album

79 6 0
                                    

POV VERA
Ik werd wakker en Deed mijn gordijn open en deed me aan kleden en sprong op mijn stoel bij mijn bereau en deed mijn laptop aan. En begon muziek te luisteren. En ik deed mijn dagboek bijwerken. Maar toen kwam suga binnen en zei" kom je naar de studio J-hope is daar ook we gaan voor het album weer een nieuw liedje schrijven". Ik zei" ja hoor wacht even ik kom er zo aan". En ik glimlachte naar hem. Ik sloot de laptop af en liep naar de studio. Maar toen ik binnen liep zag ik dat J-hope in het gips zat ik rende naar hem en vroeg" hoe komt dat" en ik keek sip. Hij zei" toen ik viel gisterenavond he door je deur toen had ik super erg pijn en ben nog naar de dokter gegaan en dus had ik een gebroken arm" en hij begon te huilen. En knuffelde hem en gaf hem een kus. En zei" ik ben zeven maar ik heb gevoelens en nu voel ik me schuldig dat ik gezongen heb en dat je daarom een gebroken arm heb het is allemaal mijn schuld" en ik begon te huilen.
POV J-HOPE
Vera zei dat zij het allemaal had gedaan maar dat is helemaal niet waar maar nu is ze verdrietig maar dat hoef helemaal niet. Dus ik knuffelde haar en zei" je hebt niks gedaan jij bent niet schuldig schat" en ik gaf haar een kus en ze zei" maar ik heb het toch gedaan J-hope". "Nee schat jij hebt niks gedaan kom we gaan het laatste liedje verzinnen". En Vera glimlachte. We hadden het liedje klaar. En we gingen oefenen maar Vera kon maar een woord niet uitspreken dus hebben ik en Vera een zin omgeruild en nu gaat het goed dus we gaan het opnemen maar toen we op de plek stonden kwam V binnen en zei" we gaan eten jongens". Ik zei" oke is goed". En we liepen naar Onder en ik liep naar de tafel en toen gingen we zitten en zei Ik" we gaan na eten door met de verrassing" en ik glimlachte naar Vera en Suga. We hadde lekker gegeten en Vera ik en Suga gingen naar boven naar de studio. En we begonnen met zingen en toen we hadden gezongen deden we het als album branden. En we pakte het in. En ik appte de andere.
Groepsapp BTS
J-HOPE: jongens kom naar de bank toe.
RM: waarom.
JIN:ja waarom.
J-HOPE: kom gewoon naar de bank.
Einde gesprek
POV VERA
We brande het als album en ik pakte het in. En J-hope appte de andere tot ze naar de bank moest komen we pakte de microfoons. En Suga ging kijken of ze al op de bank zaten. Hij zei" alleen nog Jin dan zijn we kompleet en hij keek nog een keer en zag dat Jin op de bank zat en zei" ja we kunnen". " oke is goed" zei J-hope. En hij ging op de trap staan met de microfoon en allen lichten ging uit en maar nog een licht boven hem was aan. En hij zei" jongens en meisjes hier is Suga" en Suga kwam ook op de trap staan en Suga zei" jongens en meisjes hier is graag tromgeroffel" iedereen deed tromgeroffel " hier is Veraaa" en ik kwam met het kado in de handen midden in en zei" hoi heel Bts en half gezin wij 3tjes hebben een kado gemaakt voor jullie. En ik ging naar onder en Suga en J-hope liepen achter me. En ik vroeg aan de rest" graag naast elkaar zitten". En ik ging voor ze in het midden staan en glimlachte naar ze. En zei" jullie doen allemaal 1 hand op de strik en trekken dan ja begrepen" en de rest zei"is goed schat". En ik lechte op V schoot het kado want V zat in het midden en zei" leg de hand op de strik". En iedereen deed het. En zei ik" trekken". En ze trekkte en ze gingen allemaal lachen toen ze een album zagen. En V liep naar boxen en ging het luisteren en iedereen ging dansen. En Jungkook kwam naar me toe en zei" je zingt echt goed wil he geen zangeres worden". En ik zei" nee liever niet". En V had het gehoord en kwam naar Jungkook en ik  en zei" waarom zing je niet een liedje met Bts helemaal mee". En hij glimlachte.
POV V
Ik zag en hoorde wat Jungkook zei en dus liep ik naar ze toe en zei of ze geen liedje met ons wou doen. En de zei" dat zou ik leuk vinden" en ze bloosde. En ik gaf haar een kus. En ik riep naar de andere die zaten de dansen" jongens Vera wil een liedje met ons maken" en ik glimlachte. En Jimin zei" je hoeft niet zo te schreeuwen. En Jimin deed de muziek zachter. En ik ging naar de muziek toe en zetten hem harder. En Jimin kwam naast me staan en zetten hem zachter. En ik weer harden. En Jimin weer zachter ik werd gek en werd helemaal rood. En zette hem harder. En Jimin keek boos en weer harder. En PAM  en hij was stuk. En Jimen en ik werden boos. En Vera begon opeens te huilen en zei" ik vind het niet leuk als jullie ruzie maken. En ze ging huilend de trap op naar gaar kamer.
POV VERA
Ik zag hoe V en Jimin ruzie maakte en dat vond ik niet leuk dus riep ik" ik vind het niet leuk als jullie ruzie maken". En ze luisterde niet en dus huilde ik en ging naar me kamer. Een paar minuutjes later kwam V binnen en ik deed mijn hoofd in me kussen.en hij kwam naast me zitten op mijn bed. En zei" sorry dat ik net ruzzie maakte met Jimin" en ik keek hem aan. En zei" dankje maar is het wel al goed met Jullie" en ik keek raar. En hij zei" ja natuurlijk Bts maakt nooit ruzie en hij gaf me een kus en zei"kom we gaan eten" en ik zei" wie het eerste is".

Ik hoop dat jullie deel leuk vonden zet dat even in de rea en zoals jullie weten heeft bts een album gemaakt en gaat Vera zingen met heel bts en is er ruzie tussen V en Jimin geweest.
1076 woorden.

Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu