manage

87 6 4
                                    

POV V
Ik werd wakker en deed mijn paardrij kleren aan en ging naar Vera's kamer. En deed de deur open en ging op haar bed zitten. En zei" schat opstaan we gaan wat leuks doen". En ze zei" echt waar". " ja kom opstaan" zei ik. En ik deed haar mooie kleren aan.

^ Vera's kleren ^POV J-HOPEVera en V kwamen naar onder en wij hadden allemaal een cap vast en paardrij kleren aan En Vera zei" omg we gaan toch niet paardrijden he"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^ Vera's kleren ^
POV J-HOPE
Vera en V kwamen naar onder en wij hadden allemaal een cap vast en paardrij kleren aan En Vera zei" omg we gaan toch niet paardrijden he". En suga liep naar haar toe en gaf een envelop en zei" maak maar open". En ze maakte hem open en kwam een kaart uit waarop stond dat ze een pony mag gaan kopen. Maar toen zei ze" nee dit kan niet waar zijn" en toen werd ze helemaal rood. " uhhh wat zou er zijn" vroeg SUGA aan mij. En toen begon ze heel raar te doen ze begon te dansen. En zij knuffelde SUGA en zei" dankje dankje en nog duizend keer dankje". "Gaan we nu" vroeg ze aan SUGA. " nee ik moet eerst nog wat doen kom even mee Vera naar je eigen kamer" zei SUGA. En ze liepen omhoog.
POV SUGA
En SUGA gaf haar een kado. En ze maakte het open. En ze ging naar de badkamer en deed het aan. Het was een paardrij kleren.

POV JIMINIIk ging naar onder maar IK ging naar SUGA en zei" hoe kom je eraan"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


POV JIMIN
IIk ging naar onder maar IK ging naar SUGA en zei" hoe kom je eraan". " zelf gamaakt" zei SUGA.
en ik rende naar de rest en zei" SUGA heeft het zelf gemaakt". En iedereen zei tegelijk " omg dat is echt cool". " kom we gaan" zei JIN. En we gingen.
POV VERA
We kwamen aan en er kwam een mevrouw en zei" jij bemt zeker Vera". " ja mevrouw" antwoorde ik. "nou dan kom maar eens mee ik ga je een paar paarden geven mag je mee knuffelen en op rijden en dan moet jij zeggen welke je mee naar huis wilt" zei de mevrouw. " oke is gied" zei ik. En eerst gaf ze me Elmo en die was echt super snel en druk.

 En eerst gaf ze me Elmo en die was echt super snel en druk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu