POV VERA
Ik werd wakker van iemand die op me sprong en toen zag ik een super blije kop en zei ik" Suga wat moet je nou weer" en Suga zei" nou zeg ik kwam leuk nieuws vertellen". En hij keek sip. En ik zei" wat voor nieuws dan". En Suga zei" ik heb je tweelingzus gevonden" en ik spring op en zei" wat moet ik aan doen want we gaan naar haar toe" en Suga zei " doe een leuk setje aan" en ik rende naar de badkamer en deed kleren aan.Mijn setje
Ik kwam uit de badkamer en zei tegen Suga" is dit goed". En hij zei" je bent beeld schoon". " maar waar is ze dan" zei ik. En hij zei" dat vertel ik na het eten" en ik keek boos. Hij zei" kom we gaan eten". En we liepen naar inder en de rest zat inder op de bank. En V zei" zo waarom zie jij er zo mooi uit" en hij glimlachte. Ik zei" ik weet ves tot jullie ook hebben geholpen zoeken" en ze keken raar. En ik dacht zouden hun nou helpen met zoeken of niet? En ik ging naast V en Jungkook zitten en vroeg aan Jungkook" hebben jullie meegezocht" en hij zei" nee J-hope en Suga hebben gezocht en V weet er niks van". En hij keek sip naar V en V keek geschokt en zei" maar waarom hebben jullie dat wat het ook is geheim gehouden". En hij liep naar boven. En ik zei" jongens ik ga even naar V" en ik liep naar de kamer van V. En klopte aan en zei" mag ik binnen komen". Maar de deur zat opslot en hij zei niks terug. En ik probeerde de deur open te maken maar het ging niet en ik riep de rest" jongens V zegt niks en de deur is opslot"!! De rest rende naar boven en Jungkook tilde me op en RM deukte de deur in en V lag op te grond. En nergens bloed maar lag dood stil met de oogen dicht ik pakte de telefoon van Jungkook en belde 112 en Jungkook pakte hem zei " mijn vriend lig hier stil met ogen dicht op de grond kom snel". En hij hing op. En de ambulance kwam binnen een paar seconden en ze gingen V meteen onderzoeken. En toen kwam een dokter en zei" hij moet naar het ziekenhuis". En RM zei" oke is goed". En hij ging naar het ziekenhuis.
POV RM
Vera riep me en ik rende naar boven. En de deur zat opslot en dus trapte de deur in en daar lag V op de grond en toen heeft Jungkook snel de ambulance gebeld en nu ligt hij in het ziekenhuis. En ik liep met de rest naar onder en Vera zei" ik ga naar me kamer". Ik dacht er is iets met Vera dus ik ging naar haar kamer en klopte op de deur en zei" mag ik binnen komen Vera" en ze antwoorde" kom maar binnen". En ik liep naar binnen haar stem klopte ook niet maar toen zag ik het. Ze lag te huilen in haar kussen ik ging naar haar toe en ging naast haar zitten en zei" wat is er". En ze zei" het komt door mij tot V nu in het ziekenhuis ligt". En ze begon meer te huilen. Toen pakkte ik mijn telefoon en appte naar Jungkook.
App jungkook:
RM: Jungkook kom naar Vera's kamer.
JUNGKOOK: waarom.
RM:kom nou maar.
Einde gesprek
Jungkook kwam de kamer binnen en ik trekte Jungkook in een hoek en zei" Vera denkt dat V door haar in het ziekenhuis ligt maar dat is niet zo en ik krijg haar niet stil". " oke is goed ik krijg haar wel stil ga maar naar de rest onder die hebben ook hulp nodig". Ik ging naar onder. En iedereen zat op de telefoon. En ik keek bij iedereen op de telefoon en zaten ze naar foto's van V en hun zelf aan het kijken. Ik zei" jongens V redt het wel we gaan morgen naar het ziekenhuis en gaan we kijken of het goed gaat met V". En iedereen begon te huilen. " wat is er jongens" en Jimin zei" het ziekenhuis heeft net gebeld en V ligt in coma" en iedereen begon harder te huilen. Ik schrok erg en begon te huilen en rende naar me kamer.
POV JUNGKOOK
RM roepte me omdat Vera zei dat het haar schuld was van V en zei tot ik haar moest troosten. Dus ik zei dat RM naar onder kon gaan. Ik ging naast Vera zitten. En zei" Vera jij hebt niks gedaan" en ze begon minder hard te huilen. En ik knuffelde haar en begon haar te kietelen. En ze begon super hard te lachen. Maar toen werd ik gebeld het was SUGA en ik nam op. En toen ik ophing begon ik te huilen. En Vera vroeg" wat is er Jungkook ik vindt het niet leuk als je huilt dan ga ik ook huilen" en ze knuffelde me. Ik zei" V ligt in Coma" en ik begon super hard te huilen. En nu zag ik dat Vera niet wist wat Coma was. Ik zei" als je in Coma ligt dan slaap je heel lang maar echt super lang" en Vera begon ook te huilen. En toen gingen we tegelijkertijd elkaar knuffelen. En Vera zei" Jungkook ik wil naar Jin". Ik zei" oke kom we gaan naar Jin toe".
POV JIN
Jungkook en Vera kwamen de trap af. En Jungkook zei" Jin ze wil even bij jou zijn". Jin knikte en zei" kom maar even hier Vera" en hij ging zitten. En Vera ging op een been zitten. En zei" zou het wel goed komen met V" en ik zei" ja tuurlijk hij heeft BTS bloed net als jou dus hij red het zeker" en ik glimlachte en zij glimlachte terug. En ze knuffelde me. En toen kwam rm naar onder en liep naar de kwuken en kwam op de bank zitten met een stuk taart en begon te eten en Vera en ik begonnen tegelijk te lachen. En RM zei" wat is ik eet gewoon" en hij begon ook te lachen. En toen zei Vera" Jin ik heb honger wil je pizza bestellen" en ik knikte en pakkte de telefoon. En na 10 minuutjes hadden we de pizza en hadden we lekker gegeten. En toen brag Jin me naar bed. En gaf me een lus en zei" het komt allemaal goed".Zo dit is deel 11 ik hoop dat het jullie het leul vonden sorry dat er zo lang niks is uitgekomen maar ben druk bezig met wat anders sorry maar deel 12 woord ook heel spannend zoals jullie nu weten ligt V in coma omdat de rest een verassing hadden maar het V niet hadden verteld.
1144 woorden.
JE LEEST
Vera Woont Bij BTS
AdventureMijn ouders zijn dood en mijn zus is verdwenen en dus ik kom bij bts terecht en er gebeurt van alles dan ben ik weg en dan wordt ik gepest. En wat is er met Jungkook. Dat lees je in dit boek.