help!!!

59 5 4
                                    

POV VERA
Het was nacht iedereen was in slaap gevallen en Jungkook was zelf in slaap gevallen op mijn schouder. Ik legt het hoofd van Jungkook op Jin's schouder en liep naar de deur maar opeens begon iemand te praten" waar ga je  heen en je moet wel slapen he" ik keek om en zag dat Jin wakker was. Ik zei" ik moest voor Mark midder nacht om 1 uur naar hem heen gaan hij moest wat belangrijks vertellen" hij knikte maar zei toch" doe verzichtig". Ik knikte.en ik liep naar de deur en klopte zachtjes en Jin deed alsof hij sliep en de deur ging open en Mark pakte me bij me arm en trok me door en deed de deur weer opslot. Hij trok me mee. En hij liep met me naar de kelder. En duwde me tegen de muur van de kelder en zei" waarom wil je noet bij mij blijven Vera". " ik vindt het gewoon leuk bij BTS is krijg alles ik heb alle liefde ik heb gewoon wat ik nodig heb" zei ik." nu ben je echt te ver gegaan Vera" zei hij. Hij duwde me op de grond. En ging naar de deur. En sloot hem en deed hem op slot. Ik dacht niet alweer alleen zonder BTS. En ik had honger is heb al 2 dagen geen eten gehad. Ik liep naar de deur en riep" Markkkkk!!!!!!!!" ik hoorde hem naar onder rennen. En deed meteen de deur open. En zei" wat is er"." Ik heb honger". " ik haal wel wat Vera" zei hij en hij liep de trap op maar deed de deir wel weer eerst op slot. Hij kwam even later weer naar onder en er lag een pannekoek met stroop op. Ik zei" bedankt en de jongens hebben die ook". Hij knikte. en liep weer weg maar weer eerst op slot. Ik ging naar het hoekje en ging miin pannekoek eten maar hij was helemaal niet lekker. Maar heb hem toch opgegeten want anders ging ik dood. Maar toen viel ik in slaap.
POV JUNGKOOK
Ik werd wakker. En Jin had de hel nacht niet geslapen maar toen zei ik bezorgd" waar is Vera" en ik kreeg tranen in mijn ogen. Jin zei" ze zei dat ze naar Mark moest om 1 uur snachts maar ze zei ook dat ze over een paar minuutjes terug zou zijn maar ze is er nog niet" en er rolde een traan over zijn wang. Opeens begon ik ook te huilen. Jin kwam naar me toe en knuffelde me. En zei" het komt allemaal goed" ik werd boos en flipte een beetje uit." Jin jij zegt altijd alles komt goed eerst bij V is het ook niet goed gegaan hij ligt nu in coma en nu zeg je het weer en weet zeker dat het weer niet goed gaat" en ik werd rood. Opeens keek Jin geschrokken. Opeens voelde ik me heel schuldig. Ik zei" oh nee wat heb ik gedaan sorry oh nee sorry Jin" ik begon nog harder te huilen. Hij keek nog bozer"ik probeerde je alleen gerust te stellen hoor" en hij liep van me weg. Ik ging aan de andere kant van de kamer zitten. Bijna huilent ik kon er niet tegen dat ik ruzie had.

^zo zat ik^Ik wist niet hoe ik het moest oplossen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^zo zat ik^
Ik wist niet hoe ik het moest oplossen. Opeens kwam Suga naast me zitten en zei" weet jij wat er met Jin is" ik begon te huilen. En ik zei boos" we hebben ruzie ja laat me met rust". En Suga keek raar naar me en stond op en liep weg. Hij liep naar J-hope RM en jimin en begon te praten met een verschrokken blik. Ik begon weer te huilen ik kon het niet meer. Opeens klopte iemand op de deur en de deur ging open. Het was Mark en had 7 borden eten bij zich en hij zei" voor Vera moest ik eten brengen". En hij glimlachte. Ik glimlachte niet terug. Hij liep naar mij en vroeg" wat is er Jungkook". En hij probeerde mij te laten lachen maar ik antwoorde niet. Opeens "bam"!!! De deur was dicgt gevallen Mark rende naar de deur en probeerde eruit te komen. Maar het ging niet. Er liep een traan over zijn wang. J-hope liep naar hem toe en knuffelde hem. En zei" het komt allemaal goed" opeens werd ik helemaal rood en Jin zei" ik zou voor Jungkook niet die zin zeggen hoor". Ik werd boos en zei" jin stoppen ik heb al geprobeert geen ruzie te keijgen maar jij wou het niet en dit vind ik niet meer leuk" toen stond hij ook op en zei" moet jij voral zeggen jij flipte uit". Toen werd ik nog bozer. En toen flipte ik helemaal uit" ga toch weg lelijk iemand jij kan nooit wat aannemen" toen keek jin heel boos" ga jj toch weg ga dan ga weeeg" ik liep naar de andere kant van de kamer en begon allemaal scheld worden te zeggen. Zoals dit" lelike kwakbol kut ruzie haat dit ga weg". Maar toen liep Suga naar Jin en zei" hoe kunnen Jungkook en Jij zo grote ruzie hebben dan". Hij draaide met zijn rug naar Suga. En toen flipte Suga ook nog uit" waarom negeer je me Jin". En hij werd rood.

Zo deel 15 al het gaat helemaal niet goed met jin en jungkook en vera is gesplits van BTS maar de deur is dicht gevallen dus Mark zit nu ook opgesloten dus Vera is helemaal alleen.
924 woorden.

Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu