#02

162 9 2
                                    

Přišli jsme s Verčou k hřišti. Hned jsem si chtěla jít zaběhat na ten krásný trávník, ale najednou jsem narazila na partu, která hrála fotbal.

Všimla jsem si, že tam byli samý kluci a ani jedna holka a to mě zarazilo. Verča za nimi šla, asi je znala, já ale zůstala stát na místě, protože jsem se styděla.

Nemám problém s klukama, ale tady jich bylo hodně a já ani jednoho neznala. Najednou ale za mnou šli nějací dva hezcí blonďáci.

Z pohledu Verči

Všimla jsem si, že se Mia nějak zarazila. Nevím ale proč. Půjdu pozdravit kluky a říct jim aby ji šli pozdravit, jelikož zítra bude v naší třídě poprvé, tak aby aspoň někoho znala.

Rozhovor

Verča: Ahoj Marcusi, ahoj Tinus.
Marcus: Ahoj Veru.
Martinus: Ahoj, jak se máš?
Verča: Mám se dobře, potkala jsem tady novou holku, jmenuje se Mia, má k nám zítra přijít do třídy, a stojí tam nahoře. Mohli by jste ji jít pozdravit a skamarádit se, bojí se toho, že si nenajde kamarády.
Marcus: Jasně, pojď Tinusi, půjdeme za ní.

Z mého pohledu

Dva hezcí blonďáci jdou ke mě, myslím si že je k tomu navedla Verča. No jo, ale jsou aspoň jen dva. Zdají se mi nějak povědomí.

No jasně to jsou ti slavní zpěváci od kterých poslouchám ty písničky a tancuju na ně. Zajímá mě odkud je Verča zná.

Z pohledu Tinuse

Verča nás požádala o to, abychom se seznámili s nějakou novou holkou, která bude chodit do naší třídy.

Doufám, že nebude jako většina holek z naší školy. Některé jsou namyšlené, ale když se baví s Verčou tak asi bude milá. Už jsme ji viděli. Z dálky šli vidět její dlouhé hnědé rovné vlasy, černé kraťasy a bílé tričko s černým pruhem. Už jsme k ní přišli a začali jsme si povídat.

Rozhovor

Martinus: Ahoj, ty jsi Mia že?
Marcus: Ahoj rádi tě poznáváme.
: Ahoj Marcusi a Martinusi, ano jsem Mia a já vás taky ráda poznávám.
Martinus: Prosím říkej mi Tinus.
: Dobře Tinusi (začervenala jsem se)
Marcus: Odkud nás znáš?
: ,,U nás v České republice máte hodně fanynek a já jsem jedna z nich, sice ne tak šílená jak některé, ale ano patřím taky mezi něʼʼ řekla jsem s úsměvem
Marcus: Tak to se tím hodně vysvětluje (zasmál se)
Martinus: Takže ty k nám jdeš zítra do třídy. Zajímá mě jaký volitelný předměty si vybereš. (usmál se)
: Ještě nevím jaké volitelné předměty jsou na výběr, ale to se dozvím zítra a už se moc těším. Můžu se vás na něco zeptat?
Martinus: Jasně zeptej se na co chceš.
: Kolik hodin týdně máte tělocvik?
Marcus: Máme 4 hodiny týdně. Proč se ptáš ty máš snad ráda sport?
: Ano já miluju všechny letní sporty jak fotbal tak volejbal basket a další, ale bohužel zimní sporty mi nejdou.
Marcus: Neboj jestli chceš tak tě to někdy naučíme, že ano Tinusi.
Martinus: Ano.
Verča: Mio už budu muset jít domů.
: Počkej půjdu s tebou, jestli můžu.
Verča: Ano budu jen ráda.
Martinus: Tak zítra se uvidíme ve škole holky, ahoj Mio. (začervenal se)
Marcus: Ahoj Mio a Veru. (usmál se)

Nový začátek života Marcus a Martinus Kde žijí příběhy. Začni objevovat