hoe vaak nog Vera!!!

99 6 0
                                    

POV JUNGKOOK
Vera kwam thuis en trok me mee naar boven. En liet in haar kamer haar gezicht zien en zij" help me". En dus ik rende naar onder en pakte doekjes en verband. En RM  vroeg "kan ik helpen". " nee hoeft niet er is wat wat ik niet mag door geven ik vertel het als ze naar bed gaat" zei ik en rende weer naar boven. En ik verzorgde de wonden van Vera. Toen na 10 minuutjes was ik klaar en gingen we naar onder. En we gingen eten we hadden tosti's. Na het eten was het half 8 en bracht SUGA haar naar bed en toen hij kwam begon ik te vertellen wat er boven was.
Gesprek aan tafel:
JUNGKOOK:" ze trok me mee en ze was weer helemaal onder de wonden en bloed en zei" help me" met tranen in de ogen".
RM: "Omg we moeten haar helpen maar dan moeten we weten wat is".
V:" ik ga het uitzoeken".
JIN: "V ik help je".
RM:"ik ook".
SUGA:"ik ook".
J-HOPE: " ik ook".
JUNGKOOK :"ik help natuurlijk ook".
JIMIN:" ik ook".
Einde gesprek

POV JUNGKOOK:
En we gingen naar bed. En ik deed me pyjama aan en ging in bed liggen maar toen ging de deur open en toen zag ik Vera. Ze kwam naar me toe. En zei" wil je me morgen komen ophalen Jungkook". En ze begon te huilen. Ik zei" ja hoor ik bescherm je hoor ik ben er altijd voor je".en ze was alleen maar aan het snikken" ik wil je het wel zeggen maar dat mag niet" zei Vera. "kom ik breng je naar bed schat" zei ik en ik legde haar in bed en las nog een verhaaltje voor van 3 minuutjes. En gaf haar nog een kusje. En ging naar me bed en stuurde een appje en kreeg meteen een appje terug.
Groepsapp BTS
JUNGKOOK: "Vera kwam net naar me toe en zei iets raars".
V: " wat!!!"
JIN:" zeg het dan".
JUNGKOOK:" rustig".
JUNGKOOK:  ze zij dat ze het me graag wou zeggen waar door ze bloed heeft maar ze mag het niet zeggen".
V: "ik heb een idee".
RM:" wat".
V: " jungkook blijf leuke dingen doen want dan zegt ze alles tegen je ook dat".
JUNGKOOK: "oke doe ik".
Einde gesprek

POV SUGA
De volgende morgen. Ik ging naar Vera's kamer maar opeens was ze weg ik moest haar wakker maken maar ze was weg. opeens tikte iets op mijn schouder. En opeens keek ik achter me en stond daar Vera. Ze had een boterham vast. En gaf de boterham aan mij. En zij kom we moeten naar school ik heb al gegeten. En we stappte in de auto. En reden naar school. Toen ze op school kwam deed ze raar en zei" kom mee naar de klas pleas". En natuurlijk zei ik" ja is goed wacht ik sluit de auto af". Maar toen ik me omdraaide...

Sorry sorry en nog eens sorry voor dit korte hoofdstuk maar ik wist niks meer en anders klopte de titel niet meer. Maar zoals jullie nu weten is ze alweer met bloed en wonden thuis gekomen en V een goed idee had" met meer met Vera doen en tot ze dan mischien je meer vertrouwd".
545 woorden.

Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu