gekipnept!!!!

58 6 3
                                    

POV VERA
Ik stond vroeg op omdat ik weer naar school moest. Jungkook kwam binnen en zei" en heb je er zin in" ik knikte. Ik liep met Jungkook naar onder en at wat. Ik pakte me tas en stapte in de auto naast Jungkook en reden naar school. Ik stapte uit en Jungkook gaf een kus op me voorhooft ik gaf hem een terug en liep naar mijn klas. Ik kwam aan maar alles was donker en de deuren waren op slot. Ik probeerde de deur open te maken maar het ging niet en ik kon niet naar huis want ik woon heel ver weg met de auto is het al 1 uur rijden. Opeens pakte iemand me en trok me mee ik probeerde me los te wikkelen maar het ging niet wie was het hij had een zwarte muts op dus zag ik niks. Opeens werd alles donker.
45 minuuten later
Iemand schudde aan me en ik deed me ogen open opeens stond er iemand met een zwarte capuchon op. En hij deed het af en ik schrok. Het was mijn broer( mark). Hij trok me op en zei" je blijft voor altijd bij mij liefje". Ik kreeg tranen in mijn ogen en dacht dat ik V en Jungkook nooit meer kon zien. Hij zag het en gaf mij een knuffel. Maar ik fluisterde in zijn oor" mark ik wip terug waar ik hoor plz breng me terug". Hij rukte me tegen de muur en keek me boos aan " jij hoort bij mij en dan blijf je bij mij" en toen duwde hij mij op de grond. Ik begon te huilen hij liep naar de deur en deed hem open en daarna weer dicht en ik hoorde het slot dicht vallen dus hij heeft me opgesloten. Ik begon harder te huilen. Opeens zag ik dat mijn hele arm zat te bloede. Zo bleef ik 3 uur liggen.
POV JUNGKOOK
Ik reed naar school maar alles was donker en Vera was nergens ik schrok was er vandaag geen school en waar is ze dan nu. Ik reed super snel naar huis en stormde haar kamer in en zoeken voor waar ze zou kunnen zijn. Opeens kwam Jin snel naar boven gerend en zei" wat is er en waar is Vera" . Ik keek sip. Ik zei" er was vandaag geen school en ze is weg". Jin schrok en hielp mee om bewijs te zoeken. Opeens na 10 minuuten zei hij" ik heb wat" ik srinte naar hem toe en rukte het uit zijn handen. Het was een boekje ik probeerde het open te krijgen maar het ging niet ik moest een sleutel vinden. Toen kwam er wat in me op. Vera had mij verteld waar het sleuteltje lag ik sprinte naar het bed en gooide de matras eraf. En daar lag het sleuteltje. Ik pakte het en sprinte naar het boekje. Deed hem open ik bladerde erin ik zag dat het een dagboek was. Opeens vond ik een bladzijde over mark en toen las ik een zin en schrok. Mark is haar broer en mark heeft haar zeker ontvoerd. Ik knikte en Jin knikte ook en we rende naar onder en pakte de rest bij de arme en trokken ze in de auto. We kwamen aan en trapte de deur in. Ik keek door een raampje en zag daar Vera met een bloed arm liggen. Ik probeerde de deur open te maken maar het zat opslot. Opeens kuchte iemand achter me de rest schrok. Ik draaide me om. En zag Mark staan. Hij duwde me tegen de meur en sloeg me in mijn gezicht. En hij zei" ze hoort bij mij ik ben haar familie dus ophoepelen jij en de rest ook" en hij keek boos. En ik zei" vindt je het gied hoe ze daar ligt dan" en ik sloeg hem in zijn gezicht. Maar opeens zei hij wat waar een traan over me wang rolde" en waar is die V dan waar Vera het steeds over had dan". Ik schreeuwde" hij ligt in coma ja"!!! " weetje wat als jij zo graag bij Vera wil zijn met de rest dan ga je toch naar Vera". Hij deed de deur open in hij duwde ons erin maar opeens deed hij de deur dicht en ik hoorde dat hij de deur opslot deed. Ik ging naar Vera en vroeg wat er allemaal gebeurd was. Ze begon" ik kwam aan op school maar de deuren waren opslot en alle lichten waren uit. Opeens sloeg iemand me en ik werd bewusteloos. Opeens werd ik wakker door iemand die aan me schudde hij had een capuchon op maar opeens deed hij hem af. En het was dus Mark en Mark is mijn broer en ik moet voor hem hierblijven ander vermoord hij jullie. En ze begon te huilen. Ik knuffelde haar en zei" maar hoe kom je aan die bloed arm" ze begon weer" ik zei tegen hem ik hoor bij BTS en bij Jungkook en V maar toen werd hij boos en sloeg me tegen de muur en daarna viel ik optegrond en deed de deur opslot to ik niet wegkon".en ze begon harder te huilen. Maar opeens dacht ze ergens aan. "Geef je telefoon eens RM" RM gaf de telegoon en ze ging naar bellen. Ze belden 112 maar toen zei ze" shit geen bereik". Ik zei" maak niks uit heb het geprobeerd". En ik en Vera gingen zitten in een hoekje.

Zo dit is deel 14 al. Zoals jullie weten is Vera mishandeld geworden door Mark( haar broer) en is BTS nu ook opgesloten en ze hebben geen bereik.
940 woorden.

Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu