pesten!!!!

99 6 0
                                    

POV SUGA
Ze was tegen de muur van de school geduwd en grote tieners waren met messen in haar arm aan het sneiden ik filmde het om bewijs en ging naar ze toe en begon te vechten. Ik zei tegen Vera" haal de juffrouw nu". En ze rende naar de juffrouw en du juffrouw kwam aan gerend en pakte de tieners bij de oren en sleepte ze naar het kantoor van de directrice. Vera knuffelde me en zei"  dankje maar nu ga ik er aan". En ze begon te huilen de juffrouw kwam naar ons toe en zei" ga maar naar huis je hebt rust nodig". " dankjewel juffrouw"zei ik. En we stapte in de auto. En we reden naar huis.  We kwamen thuis en V en JUNGKOOK rende naar Vera en knuffelde haar en de rest rende naar mij en gaven mij een knufel. En ze zeiden" gaat het we hebben een mail gekregen en daar stond alles in van pesten tot tieners tot vechten". En Vera zei" ik heb wel pijn". En ze ging meteen naar Vera om haar te helpen en ik ging rusten op mijn kamer.J-hope klopte opeens op de deur en zei" mag ik binnen komen". " ja kom maar binnen J-hope" zei ik. En J-hope kwam naast mij op bed zitten en zei"  gaat het wel SUGA". " ja hoor prima" zei ik met tranen in mijn ogen. " SUGA ik zie tot er wat is we zijn beste vrienden" zei J-hope. " oke ik zeg het wel".
POV J-HOPE
Ik zag toen die met Vera thuis kwam tot er iets raars was. En opeens rende hij naar boven. En dus ik zei tegen de ander" jongen er klopt wat niet met SUGA ik ga wel even praten met hem". En toe ging ik naar boven en toen wou die eerst niet vertellen maar daarna wel. En hij zei" mijn mama is gister gestorven en ze hadden me uitgenodigt voor de begravenis maar is heb gezegt dat ik niet kon voor jullie maar ik heb een verkeerde keus gemaakt in mijn gevoel". En ik knuffelde en zei" ga nog maar als het kan". En hij sprong op rende naar de badkamer en kwam binnen 3 seconden er uit en pakte de jas en zei" doei dankjewel" en rende naar de auto en scheurde weg. En ik liep naar onder en iedereen kwam naar me toe en V zei" waarom rende suga net zo snel weg?" en ik zei" hij had een begrafenis maar is voor ons thuis gebleven en hij wou er graag bij zijn en zij ik dus dat hij snel nog moest gaan en toen is hij gegaan". " dat heb je goed gedaan J-hope" zei Vera.
POV RM
SUGA kwam thuis met rode ogen en ik ging meteen naar hem toe en trooste hem en hij zei" dankje RM". En ging naar zijn eigen kamer en hong een bordje op de deur waarop stond" NIET STOREN". En dus deed niemand hem storen. Maar Jungkook en V kwamen naar me toe en V vroeg" waarom mogen we SUGA niet storen?"." heb geen idee kom eens kloppen op de deur voor het te vragen". En wij 3tjes gingen naar boven en liepen naar de deur maar jin kwam naar ons toe en zij " stoor hem even niet lijkt me niet slim". En V zei" oke is goed kom Jungkook en RM we gaan". En we liepen naar onder.
POV JIN
Ik zag dat RM, V en jungkook suga wouden gaan storen. En hij wou even niet gestoord worden en dan moet je ook even niet storen. En dus ik ging naar ze toe en zei" stoor hem even niet lijkt me niet slim". En dus luisterde ze naar me en dat vond ik wel fijn maar Vera kwam naar me toe en zei" Jin ik heb zin om met je te koken". "oke dan gaan we dat toch doen wat wil je eten" zei ik. "pizza!!!!" zei Vera. "oke moeten we wel een recept vinden" zei ik. En we gingen naar onder. En ik pakte me kook boeken en vond een recept en we deden het maken na 2uur was het klaar we riepen de rest maar Vera ging de kamer van SUGA in en zei"kom je ik heb zelf pizza gamaakt". En ik rende naar boven om Vera te halen maar toen keek Suga me aan en zei" het maakt niks uit kom we gaan lekkere pizza eten". En we ging naar onder en de rest zat al aan de tafel en we hadden heerlijk gegeten. Maar toen vroeg V iets aan Vera" Vera maar al dat bloed op je hoofd met je wonden komt dat door die jongens?" "ja sinds de dag dat ik op de school zat" zei Vera." maar gelukkig is het al opgelost" zei ik." dat weten we toch niet"zei Jungkook." ik hoop het van wel toch" zei ik." En morgen ben je toch jarig Vera" zei Jungkook. " ja ik ben 10 juni jarig" zei Vera.
POV SUGA
Dan moet ik echt op schieten want dan komt mijn kado nooit af. Maar ik krijg het wel af ik heb er voor afgestudeerd dus het moet wel lukken. En na het eten zei ik tegen de ander" jongens ik ga weer naar me kamer". En ik ging naar me kamer. En ik ging me kado weer verder maken. En het was echt super mooi geworden. En ik appte de andere.
Groepsapp BTS
SUGA: " jongens zullen we naar de manage gaan morgen voor Vera's verjaardag want mijn kado hoort bij de manage".
RM:"ja is goed".
V: "ja leuk paardjes".
JUNGKOOK:"leuk".
J-HOPE:" OKE".
JIN:"ja leuk voor Vera".
JIMIN"SUPER".
Einde gesprek
POV J-HOPE
Ik ging naar Vera toe want die was met de barbie's aan het spelen en ik zei tegen haar" kom we moeten naar bed toe want morgen moet je fit zijn". En ik deed haar in bed leggen en zei" slaap zoet bye". En ik gaf haar een kus. En liep de kamer uit SUGA kwam tegelijker tijd zijn kamer uit en we schrokken ons kapot en valde op de grond van het lachen. En we liepen somen naae onder. En ik zei" jongens ik ben moe dus ik ga ook naar bed ik weet dat ik Vera een beetje laat in bed heb gelegt maar ze was zo leuk aan het spelen dus ik liet haar nog even spelen welterusten". En de rest zei ook" ja ik ben ook moe". En iedereen begon in een lach bui uit te breken. En we gingen slapen.

Zo dit was al deel 7 ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden. Zoals jullie al weten heeft SUGA ondekt wat er steeds was met Vera met het bloed en hij is daarna naar een begrafenis geweest en hij heeft geregeld voor een manage want hij heeft een heel leuk kado maar dat kom je te lezen bij het volgende deel dus lees snel door.
1172 woorden.

Vera Woont Bij BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu