Het gaat super met Vera en vandaag is haar verjaardag. v en JUNGKOOK gaan winkelen om 6uur s'morgens en weetje wat ze krijgt een puppy. En ze gaat naar het asiel.
^ de puppy ^
Hij pakte een xxl doos en deed hem erin en plakte een stikker erop DONDER en deed er inpakpapier om heen wel een paar luchtgaatjes en Vera werd wakker JUNGKOOK zet het kado midden in de kamer en jimin ging naar Vera toe en deed op de deur kloppen. " ja kom maar naar binnen" zei Ik. Jimin kwam binnenen gaf een kado en zei" maak open en doe het aan".
Ik maakte het open en vond het super mooi ik zei duizend keer dankje en deed het meteen aan Jimin ging op bed zitten en wachte tot ik het aan had.^ DIT WAS DE jurk ^
Pov Jimin
Ze kwam uit de badkamer en ze was wonderschoon. Ik zei "wat ben je een prinsesje". Kom we gaan naar onder we hebben een verassing ja eigelijk V EN JUNGKOOK. We gingen naar onder. En daar zag ze het kado ze rende er naar toe scheurde het papier open en scheurde het karton en pakte de puppy eruit en ging op de bank zitten met de puppy en zei" ik wil al jaren een puppy maar mijn moeder heeft een allergie voor puppy haren en dus mocht ik het niet en nu heb ik een puppy". En V zei" hij heet DONDER". "Zullen we anders gaan wandelen met donder" zei JIN. "Ja leuk" zei Vera. "Ga wel even je winter kleren aan doen want het sneeuwt" zei RM.
Dus ik ging naar boven en deed mijn winter look aan.^ my winter look ^
Ik pakte de honden riem en ging met JIN, JIMIN, V, JUNGKOOK, RM, SUGA en J-HOPE naar buiten. Ik stapte in de sneeuw. En de jongens begonnen sneeuwballen te gooien en toen ging de telefoon van ze allemaal de regisseur belde in de en ze namen op en na 5 minuten duwden ze af. En vroegen aan elkaar " gaat zij dan mee naar Australië"."ik denk het dan wel" zei Jin. "Vera we moeten voor een liedje naar Australië dus je moet in het vliegtuig mee" zei JUNGKOOK. En Vera zei " leuk ik wil al heel lang naar Australië want mijn oom en tante wonen daar maar mijn mama wou niks over oom en tante vertellen". "Oké we gaan morgen dus pak Donder en we gaan naar binnen" zei Ik. We gingen naar binnen gingen de koffers inpakken JUNGKOOK en V helpte Vera. En we bestelde pizza na een half uur filmpjes kijken op YouTube ging de bel ik deed open en de pizza bezorger gaf de pizza en Jungkook die achter me stond gaf het geld.en de pizza's waren heerlijk. En daarna bracht J-HOPE me naar bed ik sliep met DONDER onder me arm. Ik viel meteen in slaap omdat ik zo moe was.
Bts groepsapp
V: is het wel goed als we haar in het vliegtuig mee nemen.
JUNGKOOK: ja waarom niet.
RM: jongens ik heb een mail gekregen van de politie.
V: zeg het nu.
J-HOPE: ja zeg het.
SUGA: jongens we zitten naast elkaar op de bank.
JIN: jongens kom even niet op de app maar gewoon met onze mond spreken want we zitten naast elkaar.
V: ja jongens.
JUNGKOOK: jij begon hoor V.
RM: jongens geen ruzie.
JUNGKOOK: doen we niet.
Einde gesprek
Gesprek op de bank
JIN: RM zeg wat in de mail staat.
RM: oke ik zeg het, in de mail staat dat we haar kunnen adopteren want ze hebben bij de politie gekeken hoe we dat sneeuwballen gevecht hielden en ze hadden gezien dat ze lol hadden dus ze hebben gezegd dat ze na Australië haar kunnen komen adopteren.
V: jaaaaaaaaa!!!!!!!💜💜💜💜💜
JUNGKOOK: YESSSSSSS!!!💜💜
JIN: gaat ze wel mee naar Australië.
RM: ja.
SUGA: joepie.
V: hou van je RM .
Einde gesprek
De volgende morgen. Ik werd wakker van de zon die door het raam scheen want V had het raam open gedaan. Hij zei" opstaan we moeten zo naar het vliegveld". Ik deed me aan kleden en ging naar onder.^My look ^
Ik kreeg een broodje pindakaas en we gingen naar het vliegveld. al het ijs en sneeuw was al gesmolten.we gaven onze koffers en gingen in een privé vliegtuig. En we vlogen hoog in de wolken. Het was echt heel mooi boven in de lucht.We waren na 12 uurtjes vliegen landen we dat vond ik eng en hield V's hand vast.we waren aan land.
We stapte uit en pakte de koffers. En we liepen naar een hotel en JUNGKOOK vroeg aan me" wil je een eigen kamer of wil je bij iemand in een 2 persoons bed"? En Vera zei" ik wil bij V in bed". En JUNGKOOK vroeg aan V" vindt je dat goed V". En V zei" ja vindt ik super leuk zelfs". En we liepen naar binnen naar de baliemedewerker en zei 3 kamers graag met 1kamer met 3 bedden en 2 kamers met 2 persoonsbedden." Hier zijn de sleutels" zei ze.en we gingen naar binnen het waren echt supper groten kamers. V en Vera liepen naar binnen en Vera struikelden V pakte haar net op tijd op en dus begon we te lachen. Het was al laat en gingen dus slapen morgen gingen we alles uitpakken en ik heb van V een nieuwe pyama gekregen.^ My pyjama ^
"Hij staat je prachtig" zei V. En toen klopte iemand op de deur V zat zich te douchen en dus ik riep "kom maar binnen". JUNGKOOK kwam binnen en zei" wow wat heb je een mooie pyama aan ik wou komen zeggen welterusten schat". Ik zei terug" JUNGKOOK ik wil niet turug naar mijn oma en opa ik wil bij jullie blijven". JUNGKOOK zei" wat heb je op je armen Vera"? Ik zei" daarom wil ik niet naar me oma en opa dat hebben mijn oma en opa gedaan met slaan en stampen op mijn armen en benen daar komen die blauwe plekken van". "We gaan er wel morgen naar de dokter mee maar welturusten "zei JUNGKOOK.
Zodit was deel 2
Zoals je nu weet kunnen ze als ze weer naar zuid-korea gaan kunnen ze naar de politie en kunnen ze Vera adopteren en dat vinden ze super en ze zijn nu voor een liedje in Australië met natuurlijk donder het nieuwe hondje van Vera en Vera heeft aan Jungkook verteld wat haar oma en opa met haar hebben gedaan. Ik vindt dit deel super leuk💜 maar het andere deel wordt ook spannend.
1109 woorden.
JE LEEST
Vera Woont Bij BTS
AdventureMijn ouders zijn dood en mijn zus is verdwenen en dus ik kom bij bts terecht en er gebeurt van alles dan ben ik weg en dan wordt ik gepest. En wat is er met Jungkook. Dat lees je in dit boek.