#09

101 8 0
                                    

Pondělí

Ráno mě probudil můj budík. Nechtělo se mi vůbec vstávat, ale už se nemůžu dočkat, až uvidím Martinuse. Rychle jsem vstala z postele a šla do kuchyně.

Teta mi udělala palačinky. Byli vážně vynikající. Odešla jsem do koupelny se osprchovat, vyžehlit si vlasy a namalovat se.

Když jsem už vypadala nějak k světu, přišla jsem ke skříni a začala si vybírat oblečení. Vzala jsem si kraťasy a tenkou maskáčovou mikinu.

Rychle jsme si vzala tašku s učením a oblečením a odešla jsme do předsíně. Tam jsem si vzala béžové tenisky a rozloučila se s tetou.

Když jsme přišla před školu, čekal na mě Martinus. Po chvilce přišla Verča a Marcus, ale nikdo se netvářil šťastně.

Martinus: No Mio musíme ti něco říct...
: Co se stalo??
Marcus: Včera mi volala Lola no a já byl hodně naštvaný. Řekl jsme ji ať nechá na pokoji mě a Martinuse a naše holky. No a ona se hodně naštvala a bojíme se, že nám něco udělá ona i Lukas. Teda spíše tobě, protože jsi tu nová a ona nemá nováčky ráda. Uděláme cokoliv aby se nic nestalo.
: Dobře to není tak hrozné. Tam u nás jsme neměla žádné kamarády a všichni mě pomlouvali a dělali různé věci vím jak to ignorovat nebo se jim postavit. Nebojte se o mě.
Verča: No dobře Mio. Dávej pozor hlavně na tom Tancování.
: Vážně se nebojte o mě.
Martinus: Já se bojím o tebe. Když se tak koukám na ostatní, řekl bych že už jim někdo řekl, že jsme spolu.
: Mně to nevadí. Budeme se tvářit, že jsme spolu. Stejně se máme rádi, tak je to jedno.
Martinus: Dobře.

Martinus mě chytil za ruku a šli jsme dovnitř té budovy. Šli jsme nejdříve k mojí skříňce a potom k Tinusovo. Vzal si učebnici na zeměpis a mohli jsme jít do učebny.

Asi mám štěstí, že Martinus sedí na všechny hodiny se mnou. Když jsme byli ve třídě, Martinus mi pořád držel ruku.

Přinutil mě abych se na něho otočila a koukali jsme se do svých očí. Jeho oči jsou tak přitažlivé. Pomalu se ke mě přibližoval a potom spojil naše rty.

Byli sladké a hebké jako vždy. Trochu jsem mu stiskla zuby spodní ret. Nemohla jsme jim odolat. Když Lola přišla do třídy, koukla se na mě zabijáckým pohledem.

Viděla jsme na ni, že má nějaký plán, ale nebojím se jí. Bohužel vím jaká je to mrcha. Všem by se tu ulevilo kdyby tu nebyla. Zazvonil na hodinu zeměpisu.

Celá třída si stoupla a pozdravil učitelku. Marcus dneska seděl vedle Verči, aby ji měl stále nablízku. Lola byla hodně naštvaná a hák ne na mě.

Nová holka si přijde do školy a hned se baví s tím nejvíc slavným klukem. No jo takový je život. Po skončení hodiny jsme šli do další učebny.

Po skončení čtvrté hodiny jsme měli s Tinusem dvě hodiny Tancování. Měla jsem černé kraťásky a bílí crop top. Lola a Lukas se drželi ode mě a od Tinuse dál.

Učitel chtěl po nás ať si někoho vybereme, nacvičíme nějakou sestavu a potom ji zatancujeme. Já si vybrala Martinuse, i když se to učiteli moc nelíbilo.

Za takových 30 minut už jsme to uměli. Lola a Lukas začali tancovat ano první.

Musím říct že tancují dost dobře. Bála jsem se jít tancovat, ale měla jsme vedle sebe Martinuse a ten mi hodně pomohl s trémou.

Vybrali jsme si písničku od Justina Biebra 2U. Zatancovali jsme naší sestavu a učitel byl překvapen, že jsem něco takového vůbec dokázala zatancovat na první pokus.

Všichni začali tleskat. Lola šla okolo mě a strčila do mě. Šla jsem za ní, chytila ji zarameno a otočila si ji k obličejem k sobě.

: Lolo, jsme tu jenom dva dny na téhle škole a vidím, co všechno děláš. Všem ostatním tady ubližuješ a mně se tvoje chování nelíbí. Jestli ti to ještě nikdo neřekl do očí tak se to teď změní. Jsi hrozná mrcha, která si o sobě myslí, že ji tahle škola patří. Jsi namyšlená princeznička, která o mně nic neví. Od dneška se to celé mění, už tady nikdy nebudeš ta nejdůležitější.
Lola: Na co si tu jako hraješ? Koukni se na sebe jaká jsi chudinka. Bez Martinuse by jsi nebyla nic víc než obyčejná holka, která je úplně sama.
Martinus: Lolo ona má pravdu. Jsi hrozná a od doby co jsi zradila Verču, tak tě nemám rád já a ani Marcus. Mia je hodně laskavá, hodná a starostlivá. Ty jsi ale lakomá, zlá a namyšlená.
Lola: Co si to tady na mě všichni dovolujete? Počkejte si na nějakou pomstu.

Byla jsem hrozně naštvaná. Jsem ráda že odešla nemohla jsem ji už ani vidět. Martinus mě objal a dal mi pusu na čelo. Jsem hrozně ráda, že tu je pro mě.

Všichni mě obdivovali, že jsem se jí dokázala postavit. Zachvilku bohužel znovu přišla. Lukas pro ni šel někam ven.

Učitel řekl, ať nás jde Martinus naučit kroky na jejich písničky. To mě dost bavilo. Konečně jsem zjistila, jak vypadá celá choreografie.

Potom jsme tancovali ve dvojicích na jejich písničky. Já byla s nějakou Vall. Aspoň jsem se seznámila zase s někým jiným.

Náš učitel mě pochválil a ptal se mě, kde jsem se naučila tancovat. Mě nikdo neučil tancovat. Já si vždy tancovala doma před zrcadlem a nikde jinde.

Když už skončila škola šla jsem k Martinusovi domů. Přišli jsme do jeho pokoje a lehli si na postel. Byli jsme jen trochu unavení.

Martinus mě začal líbat na krku a pomalu se přibližoval k mým rtům. Vášnivě jsme se líbali a po pár minutách jsem ucítila jeho ruce pod mojí mikinou.

Bylo mi to dost příjemné a takže jsem ho nechala. Jeho ruce byly krásně teplé. Naše rty byly stále spojené, bohužel nám už docházel kyslík a museli jsme naše rty, dát od sebe pryč.

Sundal mi mikinu a já jemu triko. Miluju jeho rty, tělo i chování ke mě a k ostatním. Začali jsme se svlékat víc a víc, až jsme nakonec byli jen ve spodním prádle.

Byli jsme pod dekou, aby nás nikdo neviděl. Pořád jsme chtěli víc a víc ale tohle nám zatím stačilo. Nepotřebovali jsme ještě to, aby se nějakou náhodou stalo, že bych byla těhotná.

Chtěla bych mít jednou děti, ale ne v tomto věku. Do našeho pokoje najednou vtrhl Marcus a uviděl nás pod dekou. Omluvil se nám a odešel.

No asi si myslel, že....nooo....vy víte co myslím. Po dvou hodinách jsme se oblékli a šli ke mně domů. U mě doma nikdo nebyl.

Martinus mi udělal svačinu. On ví co já potřebuju. Pomohl mi pochopit kvadratické rovnice a nerovnice. Matiku nemám moc v oblibě a proto jsme ráda, že tady je pro mě Martinus, Verča a i Marcus.

Když jsme byla unavená lehla jsem si do postele a Martinus se ke mě přidal. Udělal mi úžasnou masáž protože, mě boleli záda. Bylo to tak příjemné, až jsem z toho usnula. Po hodině jsem.

Se probudila a bylo už 17:06. Martinus taky usnul. Nakonec jsme byli asi hodně vyčerpaný. Zavřela jsme ještě oči a nachvilku ještě usnula.

Po chvíli mě vzbudil Martinus. Koukla jsme se na hodiny a bylo 19:23. Cože? To není možné. Vždyť jsem jenom zavřela oči.

Trochu mě bolela hlava, ale jinak jsem byla v pořádku. Martinus už musel jít domů. Tak jsme se rozloučili a já šla opět do pokoje a usnula....

Dekuji vám všem, co čtete můj příběh. Bohužel nemám moc času, musím se učit do školy a nestíhám. Zítra nejspíš nenapíšu žádnou část tak se prosím nezlobte. Doufám, že se vám to líbí. Omlouvám se za chyby.

Nový začátek života Marcus a Martinus Kde žijí příběhy. Začni objevovat