waar is Vera

216 6 3
                                    

(Pov V)
We werden wakker en Vera lag nog te slapen ik moest haar wel wakker maken omdat we zo naar de regisseur moeten gaan. Maar het kost me wel moeite." Vera wakker worden".ze werd wakker en ik zei" we moeten zo naar de regisseur". Het was veel te vroeg.  Want het was 6:00.we stonden op en ik deed Vera douchen en gaf haar kleren en ging me zelf douchen. Dit was Vera.

^ Vera's look ^Ja ze is wonderschoon

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^ Vera's look ^
Ja ze is wonderschoon.we gingen naar de andere maar die waren nog niet wakker. Dus Vera sprong op JUNGKOOK en riep "wakker worden".en hij wakker en begon te knuffelen met Vera ik lag half in een deuk. En toen begon hij ook nog Vera te kietelen en ik ging alvas de rest wakker maken toen hun zaten te spelen. RM ging naar Jungkook en zij dat hij zich snel moest gaan klaar maken. En hij deed dat super snel. We kregen een broodje met kipfilet en gingen naar de regisseur en dat was 1 uur rijden en in die tijd keek Vera filmpjes op mijn gsm want dat mocht voor mij. We kwammen aan en Vera wist niet dat het zo'n knappe man was.

 We kwammen aan en Vera wist niet dat het zo'n knappe man was

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij zag me en vroeg aan Jin" waarom is dat meisje hier". jin zei" dat is Vera zei is ons pleegkind en ze komt kijken en luisteren". Hij zei " oke is goed maar dan moet ze niet kletsen"."oke dat doet ze niet". We zongen en zongen maar opeens riep Jin" waar is Vera"!!!!!!! Iedereen ging haar meteen zoeken en opeens zag Jin tranen in v's ogen hij ging hem troosten. Opeen zegt RM waar is de make-up vrouw. Opeens zag SUGA de diadeem van Vera liggen voor de meisjes kleren kamer. v hadden ze gekozen om in de meisjes kleed kamer te gaan. Hij ging en hij doet de klink omlaag en ging kijken opeens komt v haard aangerend en zeg met tranen en huilend " jongens kom mee". Opeens lag daar Vera met bloed op de grond en in de badkuip lag een mes maar op het mes laggen haren van de make-up mevrouw. Iedereen begon te huilen want daar ligt Vera met bloed op haar armen en benen. Ze belden de politie en de ambulance ze kwamen meteen. De ambulance pakte Vera en V JUNGKOOK  Jimin en Jin gingen mee naar het ziekenhuis en de rest helpt de politie voor onderzoek en de regisseur helpte ook de politie.
In het ziekenhuis
We kwamen aan in het ziekenhuis en we moesten op stoelen zitten tot dat ze klaar waren met Vera dan pas mochten we naar haar heen we waren heel Senuwachtig of alles goed met haar ging. Jimin zei" hebben we zo niet opgelet". V zei " nee hoor we hebben goed opgelet maar ik kan er niet tegen als het niet goed met haar gaat want ze geeft niks gedaan". JUNGKOOK ik hoop zo tot alles goed gaat en dat de politie spooren vindt van de boosdoener".dan komt verpleegster en zei" jullie mogen door gaan om naar Vera te kijken of willen jullie dat niet". JUNGKOOK zei" wel we komen naar onze Vera". We liepen achter de verpleegster aan en daar lag ze dan Vera vol wonden. Ze deed een oog open en zei zagt" ik hou van jullie". En toen gingen de ogen dicht. En de dokter kwam en zei " het gaat niet goed met haar de kans is klein dat ze het overleeft maar ze heeft nu echt rust nodig".
Terug naar de anderen
en we liepen met tranen en huilend naar de andere om het verhaal te vertellen. We kwamen aan en de andere kwamen aan gerend en vroegen" hoe gaat het met haar". V begon heel hard te huilen. jin zei" het gaat slecht met haar de kans is heel klein of ze het overleeft". En iedereen begon ook te huilen.

^ V huilend  ^En de regisseur zei tot we door moesten oefenen maar dat ging het niet goed dus hij zei dat we morgen opnieuw proberen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^ V huilend  ^
En de regisseur zei tot we door moesten oefenen maar dat ging het niet goed dus hij zei dat we morgen opnieuw proberen.we gingen naar het hotel. V en JUNGKOOK gingen naar Vera en v's kamer en gingen elkaar troosten.
3 weken later
Jungkook v en jin gingen weer naar het ziekenhuis. Ze gingen naar Vera die zag liedjes te luisteren van BTS. We liepen naar binnen en Vera ging zitten en riep " v jungkook jin ik heb jullie gemist wanneer mag ik naar huis"!!! Jin zei" dat weet ik niet maar ik weet wel dat ik je heb gemist wij allemaal en we waren zelfs aan het huilen 3 weken geleden". De dokter kwam binnen en zei" Vera gaan liggen het gaat heel goed met haar de eerste 5 dagen ging het niet goed maar nu gaat het super ze mag over een week naar huis maar ze heeft wel een gebroken arm"." praat maar even 5 minuutjes met haar" zei de dokter en hij liep weg. JUNGKOOK vroeg" wie had je meegenomen en je pijn gedaan". Vera zei " een mevrouw met met bruin krullend haar". V zei tegen Jungkook" de make-up vrouw". Toen kregen ze appjes in de groepsapp.
Bts groepsapp
SUGA: V hoe gaat het met Vera.
V: goed heel goed de make-up vrouw heeft het gedaan zei Vera.
RM: we pakken haar.
SUGA: we moeten zeggen tegen de regisseur dat ze onslagen moet worden.
V: ontslaan ontslaan ontslaan!!!
JIN:we gaan naar de regisseur.
Einde resprek
"We komen over een uurtje terug schat "zei V."anders blijf ik wel hier" zei JUNGKOOK.En ze gingen naar de regisseur. De anderen zaten daar ook en toen vertellen ze het verhaal. De regisseur zegt" ik ga eens goed praten met haar"." Is het anders goed als ik naar Vera weer ga"? "Ja natuurlijk V".en V ging weer naar Vera en daar was jungkook aan het praten met Vera.V kwam binnen. JUNGKOOK zei" ze is helemaal weer haar zelf". En V JUNGKOOK en Vera lachten en toen zei de dokter die binnen kwam "ze voelt zich zo goed met haar dat ze morgen al naar huis mag".
Zo ik hoop dat je dit deel spannend en leuk vond ik vind hem wel spannend het volgende deel wordt heet schatrig en leuk💜
Het volgende deel gaat over school.
1137 woorden.

Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu