#08

111 9 0
                                    

Martinus

Probudil jsem se dříve než Mia. Vzpomínal jsem na včerejší den, když jsme hráli fotbal. Bohužel mě nenapadá, co buďme dělat dnes.

Šel jsem do kuchyně udělat snídani. K snídani jsem udělal Mii obložení talíř, dal jsem jí tam šunku, sýr, housky a trochu zeleniny.

Vzal jsem ten talíř a odnesl ho do jejího pokoje. Položil jsme talíř na stůl a probudil jsme ji jemným polibkem. Usmála se na mě.

Když jsem jí ukázal tu snídani začala se červenat. ,,Tinusi nemůžeš mě takhle rozmazlovatʼʼ řekla. Začal jsem se smát a ona se ke mě přidala.

Po snídani mě políbila a šli jsme do koupelny. Jako první jsem se šel osprchovat já a potom Mia. Když už jsme byli oba osprchovaný, šli jsme do obýváku a koukali se na televizi.

Dávali nějakou kriminálku. Miu tyhle věci dost zajímali. Když se na mě otočila a usmála se, napadlo mě, co budeme dělat odpoledne.

Její teta musela odjet do práce a na mě teda zbylo udělat oběd. Udělal jsem guláš a musím říct, že byl dobrý. Mii to taky moc chutnalo.

Po obědě jsem ji zavázal oči a mohli jsme vyrazit. Přišli jsme do lesa a já ji rozvázal oči. V tom lese byla velká ohrada s jeleny.

Mám štěstí, že to tu můj strejda vlastní. Pustil nás dovnitř a Mia byla štěstím bez sebe. Zjistil jsem o ní další zajímavost.

Miluje zvířata a já věděl, že ji nechci už nikdy ztratit. Ona je tak milá, hodná, laskavá, hezká a má ráda děti. No celkově je úplným opakem Loly.

Lola je celá falešná a hlavně lakomá a zlá. Nikdy nenechá nikoho, aby by byl lepší než je ona. No jo na naší škole je to Lola sem Lola tam, ale jsem si jist, že to tam Mia změní.

Když jsem se na ni podíval, povídala si s mým strejdou a na konci si podali ruce. Mia přišla ke mě, objala mě a přitiskla její rty na ty mé.

Vzal jsem ji ještě do naší kavárny, kde jsme si dali koláč a k tomu kafe. Koukl jsem se na hodiny, bylo 17:23 a já věděl, že bude muset jít domů.

Zaplatili jsme a odešli. Šel jsem ji doprovodit domů a po cestě ji říkal, co si má vzít za oblečení na tancování.

Řekl jsem jí i o Lole, že se mezi nás bude chtít dostat, ale že ji to nesmíme dovolit. Udělala by cokoliv abych se s ní nebavil.

Vezme si na pomoc svého nejlepšího kamaráda Lukase. Mimochodem Lukas taky chodí na Tancování.

Myslím, že se pokusí hlavně o to, aby nás někdo vyfotil, že si dáváme s někým jiným pusu, nebo tak něco. Je vážně hodně zlá, proto ji musíme ukázat, že se nedáme.

Zanedlouho jsme byli u jejich dveří dal jsem ji pusu na tvář a rozloučili se. Když jsem přišel domů, pozdravil jsem všechny a udělal si večeři.

Po večeři jsem odešel do mého pokoje a uslyšel jsem u Marcuse smích. Vešel jsem k němu do pokoje a byla tam Verča.

Poprosil jsem ji, jestli by mi mohla dát číslo na Miu. Ona mi ho vážně dala. Řekl jsem jí ahoj a odešel do svého pokoje.

Hned jsem si lehl na postel a napsal jsem ji, že jsem získal její číslo a už se mě nezbaví. Začal jsem se smát. Popřál jsem ji dobrou noc a usnul.

Marcus

V neděli ráno mě probudilo slunce. Dnes bude muset být krásný den. No vlastně on už byl hezký, když jsem se probudil vedle své dívky.

Nový začátek života Marcus a Martinus Kde žijí příběhy. Začni objevovat