attractie park

96 7 2
                                    

POV VERA
Ik werd wakker en rende naar mijn raam en deed hem open en ging me douchen en deed kleren aan en ging naar J-hopes kamer en sprong op hem en zei" wakker worden".  En rende zijn kamer uit naar SUGA'S kamer en sprong op hem en zei ook" opstaan". En rende naar onder en. dekte de tafel met kaarsjes. En J-hope en Suga kwamen naar onder en zeiden" waarom heb je ons wakker gemaakt het is pas 10 uur". En ze gingen aan tafel zitten. En ik zei" wacht heel even" en ik ging voor de trap staan en riep" wakker worden!!!!!!!". En iedereen kwam in pyjama vood de trap staan met geward haar en V zei" waaeom zo vroeg". " omdat ik vandaag leuke dingen wil gaan doen en ik heb al kaartjes gekocht ohhh wacht doe wel oude kleren aan". En ik ging naar Suga en J-hope en zei" ga even oide kleren aan doen".
10 minuutjes later
We zaten aan de tafel en aten goed. En ik gaf Jin het adres maar hij wist wel niet wat het was maar dat was het leuke. En we stapte in de bus en we reden erheen. En iedereen sprong meteen uit de auto en rende naar de ingang behalve J-hope die had tranen in zijn ogen ik liep naar hem toe en zei" wat is er". En ik had ook een sip gezicht door hem en hij zei" ik ben bang voor al die attractie maar ik wil het niet voor jou verpesten". En hij begon te huilen. SUGA kwam aan gerend en zei" wat is er J-hope". En J-hope zei"  ik ben bang voor al die attractie". "kom ik ga met je mee" zei ik. "oke ik vertrouw je Vera" zei J-hope. Maar toen riep Jungkook" kom nou Vera met de kaartjes".  " ja ik kom al kom J-hope". En ik liep met J-hope naar de kassa en gaf de kaartjes. Maar toen viel V wat op" Vera kom je eigelijk aan het geld voor de kaartjes". En hij keek heel raar. En ik zei" ja dat is het mysterie V" en ik grinnikte. En we liepen naar binnen. En Jungkook wees naar een achtbaan doe duizende keren over de kop ging en zei" daar wil ik in". " oke dan gaan we daar toch heen " zei ik. Toen de andere daar in gingen gingen J-hope en ik op een bankje zitten en J-hope zei" waar heb je dat geld vandaan". En ik zei" ik heb gezongen op straat voor geld". " wanneer dan Vera want je bent altijd thuis geweest en hoe kom je aan de vergunning". En ik zei" als school uit was want ik had een hoedje in mijn tas gedaan omdat ik een dagje met jullie eruit wilde en ik heb een vergunning gekocht". " Slim van je maar ik wist al tot je slim was Vera" zei J-hope. En toen kwamen de andere en V kwam naar me toe en zei" hoe kom je aan het geld hier voor Vera" en hij keek me bezorgd aan. Ik zei" moet je aan J-hope vragen die weet het" en ik greinzde. Hij keek me boos aan en liep weg. Ik rende hem achteraan. Maar toen viel ik en zat ik helemaal onder het bloed. Meteen kwam V naar me toe en zei" gaat het ohhh waarom was ik zo boos" en toen begon hij te huilen. Maar toen zei ik" nee het licht aan mij ik wou het niet zeggen" en ik sloeg een arm om hem heen. De andere kwamen aan gerend. En zeiden" gaat het Vera". Ik zei" ja hoor".
POV V
Ik liep boos weg maar toen zag ik tot Vera viel en helemaal onder het bloed zat dus ik rende naar haar toe en vroeg meteen of het goed met haar ging maar ik moest gewoon niet zo eigewijs doen ik ben zo dom geweest. En toen kwam mijn bodyguard en deed Vera een beetje genezen ik zei" dankje man". En ik knuffelde hem. En ik deed Vera op me rug en we liepen naar de volgende attractie. En toen begon Vera opeens te praten tegen mij en ze zei" ik ben na school ben ik op straat gaan zingen voor geld en dat vond ik heel leuk maar ik moest wel een vergunning dat was al mijn spaargeld maar ik heb wel een leuk uitje geregeld" en toen gaf ze me een kus. En toen waren we aangekomen maar toen zei Vera" hier wil ik met jou in V". En ik zei" ja is goed want dat kan toch met je been". En we gingen zitten. En we vertrokken maar toen pakte Vera mijn hand en kneep erin en zei met tranen in de ogen" ik ben bang".
POV JUNGKOOK
Ik zag toen ze gingen dat Vera in de hand van V kneep en wat zei volgens mij tot ze bang was. Maar toen ze eruit kwamen had V een rode hand. En V lachte erom toen ik vroeg" wat is er met je hand". En hij zei" Vera was bang en kneep in me hand". En V en Vera begonnen te lachen en ik zei lachend" het gaat weer goed met jullie twee he". En ze zeiden in koor" ja". En we liepen naar de volgende attractie. En daar wou Vera en V weer in dus wij weer wachten maar tien rende ik ze achterna en zei" ik wil ook mee want je kan bij deze met zijn 3tjes  naast elkaar zitten". " oke is leuk" zei V. En we stapte in en Vera hadden we voor de veilig heid midden in gezet. En het was heel hard maar Vera had super veel lol en toen zijn we nog 3 keer gegaan. En bij de derde keer gingen Suga RM J-hope achter ons zitten. We hadden super veel lol allen attracties waren leuk. En Vera had super veel lol. En we hadden een super dag en toen gingen we naar huis en was Vera in de auto in slaap gevallen. Maar toen begon J-hope te praten en hij zei" Vera heeft wel veel voor ons over nu heeft ze geen spaar geld meer". En toen vroeg Suga" maar haar spaargeld is niet genoeg voor de tickets waar heeft ze het geld dan vandaan". En toen vertelde V het verhaal van zingen op straat voor ons. En toen zaten we bijna te huilen maar toen voelde ik een hand op mijn schouder. En toen zag ik Vera en die zei" ik heb het voor jullie over jullie zijn de beste". En ze glimlachte. En toen we aan kwamen hadden we pizza besteld en die was heerlijk.
POV J-HOPE
Toen we de lekkere pizza op hadden heb ik Vera naar bed gebracht ik deed haar pyjama aan en legde haar in bed en zei" het was een dag om nooit te vergeten". En ik gaf haar een kus. En toen liep naar onder en de rest zat voor de tv en ik zei " ik ga naar mijn kamer nog wat dingen doen en daarna ga ik slapen". " is goed J-hope" zei Suga. En ik liep naar boven. En toen hoorde ik Vera zingen ik leunde tegen de deur om te luister maar toen leunde ik op de deur klink en ging de deur open en Vera begon super hard te lachen en de rest kwam naar boven gerend en ze belde naar de dokter want ik had super veel pijn. En Vera sliep en tien kwam ik thuis van de dokter en zagen ze tot ik een gebroken arm had en tot het in het gips zat.
POV V
J-hope kwam thuis en zat in het gips ik sprinte naar hem toe en sloeg een arm om hem heen en hij zei" ik wil naar bed ik ben moe". Ik zei" oke kom we gaan naar je kamer". En ik legde J-hope in bed en de rest en ik ging ook naar bed.
Hoi jongens en meisjes ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden zet even in de reactie wat jullie ervan vinden. Zoals jullie weten is er een verassing van Vera geweest en waren ze in een attractie park en is vera gevallen en J-hope in het gips.
1397 woorden.

Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu