beer heel schattig. Ik keek Suga heel schattig aan en zei" dankje die is echt leuk" maar toen pakte Donder de beer af en rende naar boven ik rende achter hem aan maar kreeg hem niet maar toen kwam de rest aangerend en helpte me. Ik lachte en we hebben 30 minuuten gerend maar hebben hem niet gekregen maar toen kreeg ik kreeg een idee ik rende naar mijn kamer en pakte Donder's lievelings speeltje en rende naar onder en roepte Donder en ik piepte het speeltje. Hij kwam en pakte het speeltje ik pakte de beer en ging weer op de bank zitten. ik kreeg nog een cadeau van RM. Ik scheurde hem open en er kwamen allemaal teken spullen uit. Ik lachte en zei" bedankt RM". Hij lachte en stoote Jungkook aan. Jungkook pakte achter hem iets opeens kwam er een best groot cadeau. Ik scheurde het open en er kwam een cd uit. Ik las op de achter kant en ik zag overal mijn naam staan ik rende naar de cd speler en stopte hem erin. Ik luisterde maar het waren liedjes over mij van V. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik V miste Jin zag het en liep naar me toe en knuffelde me en zei" het komt goed met V". En hij glimlachte. Hij ging naast me zitten op de grond. En sloeg een arm over me heen.Sorry voor dit korte deel maar heb het heel druk. Zoals jullie weten is er een verjaardag geweest van Vera en het was moeilijk voor Vera omdat V er niet bij was.
759 woorden.
JE LEEST
Vera Woont Bij BTS
AvontuurMijn ouders zijn dood en mijn zus is verdwenen en dus ik kom bij bts terecht en er gebeurt van alles dan ben ik weg en dan wordt ik gepest. En wat is er met Jungkook. Dat lees je in dit boek.