wat is er?

120 6 0
                                    

Vera kwam thuis en rende met haar hoofd omlaag naar boven. V zei" ik ga wel even naar haar toe". En hij ging naar boven. En klopte aan bij Vera. En zei" mag ik binnen komen". En Vera ging met haar voorhoofd naar het raam tot V haar hoofd niet zag. En zei" kom maar binnen V". En V kwam binnen en vroeg " draai je om ik wil je schoonheid zien". En Vera draaide zich om maar met het hoofd naar onder. " Vera doe je hoofd omhoog". Maar Vera deed haar hoofd niet omhoog." doe hem nu omhoog". Maar deed het niet omhoog. " NU!!!!" en iedereen kwam kijken. En toen zei ze" ik wil het hoofd alleen aan Jungkook laten zien". En dus zei V" Jungkook ik heb je hulp nodig".en Junkook kwam eraan en zei" kom maar V ga maar". En V ging weg naar de andere onder want die waren al naar onder gegaan. Jungkook zei" doe je hoofd maar omhoog". En ze deed het hoofd omhoog. En hij schrok en zei " wat is er gebeurd schat". En ze zei" dat zeg ik niet sorry ". En. Hij haalde een paar verbandjes en pleisters en begon me te helpen. En V kwam kijken en ik deed me hoofd weer naar onder. Junkook ging naar V en zei " ga maar even weg ik heb foto's ik stuur wel door en zeg ik wat er is". "oke". En hij liep weg en zei Jungkook " doe je hoofd omhoog". En deed Vera het hoofd omhoog. En begon me weer te helpen.
POV JUNGKOOK
En toen we klaar waren gingen we naar onder en ging Vera spelletjes doen op mijn telefoon. En ik ging met de andere om de tafel want Vera had een koptelefoon op dus kon het nu en ging in de keuken zitten. En ik ging zitten en liet foto's zien hoe het gezicht eruitzag. Iedereen schrok en vroeg hoe het kon. Ik zei" dat wilt ze niet zeggen maar we moeten allemaal mee helpen om het haar te laten zeggen doen jullie mee". Iedereen zei" ja we doen mee allen voor een een voor allen".en we liepen naar haar toe en vroeg wat ze in de klas allemaal hebben gedaan. Zei Vera" ik heb eerst rekenen gedaan en daarna spelling en daarna taal en toen zijn we gaan buitenspelen en toen mochten we meteen naar huis".
Groepsapp bts
JUNGKOOK: horen jullie dat het is dus in de pauze gebeurd.
V: oke we moeten nog wat goeds vragen.
SUGA: maar wat?
RM: met wie ze heeft gespeelt.
JIN: ja.
JIMIN: wie gaat het vragen.
JIN: JIMIN.
SUGA: JIMIN.
V: IK.
JUNGKOOK: V.
RM: JIMIN.
JIMIN: oké ik doe het wel.
Einde gesprek
JIMIN ging naar Vera en vroeg" met wie heb je gespeelt bij het buitenspelen?". En Vera zij" niemand ik heb gezeten op een bankje". " en hoe lang". " 30 minuten". En Jimin liep weg en hij kwam naar v en zei" ze heeft niet gespeelt maar op een bankje gezeten 30 minuuten".
POV V
" oke dankje Jimin" zei ik. " we moeten nog wat vragen maar wat" zei ik. "als je het nu niet zegt dan gaan we het aan de juffrouw vragen" zei RM. " maar wie vraagt het" zei ik. "V" zei iedereen tegelijk. " oke ik doe het wel" zei ik. En hij ging naar Vera. En vroeg met tranen in zijn ogen" als je niet zegt dan gaan we naar de juffrouw" zei ik. En Vera zei" de juffrouw weet het toch niet". En ik liep naar de andere en zei" ze zei da... Maar RM onderbrak me en zei" we hebben het gehoord V"." en dus moeten we weer iets verzinnen". "wat nou als we gewoon eens naar de juffrouw gaan vragen" zei SUGA. " ja is een goed idee SUGA" zei JIN." wie stemt er op RM'S idee" niemand stak zijn zijn hand op" en wie kiest voor SUGA'S idee" en iedereen stak zijn vinger op zelfs RM. rm zei het is 5uur dus de juffrouw is niet meer op school dus doen we het morgen als we haar naar school brengen kom nu gaan we iets anders doen". Jungkook kwam naast Vera zitten en helpen en ik ging puzzelen en de rest gingen naar de kamers. 
De volgende dag.
POV JIMIN
Ik ging Vera wakker maken en ze deed haar uniform aan. En we aten nog wat en we gingen. We stappte in de auto en reden naar school. Vera ging met een meisje praten en stappte ik stiekem naar de juffrouw en vroeg" wat was er met Vera gebeurd bij het buitenspelen". En de juffrouw zei" uhhhh ik heb niks gemerkt ik ben wel de eerste 10 minuutjes bij haar gaan kletsen maar daarna had iemand pijn gedaan dus moest ik even gaan helpen en moest ik de rest binnen bij hem blijven". "Maar wat is er dan" vroeg de juffrouw. Ik zei met een boos gezicht " ze kwam met wonden en overal bloed thuis". En ik liep weg en de juffrouw keek heel erg bezorgd.
POV VERA
De juffrouw begon opeens over wat heel raars ze begon over hoe ik thuis kwam met bloed en wonden op mijn gezicht en wie dat hat gedaan en ik zakte onder mijn tafel maar de juffrouw zei" Vera onder je tafel uit komen". En dus kwam ik onder me tafel uit en iedereen begon me bezorg aan te kijken en dus ik zei" ik moet plassen en ik rende naar de wc en begon te huilen na 5minuuten kwam de juffrouw en vroeg wat er was gebeurd maar ik zei niks. En dus de juffrouw zei" blijf maar even wat later op school Vera". De school was uit en ik liep naar de juffrouw en ze gaf me een stoel. En begon met vragen stellen hier zijn 2 vragen die ze stellde
Liep je met iemand naar huis?
Andwoord: nee

LIEP JE METEEN NAAR HUIS?
Andwoord: mischien

En ik kwam thuis en iedereen schrok.

Zo sorry voor dit korte deel maar zo als jullie weten is er iets met Vera gebeurt maar niemand weet hoe het kan alleen Vera.
1026 woorden.

Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu